تلاش چشمگیر ولزبی باعث پایین آمدن ویگان و گراند فینال در سنت هلن | سوپرلیگ

[ad_1]

تلاش باورنکردنی جک ولزبی پس از به صدا درآمدن خانه معمولی مزرعه ، عناوین محبوب لیگ برتر سوپرلیگ را در سنت هلن پس از دراماتیک ترین ، سرگرم کننده ترین و اوج ترین فینال بزرگ تاریخ این رویداد ، تضمین کرد.

بیش از یک ساعت هیچ یک از طرفین نتوانستند خط آزمون دیگری را بشکنند تا اینکه جیک بی بی تلاش کرد ویگان را به عنوان ششم برساند. با این حال ، مدافع با افزایش وقت استراحت با نتیجه 2 بر 0 به لطف یک پنالتی از لاچلان کوت ، چند دقیقه پس از تبدیل زاک هارداکر به میله ، با یک پنالتی دوم نتیجه را به تساوی کشاند.

دقایقی قبل هارداکر یک پنالتی را از دست داد تا ضربه تامی مک کینسون به تیر دروازه برخورد کند و از زمین بازی برگشت و به ولزبی اجازه داد تا مدافع خونسرد ویگان ، بیوان فرانسوی را بدست آورد و شاید باورنکردنی ترین راهی را که تا به حال دیده است ، بدست آورد. مسابقات

کسانی که انتظار خون و رعد و برق معمول را دارند که در دربی اغلب به ویگان و سنت هلن می دهند ، از همان ابتدا ناامید نخواهند شد. طرفداران دفاع تهاجمی نیز خوشحال خواهند شد: شروع بی رحمانه نیم ساعته امتیاز نداد ، اما تحریک زیادی داشت: آنچه در مورد جیمز گراهام از تامی للوئی در دقایق ابتدایی مهم نیست ، باعث شد شعله های آتش مستعد درمان و نیاز به درمان باشد.

گراهام بهبود یافت ، و همچنین سنت هلنس که به سرعت از یک دوره فشار مداوم روی خط ویگان جان سالم به در برد ، بهبود یافت. هدف اصلی آنها جو Burgess از ویگان بود ، که معمولاً با ضربات هوا بمباران می شد ، اما او و مرکز اولیور گیلدارت با همه آنها ستودنی مخالفت کردند. دفاع کلی از جنگجویان به همان اندازه چشمگیر بود که بارها و بارها به مقدسین پاسخ می داد.

و هنگامی که ویگان با اولین حملات به خط سنت هلنس پیش رفت ، آنها دو بار ناامیدانه به خروجی از بن بست نزدیک شدند. اول ، وقتی از ایجاد جکسون هاستینگز جلوگیری شد ، استراحت از بورس تغییر مسیر داد و جنگجویان با ناراحتی اجازه ندادند که برگس وارد خط شود و فرصت کشتن او پیش رو است.

بازیکنان سنت هلن
بازیکنان سنت هلن پس از آخرین پیروزی با یک جام جشن می گیرند عکس: سیمون ویلکینسون / SWpix.com/Shutterstock

بورگس اندکی پس از ارزیابی ضربه مغزی پس از یک برخورد دیگر فراخوانده شد ، این بار هنگام برخورد او با هم تیمی خود ویلی ایسا ، این اتفاق بدتر هم رخ داد. Zach Hardaker برای تعویض Burgess به جناح چپ تعویض شد ، و به نظر می رسید پس از آزادی Gildart قبل از اینکه پنج مدافع سنت Helens سعی کنند او را انکار کنند ، گل می زند.

همانطور که از Grand Final انتظار می رفت ، کیفیت هر دو طرف عالی بود.

ضربه دیرهنگام مورگان اسمیت به لاچلان کوت به مدافع کامل سنت هلنس این فرصت را داد تا نتیجه بازی را از زیر ضربه سه امتیازی باز کند. او تعهد مناسبی را اتخاذ کرد: اما برای اولین بار در تاریخ فینال بزرگ ، نیمه اول بدون حتی یک تلاش گذشت.

آیا این فاصله می تواند به افت کیفیت هر دو طرف منجر شود؟ به هیچ وجه. کوارتر سوم در جایی که دو قبلی متوقف شده بودند ادامه یافت و هیچ یک از دو تیم جای خود را در خط دفاع ندادند – اگرچه مانند نیمه اول ، این قدیس ها بودند که فشار طولانی تری روی خط مخالف داشتند.

این فشار به نظر می رسید که او با نزدیک شدن ساعت اولین تلاش خود را انجام داده است و در یک بازی با حاشیه خوب این قفس حاشیه ای است که Zeba Taya را مجبور به آفساید می کند وقتی که ضربه لوماکس را جمع کرد و لمس کرد ، و جنگجویان فقط دو تا از آخرین بازی عقب بودند یک چهارم ، و فینال هنوز کاملاً متعادل است.

اما در پایان یک اشتباه همیشه باید تعیین کننده باشد. وقتی تئو فاگس ضربه ایستگاهی را ریخت ، فشار به سنت هلنس برگشت: و این بار پاس Bevan French به جیک بی بی کاملا عالی بود ، و جناحین را به کرنر فرستاد. اما پس از ضربه ای که زاک هارداکر به ضربه تبدیل کرد ، درام تقریباً تمام شده بود.

هشت دقیقه بعد هاستینگز فاژ را انتخاب کرد و به کوتا راحت ترین ضربه را تبدیل کرد تا 4-4 شود. اما ویگان با سرعت بازگشت و دوباره خط سنت هلن را تهدید كرد كه توجه به اینكه كدام طرف می تواند برد را از دست بدهد. با این حال ، وقتی فاگس تلاش او را گرفت ، هاردکر یک پنالتی دیگر را از دست داد تا او برابر شود.

اما بزرگترین درام اتفاق افتادن بود. تلاش چشمگیر مکینسون برای گزاف گویی از سازه های عمودی عقب نشینی کرد ، اما فرانسوی ، که تمام فصل را برای ویگان بی عیب بود ، ناکام ماند – و وقتی توپ از کنار دروازه برگشت و ولزبی به سرعت به حمله پاسخ داد و عناوین مقدس بعدی را تضمین کرد ، به سرعت پاسخ داد. دیگر چنین اتمامی را دیگر نخواهید دید.

[ad_2]