تورم در انگلیس با افزایش قیمت حمل و نقل و پوشاک به 0.6٪ افزایش می یابد – زندگی تجاری | کسب و کار

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

معاملات رفلاژی امروز یکی از موتورهای اصلی بازارها است ، زیرا سرمایه گذاران شرط بندی می کنند که بسته های محرک و رونق پس از مسدود کردن قیمت ها را افزایش دهد.

و اطلاعات اخیر نشان می دهد که تورم در سراسر انگلیس در ماه دسامبر افزایش یافته است.

شاخص قیمت مصرف کننده در انگلیس افزایش یافته است 0.6٪ طبق گزارش اداره آمار ملی ، برای سال تا دسامبر از 0.3٪ در ماه نوامبر افزایش یافته است.

هزینه های حمل و نقل در طول ماه افزایش یافت – زیرا در کریسمس (قبل از معرفی آخرین بلوک) برای مدت کوتاهی محدودیت های سفر برداشته شد.

قیمت لباس نیز همراه با اوقات فراغت بالاتر بود (در هر صورت این امر در طی یک بیماری همه گیر امکان پذیر است).

UNS می گوید:


افزایش هزینه های حمل و نقل به تغییرات ماهانه 0.11 واحد درصد کمک می کند ، در حالی که افزایش قیمت پوشاک و همچنین اقلام تفریحی و فرهنگی به افزایش تورم 0.10 درصدی کمک می کند. آنها تا حدی با کاهش سهم کاهش قیمت مواد غذایی و نوشابه جبران شدند.

تورم در انگلیس تا دسامبر سال 2020

تورم در انگلیس تا دسامبر سال 2020 عکس: ONS

بلیط های هواپیمایی طبق گزارش ONS ، در نوامبر-دسامبر ، بیش از حد معمول افزایش یافت و قیمت سوخت نیز افزایش یافت – قیمت پمپ های گاز در ماه گذشته 1.5 پنی در هر لیتر افزایش یافت.

قیمت لباس زنانه و مردانه همچنین با پایان تخفیف های “جمعه سیاه” افزایش یافت.

قیمت های فناوری ONS اضافه می کند:


بزرگترین سهم صعودی [in the recreation and culture grouping] از تجهیزات پردازش داده استفاده می شود ، جایی که قیمت نرم افزارهای رایانه ای ، لوازم جانبی رایانه های شخصی و لپ تاپ ها به طور کلی بین نوامبر و دسامبر سال 2020 تقریباً بدون تغییر باقی مانده است ، اما بین دو ماه مشابه 2019 کاهش یافته است.

غذا در ماه دسامبر ، قیمت ها 0.4٪ کاهش یافت ، اما خانوارهایی که از اثرات محاصره Covid-19 رنج می برند ، مقداری آرامش یافت.

هوارد آرچر
(HowardArcherUK)

# بریتانیا #مصرف كننده قیمت #تورم در دسامبر کمی بیشتر از حد انتظار به 0.6٪ افزایش یافت (اجماع: 0.5٪) از 0.3٪ در ماه نوامبر. تأثیر اصلی رشد بر تورم توسط قیمت لباس ، هزینه حمل و نقل ، تفریح ​​و فرهنگ اعمال می شود. تورم اصلی 1.4٪ نسبت به 1.1٪ افزایش یافته است. غذا اثر پایین آورنده ای داشت


20 ژانویه 2021

تورم هنوز زیر هدف 2٪ از بانک انگلیس است ، اما این حرکت می تواند نشان دهنده افزایش قیمت ها در سال 2021 با کاهش محاصره Covid-19 باشد.

آنکا ترئون
(AnnekaTreon)

سال 2021 – انتظار برای کاهش نرخ تورم است – تورم سالانه در انگلیس بیش از حد انتظار به 0.6٪ در ماه دسامبر افزایش یافت ، به لطف افزایش قیمت سوخت و روند ثبات تر قیمت لباس. CPI هسته ای نیز با رشد 1.4 درصدی ضعیف شد.


20 ژانویه 2021

همچنین امروز صبح ما آمار تورم در منطقه یورو و همچنین آخرین قیمت مسکن در انگلیس و وام های رهنی در ایالات متحده را دریافت می کنیم.

سرمایه گذاران همچنین سوگند یاد می کنند که جو بایدن به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد می کند و با بسته محرک جدید و سیاست انرژی سبز شانس “بزرگ شدن” وی را ارزیابی می کند.

کایل رودا با IG می گوید:


در بازار ، مکالمه معمولاً درباره سیاست ها و برنامه های ایالات متحده برای تحریک مالی دولت بایدن ادامه دارد.

تأثیر آرام قیمت در بازارهای اوراق قرضه حاکی از آن است که طی روزهای اخیر اطلاعات کمی از هر دو جبهه وجود داشته است. با این حال ، در آستانه مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب بایدن امشب ، جایی که هنوز نگرانی در مورد ناآرامی های داخلی و اعتراضات خشونت آمیز وجود دارد ، این درام که شامل سیاست های ایالات متحده و اقتصاد ایالات متحده است ، اخباری است که توجهات را به خود جلب می کند.

دستور جلسه

  • 7:00 به وقت گرینویچ: گزارش تورم برای ماه دسامبر در انگلیس
  • 9:30 صبح به وقت گرینویچ: شاخص قیمت خانه انگلیس در ماه نوامبر
  • 10:00 به وقت گرینویچ: گزارش تورم منطقه یورو در دسامبر
  • ظهر GMT: برنامه های رهنی در هفته ایالات متحده
  • 15:00 به وقت گرینویچ: تصمیم مناقصه بانک کانادا