ترامپ میشیگان را هدف قرار می دهد ، زیرا بایدن در جورجیا همچنان برنده است – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

به نظر می رسد که تلاش کودتای دونالد ترامپ و تضعیف نتایج 2020 شانس کمی برای موفقیت دارد ، با این حال ، به نظر می رسد از یک طریق – با آتش زدن پایگاه ، روی آنها کار می کند.

طی مصاحبه ای با رویترز طی چند روز گذشته با 50 رأی دهنده ترامپ در تگزاس ، همه گفتند که آنها اعتقاد داشتند که انتخابات جعل شده یا به نوعی غیرقانونی است. از این تعداد ، 20 نفر گفتند كه پذیرفتن بایدن را به عنوان رئیس جمهور در نظر می گیرند ، اما فقط با توجه به شواهدی كه عادلانه بودن انتخابات بود. اکثر نظریه های توطئه بارها و بارها که توسط ترامپ ، جمهوری خواهان و رسانه های محافظه کار پشتیبانی می شود ، ادعا می کنند که میلیون ها آرا به طور ناعادلانه در ایالات کلیدی ، نظرسنجی های مغرضانه و دستگاه های رأی گیری هک شده به بایدن منتقل شده است.

بسیاری از رأی دهندگان نظرسنجی شده توسط رویترز گفتند که با مشاهده رسانه های راست گرای جدید مانند Newsmax و شبکه One American News ، که ادعاهای کلاهبرداری ترامپ را تقویت می کنند ، نظرات خود را تشکیل می دهند. برخی فاکس نیوز را از عصبانیت اینکه این شبکه بایدن را برنده انتخابات معرفی کرده و برخی از خبرهای اصلی – برخلاف ستارگان نمایش – راجع به اظهارات جعلی ترامپ بدبین بودند ، تحریم کردند.

رد گسترده نتایج انتخابات در میان جمهوری خواهان ، پویایی جدید و خطرناک را در سیاست های آمریکا منعکس می کند: عادی سازی نظریه های توطئه غلط و فزاینده در میان ده ها میلیون رای دهنده اصلی ، به گفته محققان دولت ، تحلیل گران و برخی از قانون گذاران هر دو طرف. شکاف سیاسی پل لایت ، یک دانشمند علوم سیاسی باسابقه در دانشگاه نیویورک (نیویورک) گفت ، این روند عواقب عمیقا نگران کننده ای را برای نهادهای سیاسی و مدنی آمریکا به همراه دارد. لایت گفت: “این دیستوپی است.” “امریکا ممکن است سقوط کند. *

آدام کینزینگر ، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده ، از معدود اعضای حزبی است که پیروزی بایدن را علناً تصدیق کرده است. وی همتای جمهوری خواه خود را مایل به کنار گذاشتن توطئه های ترامپ به عنوان شکست شجاعت سیاسی دانست که تهدید می کند سالها دموکراسی آمریکا را تضعیف می کند. وی در مصاحبه ای گفت ، اگر شهروندان به صحت انتخابات ایمان داشته باشند ، این می تواند منجر به “موارد واقعاً بد” از جمله خشونت و ناآرامی های اجتماعی شود.

دیوید گرگن ، مشاور چهار رئیس جمهور قبلی آمریكا ، دو دموكرات و دو جمهوری خواه ، گفت كه ترامپ در تلاش است تا قبل از روی كار آمدن دولت بایدن را “فلج” كند و خاطرنشان كرد كه رئیس جمهور آمریكا برای اولین بار در تلاش است كه انتخابات را براندازد.

شاید این آخرین بار نیست. به گفته یکی از اعضای جمهوریخواه نزدیک به کارزار انتخاباتی ترامپ ، بسیاری از جمهوری خواهان حمله به صداقت انتخابات را به عنوان یک مسئله برنده در کارزارهای آینده – از جمله رقابت بعدی ریاست جمهوری ، ارزیابی می کنند. به گفته وی ، این حزب در تلاش است “هنگامی كه ترامپ * یا جانشین مسح شده وی به عنوان كاندیدا نامزد شود ،” كنترل روند رای گیری در سال 2024 را تشدید كند “.

برت فرایر ، 50 ساله متخصص عمل جراحی ، صاحب مشاغل كوچكی در تگزاس است. وی دارای دو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در شیمی آلی است. او به رویترز گفت ، “اگر رئیس جمهور ترامپ بیرون بیاید و بگوید ، بچه ها ، من شواهد قانع كننده ای از تقلب دارم ، دادگاه ها گوش نمی دهند و من الان از آمریكایی ها می خواهم كه اسلحه بردارند ، ما می رویم.

هیچ چیز فریار را متقاعد نمی کند که بایدن برنده شده است. و همانطور که جیک تاپر ، خبرنگار سی.ان.ان اشاره کرد ، اجازه نمی دهد اینترنت ساخته شود ، این فقط ترامپ و افراد خارجی نیست ، بلکه خود حزب جمهوری خواه است.

جیک حالا
(jaketapper)

برای درک همه ما ، این * کمیته ملی جمهوری خواهان * است که این دروغ عصبانی را فریب می دهد که ترامپ ، که قاطعانه در انتخابات شکست خورد ، در واقع “با یک بهمن” پیروز شد ، اما با یک توطئه بزرگ پوشانده شد. RNC این دیوانه است https://t.co/mxMsUaZYuN


20 نوامبر 2020



[ad_2]