تصادف در چین: اولین کارگر دو هفته در زیر زمین نجات یافت | چین

دوربین مداربسته دولتی گزارش داد پس از 14 روز انفجار در زیر زمین گرفتار ، این معدنچی از معدن طلا در شمال چین نجات یافت و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

مطابق پیامی در میکروبلاگ دوربین مداربسته Weibo ، ماینر “بسیار ضعیف بود”. تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که قبل از نجات توسط نیروهای امدادی ، یک معدنچی فرسوده با چشم بندهای سیاه از مین بلند شده و با پتو پوشانده شده است.

در انفجار 10 ژانویه در شهر تیسا ، منطقه اصلی استخراج طلا تحت مدیریت یانتای در استان ساحلی شاندونگ ، 22 کارگر خود را در معدن هوشان یافتند.

نجاتگران با شرایط دشواری دست و پنجه نرم می کنند تا به کارگران در میان افزایش آب پس از انفجار کمک کنند.

اولین بار یک هفته پیش با گروهی متشکل از 11 معدنچی که در قسمت معدن واقع در حدود 580 متر (1900 فوت) زیر سطح حبس شده بودند ، تماس گرفته شد.

در انفجار اولیه یک نفر به شدت مجروح شد و پس از جراحات در ناحیه سر و کما کشته شد.

تیم های امداد و نجات در حال انداختن مواد غذایی ، دارو و سایر وسایل از طریق چندین مین نجات یافته در سنگ هستند. آشکارسازهای حیات و محلول های غذایی برای یافتن سایر معدنچیان گمشده به قسمتهای دیگر معدن کاهش یافت.

گزارشگر دوربین مداربسته ، معدنچی نجات یافته در منطقه ای نزدیک به سطح منطقه نسبت به منطقه ای که گروه اول در آن قرار دارد ، پیدا شد. تصاویر رسانه های دولتی روز یکشنبه نشان داد که چگونه چندین تمرین با مشخصات بالا خسته شده است.

اعتقاد بر این است که معدنچی دوازدهم خود را در 100 متری آب در حال طغیان گرفتار شده است.

در مورد بقیه کارگران معدن ، امیدها کم شده است زیرا از زمان انفجار دیگر خبری از آنها نبوده است.

رسانه های دولتی گزارش دادند ، امدادگران روز جمعه گفتند که آزادی معدنچیان می تواند حداقل دو هفته دیگر طول بکشد ، و دلیل این امر مسدود شدن گسترده ای است که تلاش های حفاری را به تأخیر انداخت. امدادگران سعی کردند یکی از شافت ها را گسترش دهند تا در نهایت اجازه دهند کارگران به سطح زمین برسند.

حوادث معدنکاری در چین معمول است ، جایی که این صنعت عملکرد ایمنی ضعیفی دارد و قوانین معمولاً ضعیف اجرا می شوند.

در ماه دسامبر 23 کارگر پس از گرفتار شدن در زیر زمین در شهر چونگ کینگ در جنوب غربی کشته شدند.

رویترز و خبرگزاری فرانسه در تهیه این گزارش سهیم بوده اند