ترامپ ممکن است در یک سخنرانی رکورد خطرناکترین دروغ خود را بشکند دونالد ترامپ

[ad_1]

به نظر می رسید آخرین وضعیت ناامیدانه یک مرد قدرتمند وحشتناک است که احساس می کند قدرت بی وقفه می لغزد.

روز پنجشنبه ، رئیس جمهور ایالات متحده به اتاق جلسات توجیهی کاخ سفید بازگشت ، در صحنه پیروزی های گذشته ، به عنوان مثال ، در زمانی که سفید کننده را به عنوان داروی ویروس کرونا پیشنهاد کرد ، و بار دیگر QAnon را با جمله “من آنها را دوست دارم” محکوم کرد.

ترامپ دیدگاهی واضح و خطرناک و غیر صادقانه از انتخابات این هفته ارائه داد که طبق روندهای شمارش آرا current فعلی ، امکان باخت وجود دارد. شاید این تلاش برای ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از اعلام برنده شبکه های تلویزیونی در چند ساعت آینده بود.

آن هم همینطور خطر تحریک اعتراضات و خشونت توسط طرفداران خواستار برخورد با جو بایدن به عنوان یک رئیس جمهور غیرقانونی شده است.

غمگین و تحقیر شده ، ترامپ با بیانیه ای آماده ادعاهای نادرستی کرد (آیا این دروغ مربوط به تبلیغات بهتر است یا بدتر؟)

وی با چهره ای صریح گفت: “اگر آرای مشروع را بشمارید ، من به راحتی پیروز خواهم شد.” وی گفت: “اگر آرای غیرقانونی را بشمارید ، آنها می توانند انتخابات ما را بدزدند. اگر آرا that دیرآمده را بشمارید – ما خیلی به آنها رجوع می کنیم ، آرا lot زیادی دیر رسید.

این یک ادعای جسورانه و چشمگیر بود و عواقب زیادی داشت و هیچ زمینه ای نداشت.

ترامپ که اغلب اهمیت مداخله هکرهای ولادیمیر پوتین را در چهار سال پیش انکار می کرد ، منظور ترامپ از نظر شرور تهدید آمیزتر بود.

وی گفت: “نظرسنجی رسانه ای دخالت در انتخابات بود ، به معنای واقعی کلمه با توجه به منافع ویژه قدرتمند.” “این نظرسنجی های واقعاً جعلی … به منظور نگه داشتن رای دهندگان ما در خانه ، ایجاد توهم جنبش برای آقای بایدن و کاهش توانایی جمهوری خواهان در جمع آوری پول طراحی شده است. این به اصطلاح نظر سنجی بود. “

کریس مورفی ، یک سناتور دموکرات از ایالت کانکتیکات ، در توئیتر خود نوشت: “این خیلی خارق العاده است. این هر 5 ثانیه یک دروغ است. دروغ کوچکی هم نیست. فقط رایانه های هسته ای. “

رئیس جمهور همچنان به اعمال میزان مشخصی از نژادپرستی پرداخت ، به ترتیب فیلادلفیا و دیترویت ، شهرهای بیشتر کشورهای آفریقایی آمریکایی در جبهه های جنگ پنسیلوانیا و میشیگان را هدف قرار داد.

وی گفت: “آنها در تلاش برای تقلب در انتخابات هستند و ما نمی توانیم اجازه دهیم که چنین اتفاقی بیفتد.” “دیترویت و فیلادلفیا به عنوان دو مکان فاسد سیاسی در هر کشور در کشور ما شناخته می شوند.”

مردی که در طول زندگی حرفه ای خود ، هنر ظریف “اغراق واقعی” را به کمال رساند ، کاملاً غیر واقعی به نظر می رسید. “ما فکر می کنیم که در انتخابات خیلی راحت پیروز خواهیم شد.

“ما اعتقاد داریم که بسیاری از پرونده های قضایی در جریان است زیرا ما مدارک زیادی داریم ، مدارک زیادی وجود دارد ، و این در نهایت در بالاترین دادگاه این کشور به پایان می رسد … ما نمی توانیم انتخابات به این شکل سرقت شود.”

در یک بحث دایره ای ، او ادعا کرد که مدام این فروپاشی را پیش بینی می کند: در واقع ، دروغ قدیمی او اثبات دروغ جدید او بود. وی با اشاره به سمت مطبوعات گفت: “من ماه هاست که با همه شما در این باره صحبت می کنم و با تأکید زیاد گفته ام که آرای ارسالی از طریق پست یک فاجعه خواهد بود … داستان های ترسناک.”

او 16 دقیقه بعد کار را تمام کرد و با بی توجهی به هجوم بلند س questionsالات ، از جایگاه خارج شد. به ساده ترین حالت ، “شواهد کجاست؟” ، او به وضوح هیچ جوابی نداشت.

هیچ کس نمی تواند ترامپ را به دلیل بلند نشدن در یک مناسبت بزرگ مقصر قلمداد کند. این یک عملکرد ضبط شده توسط یک دروغگو بزرگ بود. دانیل دیل ، که در حال بررسی حقایق CNN است ، در توییتر خود نوشت: “من از سال 2016 تمام سخنرانی های ترامپ را خوانده ام یا تماشا کرده ام. این بی صداق ترین سخنرانی است که وی تاکنون انجام داده است.”

شاید ادعاهای دروغین تقلب در نهایت باعث شود تا ترامپ بی سر و صدا و صرفه جویی در چهره ، با این استدلال که پیروز می شد در انتخابات مجدد پیروز شود ، اما به دلیل فریب نیروهای استقرار مستقل از او ، دور شود.

او به هوادارانش قول می داد: ما خیلی پیروز خواهیم شد ، شما از پیروزی خسته خواهید شد. نه دو برابر کوچکتر از توانایی در اندیشه واقعیت از دست دادن.

[ad_2]