ترامپ می خواهد سیدنی پاول ، نظریه پرداز توطئه ، مدافع ویژه ای برای تقلب در رای دهندگان باشد – گزارش | دونالد ترامپ

[ad_1]

نیویورک تایمز روز شنبه گزارش داد ، دونالد ترامپ اطمینان حاصل کرده است که سیدنی پاول ، وکیل و نظریه پرداز توطئه ، وکیل ویژه ای برای تحقیق در مورد تقلب در انتخابات منصوب شده است.

این روزنامه با استناد به دو منبع ناشناس گزارش داد كه بیشتر مشاوران رئیس جمهور ، از جمله وكیل شخصی رودی جولیانی ، طرحی را كه ترامپ در جلسه روز جمعه بیان كرده بود ، رد كرده اند.

تایمز همچنین گزارش داد که ترامپ در حال سوال از دستیاران درباره پیشنهاد مایکل فلین ، مشاور امنیت ملی سابق برای استقرار نیروهای آمریکایی در ایالات در میدان جنگ به منظور تغییر آرا مهم در پیروزی جو بایدن است.

خبرنگار مگی هابرمن نوشت: “همچنین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.” خشک، در توییتر.

ترامپ در ماه نوامبر فلین را که در تحقیقات خود در روسیه به جرم دروغگویی به FBI اعتراف کرد ، عفو کرد.

پیروزی بایدن توسط کالج انتخاباتی تأیید شد و حزب دموکرات بیش از 7 میلیون رای را رهبری می کند. با این حال ، ترامپ از تسلیم شدن خودداری کرد و بدون مدرک ادعا می کند که انتخابات علیه او تقلب شده است.

این هفته گزارش شد که وی تهدید کرده است که کاخ سفید را در روز تحلیف خود ، 20 ژانویه ترک نخواهد کرد.

به نقل از یک مشاور CNN که نامش ذکر نشده است ، گفت: “او وحشت وحشتناکی را ایجاد می کند.” “او قصد دارد برود. او فقط دیوانه است. “

اما همان پیام با استناد به منبع ناشناس می گوید جو کاخ سفید “دیوانه وار” است.

تیم حقوقی ترامپ بیش از 50 شکست در دادخواستها به دلیل تقلب در انتخابات متحمل شده است. پاول تقریباً یک ماه پیش پس از اظهارات عجیب و غریب از تیم جدا شد ، از جمله اینکه نرم افزار رأی گیری مورد استفاده در ایالت های مهم به دستور رئیس جمهور ونزوئلا ، هوگو چاوز ، که در سال 2013 درگذشت ، ایجاد شد.

او همچنین قول داد که “kraken” را آزاد کند ، اشاره به هیولای وحشتناک دریایی افسانه و افسانه. هیچ kraken ، قانونی یا غیر آن وجود نداشت.

گزارش تایمز در مورد تمایل ترامپ برای بازگرداندن وی در جای خود بلافاصله پس از ضرب و شتم رئیس جمهور مبنی بر اعتراف مایک پمپئو وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه روسیه هک گسترده ای علیه دولت ایالات متحده و شرکت های خصوصی انجام داده است ، کتک زد.

تایمز خاطرنشان می کند: “پاول” برای ملاقات در کاخ سفید بود که بعضاً پر سر و صدا می شد. “اعضای دیگر دولت به داخل و خارج نقل مکان کردند … و وکیل کاخ سفید پت تسیپالون عقاید پیشنهادی را عقب زد.

“خانم پاول سایر مشاوران ترامپ را به کناره گیری متهم کرده است … اما این ایده که آقای ترامپ سعی خواهد کرد خانم پاول را مستقر کند تا نتیجه را بررسی کند ، باعث ایجاد شوک در محافل رئیس جمهور شده است.”

این روزنامه همچنین گفت كه جولیانی “به طور جداگانه وزارت امنیت داخلی را تحت فشار قرار داد تا دستگاه های رأی گیری را تصرف كند” ، اما “به او گفته شد كه این اداره صلاحیت انجام این كار را ندارد.”

در توئیتر ، هابرمن اضافه کرد: “واقعیت جلسه – و جولیانی امیدوار است که دستگاه های رای گیری را به دست بگیرد – برخی مشاوران رئیس جمهور را که وی را می بینند ، نگران کرده است … امتناع از قبول نتایج انتخابات به عنوان یک مکان خطرناک جدید.”



[ad_2]