ترامپ در توبیخ قانونی اخیر پرونده دیگری را که نتایج انتخابات را به چالش می کشد ، از دست داد | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

دونالد ترامپ روز شنبه دادگاهی فدرال در ویسکانسین را از دست داد ، در حالی که قضات گفتند پرونده دیگری که در آنجا اداره می شود “نشان دهنده نژادپرستی است”.

کمتر از 24 ساعت پس از آنکه دادگاه عالی ایالات متحده به طور ناگهانی جسورانه ترین تلاش جمهوری خواهان را که موجب شکست بیشتر پیروزی جو بایدن در انتخابات شد ، نزدیک به شش هفته پیش ، اعلام کرد.

اما علیرغم شکست های جدی و توبیخ های شدید اخیر ، ترامپ روز شنبه با هلی کوپتر ریاست جمهوری Marine One به آسمان رفت و به سمت نامزدی در نیویورک و پرواز بالاتر اعتراض چند صد هوادار سرسخت در واشنگتن که شدیداً از ادعاهای دروغین وی مبنی بر “انتخابات” با تقلب و توطئه از وی “دزدیده شده” حمایت می کنند.

این روز دوشنبه هنگامی برگزار می شود که کالج انتخاباتی ایالات متحده رأی مثبت پیروزی بایدن را به همراه معاون منتخب دموکرات انتخاب شده کامالا هریس تأیید می کند.

و جریان جمهوری خواهان به دموکراتهای برجسته پیوستند ، و در مورد بیهودگی فزاینده ، بلکه از موذی بودن متجاوزان به قدرت اردک لنگ صحبت کردند.

به دنبال حکم دادگاه عالی ، کریستین تاد ویتمن ، فرماندار سابق حزب جمهوریخواه نیوجرسی ، گفت که او در انتخابات مبارزات انتخاباتی ترامپ نتایج انتخابات را به چالش می کشد: “اکنون واقعاً تمام شده است. ترامپ و دژخیمانش باید تمام تلاش ها را برای انکار میلیون ها رای متوقف کنند. “

بیش از 120 عضو مجلس نمایندگان از حزب جمهوریخواه هفته گذشته بیانیه کوتاهی در حمایت از دادخواست تگزاس پیوستن به ترامپ با هدف بطلان پیروزی بایدن در چهار حوزه اصلی نوشت که دادگاه جمعه شب به طور ناگهانی از رسیدگی به آن خودداری کرد.

مایکل استیل ، رئیس پیشین کمیته ملی جمهوری خواهان ، این تلاش را “توهین به کشور” خواند.

وی به نیویورک تایمز گفت: “این یک نقض قانون اساسی است و لکه ای پاک نشدنی برای پاک کردن 126 عضو از پوست سیاسی ایجاد می کند.”

روز شنبه در ویسکانسین ، قاضی منطقه ایالات متحده ، برت لودویگ ، یکی از آخرین پرونده های قضایی ترامپ را رد کرد و از دادگاه خواست که یک قانونگذار تحت کنترل جمهوری خواهان را تعیین کند تا وی را به عنوان برنده معرفی کند ، در حالی که بایدن در راه رسیدن به پیروزی در کاخ سفید ویسکانسین را برنده شد.

حتی اگر لودویگ گفت که استدلال های ترامپ “به عنوان یک واقعیت ناکام است” ، وکیل رئیس جمهور جیم تروپیس مشغول بحث در مورد پرونده دیگری در دادگاه عالی ویسکانسین بود ، دادخواست ای که در صورت موفقیت صدها هزار رأی دهنده در انواع شهرستانهای ویسکانسین ، دانمارک و میلواکی ، جایی که بایدن پیروز شد.

ترامپ در مورد رأی در شهرستانهای ویسکانسین که برنده شد اختلاف نمی کند.

وکیل جیل کاروفسکی در آغاز استدلال های خود به وکیل ترامپ گفت: “این دادخواست ، آقای تروپیس ، طعم نژادپرستی است.”

وی افزود: “من نمی دانم که چگونه می توانید به این دادگاه مراجعه کنید و احتمالاً از داروهای جبران ناپذیر در تاریخ ایالات متحده درخواست کنید … طبیعی نیست”.

یکی از همکاران کاروفسکی در این پرونده ، که اکنون تصمیمی در جریان است ، خاطرنشان کرد که ترامپ نیز هنگام برنده شدن در ویسکانسین در راه رفتن به کاخ سفید در سال 2016 چنین چالش هایی را ایجاد نکرد.

طرفداران ترامپ در 12 دسامبر سال 2020 در واشنگتن در برابر دادگاه عالی آمریكا به نتایج انتخابات اعتراض می كنند.



طرفداران ترامپ در اعتراض به نتایج انتخابات در دیوان عالی ایالات متحده در 12 دسامبر سال 2020 در واشنگتن معترض هستند. عکس: خوزه لوئیز ماگنا / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

ترامپ و همکارانش در دادخواستهای مبتنی بر اتهامات بی اساس تقلب گسترده و سو abuse استفاده از انتخابات دهها شکست در ویسکانسین و سراسر کشور متحمل شده اند.

روز جمعه ، دادگاه عالی ایالات متحده پرونده ای را در تگزاس که خواستار لغو پیروزی بایدن در میشیگان ، پنسیلوانیا ، جورجیا و ویسکانسین بود ، رد کرد ، علی رغم اینکه ترامپ سه نفر از 9 قاضی را معرفی کرد ، که دادگاه را به سمت راست متمایل کرد.

لتیسیا جیمز ، دادستان کل ایالت نیویورک ، یکی از 23 دادستان کل کشور که خواستار رد دعوی در دادگاه تگزاس از دیوان عالی کشور شد ، گفت: “دادگاه عالی تلاش های تگزاس را برای باطل کردن نتایج انتخابات سال 2020 رد کرد و می توان به آمریکایی های سراسر کشور اطمینان داد. که خواست مردم شنیده شود. “

جیمز ادامه داد: “تصمیم دادگاه برای رد این ادعاهای پوچ از سلامت انتخابات ما محافظت می کند و به دلیل مخالفت ما با نتایج ، نمی توان انتخابات را به سادگی لغو کرد.”

جیمز در تایید رسمی باخت ترامپ در انتخابات 3 نوامبر شرکت خواهد کرد.

وی گفت: “روز دوشنبه ، من و دیگر اعضای هیئت انتخابات در سراسر کشور به وظیفه اساسی خود عمل می کنیم و آخرین قدم را برای ساختن جو بایدن چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده و کامالا هریس چهل و نهمین معاون رئیس جمهور ایالات متحده برمی داریم.

کریس سونونو ، فرماندار جمهوری خواه نیوهمشایر ، خاطرنشان کرد که این باید پایان کارزار ترامپ برای مبارزه با نتیجه باشد.

وی افزود: آنچه برای دیوان عالی كشور اتفاق افتاد مربوط به زمانی است كه به نظر می رسد آنها تمام مشكلات حقوقی را از بین برده اند. ما باید حرکت کنیم “، او به سی ان ان گفت.

در عوض ، وی از دولت ترامپ و كنگره آمریكا خواست تا بحران ویروس كرونا را كه هرگز تحت كنترل نبوده و طی 24 ساعت گذشته بیش از 3300 نفر را كشته است ، حل كنند و واكسن جدیدی را به مردم تحویل دهند.

نشان های مشکوک رئیس جمهور در زمین های گلف اسکاتلند ، همانطور که مجله آتلانتیک اشاره کرد ، ممکن است یک شعار داشته باشد “Numquam فرومایه است– – در لاتین به معنای “هرگز تسلیم نشو” – اما مانترا به طور فزاینده ای احساس ناپذیری خطرناکی را کمتر احساس می کند.

مایکل والدمن ، رئیس مرکز عدالت برنان در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب “مبارزه برای رأی دادن” گفت: “دادگاه ها تلاش های ترامپ برای لغو انتخابات سال 2020 را بسیار واضح رد کردند … در واقع این اتفاق نظر کاملاً عجیبی است. .

با این حال ، پیامدهای این دادگاه برای دموکراسی آمریکا نگران کننده بود.

وی گفت: “بدیهی است كه انگیزه ضد دموكراتیك بسیار قوی و بی سابقه ای در ایالات متحده وجود دارد كه می تواند به راحتی فعال شود و این برای سالهای آینده مبارزه بزرگی خواهد بود.”

وی افزود: این فقط وحشت ترامپ و جمهوری خواهان بود.



[ad_2]