تور انگلیس پس از آنکه اولین ODI امتناع ورزید و نکات مثبت Covid را “تأیید نکرد” مورد سوال است ورزش ها

[ad_1]

تور انگلیس از آفریقای جنوبی روز یکشنبه هنگامی که اولین تور بین المللی یک روزه لغو شد و دو نفر از اعضای مهمانی تور Ioan Morgan نتیجه Covid-19 مثبت داد ، به بحران بازگشت.

این مسابقه در پارل پس از حادثه مثبت جمعه در اردوگاه آفریقای جنوبی ، سومین بازی پس از ورود انگلیس در 17 نوامبر ، منجر به لغو بازی اصلی در نیوولندز و برنامه ریزی دور جدیدی از آزمایشات خانگی شد. اما ساعتی قبل از بازی مشخص شد که این تیم وقتی هیچ تیمی در زمین ظاهر نمی شود ، مورد تردید است. پس از اعلام آغاز تاخیر ، بازی کاملاً لغو شد و بقیه سفر بار دیگر زیر ابر ماند.

معلوم شد که ساعت 17:00 روز شنبه انگلیس اخطار داده شد که دو کارمند هتل Vineyard ، که هر دو خدمه در آن زندگی می کنند ، آزمایش ویروس مثبت را انجام داده اند ، یکی از آنها با گردشگران همکاری نزدیک داشته است.

اردوگاه انگلستان بلافاصله یک بار دیگر در شب بازرسی شد ، قبل از اینکه دو نتیجه مثبت در صبح برگردد. سپس تمام بازیکنان و کارکنان پشتیبانی مجبور به جدا شدن در اتاق های خود شدند ، اگرچه بعداً آرام شد و به همه اجازه داده شد دو مورد مثبت را کنار بگذارند و استفاده از مکان های بیرون را محدود کنند.

در بیانیه مشترکی که لغو مسابقه را اعلام کرد ، آنها “مثبت تایید نشده” توصیف شد و مشخص بود که دکتر موسی موگال ، رئیس پزشکی انگلیس در تور ، درخواست بازبینی مستقل نتایج را داده است.

در دو مورد مورد بحث ، هیچ علامتی وجود ندارد و گفته می شود که تقاضا برای سطح غیرمعمول بار ویروسی وجود دارد که در آزمایشات مربوطه PCR تشخیص داده می شود. سو England ظن انگلیس در اینجا این است که می توان دو مورد مثبت را بازگرداند.

اگر موارد پس از این تجزیه و تحلیل جدید تأیید شود ، دو عضو تور گمنام قبل از اجازه خروج از آفریقای جنوبی ، با 10 روز انزوا روبرو می شوند و آنها را از پرواز چارتر تیم در روز پنجشنبه خارج می کند.

هر کسی که تماس نزدیک داشته باشد – حداقل 15 دقیقه به صورت حضوری 48 ساعت قبل از آخرین مرحله آزمایش – می تواند در آنجا بماند. بخش عمده ای از تیم ها خانه های نادر کریسمس را تشکیل می دهند ، اگرچه لوئیس گریگوری ، لیام لیوینگستون ، تام کوران ، جیسون روی و سام بیلینگز قصد دارند برای مسابقات لیگ بزرگ باش به استرالیا بروند.

در حالی که انگلیس هنوز در حال افزایش تعداد 18 نفره است – این تعداد 23 نفر در جریان پیروزی 3-0 در دهه 20 است – دومین ODI به تعویق افتاده امروز دوشنبه به تعویق افتاده است. “بهترین حالت” جدید به عنوان دو مسابقه “50 در 50” در Newlands در روزهای سه شنبه و چهارشنبه توصیف شده است ، اما واقعیت کمی است.

هنوز اراده مدیران هر دو هیئت مدیره برای بازی کریکت قبل از پایان تور مشخص است. با این حال ، احساس اضطراب از این منظر در داخل حباب رشد می کند.

برای کریکت آفریقای جنوبی ، که در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند ، سری 3 مسابقه نابود شده حدود 1.5 میلیون پوند ضرر خواهد کرد و سفرهای آینده در سریلانکا ، استرالیا و پاکستان را در این فصل خانگی تهدید می کند.

در همین حال ، شورای کریکت انگلیس و ولز در پاسخ به تعداد نسبتاً کمی پرونده ، تمایل به لغو تور زودهنگام ندارد ، با توجه به سابقه ای که می تواند در آستانه تابستان شلوغ خانه 2021 ، که شامل یک سفر پرسود از هند است ، ایجاد شود.

با این حال ، یک ناامیدی آشکار وجود دارد که پس از فصل انگلیس ، که هیچ نتیجه آزمایش مثبتی در بازدید از هند غربی (مردان و زنان) ، پاکستان ، ایرلند و استرالیا به دست نیاورد ، سازمان ایمنی زیستی در آفریقای جنوبی کار نکرد. اولین مورد از سه مورد مثبت میزبان در هنگام مشاهده اولیه در 18 نوامبر کشف شد – قبل از اینکه بازیکنان آنها در کیپ تاون جمع شوند – مورد دوم ، دو روز پس از ورود آنها ، نیز با موفقیت جدا شد.

پس از آنکه یک بازیکن سوم در ابتدای این شیوع اخیر آشکار علائم را گزارش کند ، 10 روز فاصله وجود داشت ، و صاحبان هتل ها و CSA از این که یکپارچگی حباب به اصطلاح بیولوژیکی به خطر افتاده است خجالت می کشند.

کارکنان هتل در طول تور در محل خود باقی ماندند و محیط اطراف توسط پلیس کلرمونت محافظت و کنترل می شد.

چرخش: مشترک شوید و یک ایمیل کریکت هفتگی دریافت کنید

این دو دسته نمی توانند با هم مخلوط شوند ، و جای جدا شدن مناطق مشترک بین کاربری وجود دارد.

هیچ کس نمی تواند در یک مسابقه یا تمرین وارد شود یا از آن خارج شود ، مگر اینکه در اتومبیل تعیین شده – رانندگان نیز در جای خود بمانند – و اگرچه گلف در نزدیکی Boschenmeyer نیز مجاز است ، بازیکنان هیچ ارتباطی با افراد خارجی ندارند و پروتکل های بهداشتی دقیق وجود دارد.

روز شنبه ، همه کارکنان هتل مورد بازرسی قرار گرفتند و یک مجموعه کامل از موارد منفی را در روز یکشنبه بازگردانیدند. سردرگمی بیشتر ناشی از این واقعیت است که دو کارمند مثبت اندیش دائماً در مناطق مختلف تعیین شده کار می کنند.

[ad_2]