تمام پول نقد: لبرون از شاخص سه جانبه ابریشمی اوباما در مسیر انتخابات قدردانی می کند | جیمز له برون

[ad_1]

روز شنبه ، باراک اوباما هنگام گذر از سالن ورزشی دبیرستان قدیمی شمال غربی فلینت در میشیگان ، به مدت کوتاهی تیراندازی ابریشمی را نشان داد ، جایی که در یک راهپیمایی با جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرد.

در فیلم لحظه بداهه ، رئیس جمهور اسبق آمریکا پاس برگشتی دریافت می کند ، یک دریبل می گیرد و یک اشاره گر مثلثی عقب را بلند می کند ، که در میان تشویق ناظران شبکه را می شکند.

“کارم همینه!” اوباما هنگام ترک زمین ، قهوه در دست و بایدن در تعقیب فریاد می کشد. “کارم همینه!”

این کلیپ به سرعت ویروسی شد و ساعاتی پس از تجمع روز شنبه ، کمتر از لبرون جیمز ستایش کرد.

“حالا شما فقط دوست من را نشان می دهید !!” با ارزش ترین بازیکن فینال NBA که اخیراً ضرب شده است توییت کرد. “این همان کاری است که می کنی ، ها ؟؟ بسیار خوب میفهمم. همه پول نقد! “

سالن ورزشی ، جایی که اوباما به طور تصادفی آنجا را شلیک کرد ، در بین متخصصان آموزش بسکتبال به یک سرزمین مقدس تبدیل شده است. “فلینت Northwest” که در سال 2018 پنجره ای بسته بود ، تعداد زیادی بازیکن NBA از جمله ترنت تاکر ، موریس پیترسون و جف گریر را به همراه داشته است.

گلن رایس که در سال 1985 به عنوان آقای بسکتبال شناخته شد و در سال 1989 دانشگاه میشیگان را به عنوان قهرمانی NCAA رساند ، در Wildcats نیز بازی کرد.

از دیگر فارغ التحصیلان سنگ چخماق در شمال غربی می توان به کلارس شیلدز دارنده دو مدال المپیک ، کریس برد قهرمان سابق وزن سنگین وزن جهان و آندره رایسون گیرنده پنج بار کاسه حرفه ای اشاره کرد.

اوباما و بایدن برای اولین بار در مبارزات انتخاباتی 2020 روز شنبه طی یک پیاده روی دو ساله در میشیگان صحبت کردند. راهپیمایی سنگ چخماق قبل از رویداد مشابه “رأی گیری” بعد از شنبه در دیترویت بود.

نظرسنجی ها نشان می دهد که بایدن در میشیگان ، سنگر سنتی دموکرات ها که دونالد ترامپ با اختلاف 0.3٪ پیروز شد ، میانگین دو رای در هر حوزه رای گیری در سال 2016 ، برتری را حفظ کرد. به طور متوسط ​​، آخرین نظرسنجی ها در میشیگان در طی از 21 تا 27 اکتبر ، بایدن را با برتری 8.7 امتیاز نسبت به رئیس جمهور فعلی نشان می دهد.



[ad_2]