ترزا می بوریس جانسون را به “چشم پوشی از رهبری اخلاقی جهان” متهم کرد | ترزا می

[ad_1]

ترزا می بوریس جانسون را متهم کرد که در لجام گسیخته ترین حمله به جانشین خود ، “موقعیت رهبری اخلاقی جهان” انگلیس را کنار گذاشته است.

نخست وزیر سابق که در آستانه تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در دیلی میل نوشت ، سخنان تندی هم در مورد دونالد ترامپ رئیس جمهور مستعفی آمریکا و هم جانشین وی داشت.

مای گفت که ، به نظر وی ، جانسون در احترام به ارزشهای انگلیس ، تهدید به نقض قوانین بین المللی در جریان مذاکرات تجاری Brexit و عقب نشینی از هدف کمک خارجی ، نتوانست ، نوشت که این دو مانور “اعتبار ما را در نظر جهانیان بالا نمی برد”.

“تهدید به نقض قوانین بین المللی با بازگرداندن پیمانی که ما به تازگی امضا کردیم و کنار گذاشتن موقعیت رهبری اخلاقی جهانی به عنوان تنها اقتصادی بزرگ که دارای 2 درصد هزینه های دفاعی و 0.7 درصد کمک های بین المللی است ، اقداماتی که اعتماد ما را در نظر جهانیان برانگیخته است. “

در مقاله خود ، مای ظاهراً به جانسون یادآوری كرد كه برای تلاش برای یك “انگلیس جهانی” برای ایفای نقش اساسی در صحنه سیاسی بین المللی ، باید “ارزشهای ما” را مطابقت دهد و او را به مصالحه ترغیب كرد.

وی گفت: “ما برای مطلق گرایی در امور بین الملل تلاش کرده ایم: اگر شما 100٪ طرفدار من نیستید ، باید 100٪ مخالف من باشید.” “سازش به عنوان یک کلمه کثیف دیده می شود.”

وی افزود: “ما باید صحنه ای را كه در آن چندین نیرومند با هم روبرو می شوند كنار بگذاریم و در عوض مردم را در یك هدف واحد متحد كنیم. اما برای حکومت کردن ، باید مطابق ارزش های خود عمل کنیم. “

می و جانسون طی یک سال و نیم گذشته بارها و بارها در کمونز درگیر شده اند ، به ویژه در مورد مذاکرات Brexit شامل ایرلند شمالی و توافق جمعه خوب.

مشابه طوفان در پایتخت ایالات متحده به عنوان “حمله به نهادهای دموکراتیک خود” ، مانند ترور رایانه شخصی کیت پالمر که در بمب گذاری وست مینستر 2017 درگذشت ، می ترامپ را به دلیل “صف آرایی” در یک جمع خشن محکوم کرد و انتخاب بایدن را “شایسته” توصیف کرد. به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به عنوان “فرصتی طلایی” برای انگلیس که یک بار دیگر به یک نیروی خوب در جهان تبدیل شود.

وی افزود: آنچه در واشنگتن اتفاق افتاد عمل یك فرد افراطی یا سلول بسته نبود ، بلكه حمله توسط یك گروه چریك مورد ضرب و شتم رئیس جمهور منتخب بود. من از تجربه می دانم که کنار رفتن آسان نیست – مخصوصاً وقتی احساس می کنید می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید. “

مای اولین رهبر خارجی بود که در سال 2016 در کاخ سفید با ترامپ دیدار کرد.

[ad_2]