تسکو 585 میلیون پوند کاهش تعرفه Covid-19 Business را بازپرداخت می کند

[ad_1]

نکته مناسب برای تسکو برای Sainsbury’s ، Morrisons ، Asda ، Aldi و Lidl و غیره نیز مناسب است. در واقع ، توزیع خود ، که به صورت رایگان ارسال شده بود ، توسط B&M دریافت شد. زنجیره تخفیف چندین خط تولید به فروش می رساند ، بنابراین به عنوان خرده فروشی واجد شرایط بود و همچنان باز بود ، اما قفسه های آن نیز پر از اسباب بازی ، بازی ، مبلمان ، لوازم التحریر و فرش است. با توجه به این واقعیت که بیشتر رقبای غیر غذایی خود را در آفساید می دیدند ، B&M آزادی یک میدان ناچیز را بدست آورد.

در اوایل این ماه ، B&M گزارش کرده است که 30 درصد فروش مشابه در شش ماه بهبود یافته است ، تقریبا درآمد خود را دو برابر کرده و به 296 میلیون پوند رسیده است. ساناکا هرگز دلیلی برای تخفیف در شرط بندی های 38 میلیون پوندی به B&M نداشته است – اشتباه او در یک میخانه باید ناشایست بنظر برسد.

B&M و دیگران انتخاب آسان دارند. آنها می توانند همان کاری را انجام دهند که تسکو با تأخیر انجام داد – از رئیس دانشگاه برای حمایت مهربانانه وی در زمان عدم اطمینان اقتصادی تشکر می کنند و می گویند خوشبختانه هدیه او غیرضروری بود. یا ممکن است دلیل حریص بودن آنها را از تسکو توضیح دهند.

رهبر بازار در ابتدا اعتبار زیادی کسب خواهد کرد. اما جایگاه دوم هنوز پشت چنگ است و لنگ زدن در موقعیت آخر چیزی نیست که لازم باشد. عجله کن.

[ad_2]