تاتنهام – آرسنال: لیگ برتر – زنده! | فوتبال

[ad_1]

متیو دمایو می گوید: “به نظر شما از لاکازت” “من فکر می کنم شما در مورد لاکی به عنوان بازیکنی که به سرعت پیر می شود و رو به زوال است ، کم و بیش درست هستید و این نشانه مشکلات پیش روی آرسنال است. من همچنین فکر می کنم که او می تواند همان شرط بندی مهاجمان ما را در این فصل بگذارد. Avba در تلاش است و من در Nketiah فروخته نمی شوم.

همچنین به نظر می رسد که آرتتا یک جدایی خالص از گذشته صرف هزینه های کلان یا دادن قراردادهای بزرگ به بازیکنان منسوخ نبود. ویلیان یک نمونه بارز است ، اما پارتی گرچه ممکن است آنچه را که اکنون به آن نیاز داریم نشان دهد ، مرغ بهاری نیست. سالهای 1 ، 2 و 3 معامله ممکن است منطقی باشد ، اما 2024 فرا می رسد ، و او 31 ساله است و یک سال دیگر باقی مانده است ، ممکن است مانند سایر بازیکنان پیر که ما سرعت خود را کاهش می دهیم به نظر برسد.

در این زمان ، وقتی ساعت به ابتدای فصل 2022 حرکت می کند ، موارد زیر را خواهیم داشت:
حزب ، 29 ساله ، به 3 سال دیگر نیاز دارد:

سوارس ، 31 ساله ، 2 سال دیگر باقی مانده است

ماری 29 ساله 2 سال دیگر باقی مانده است

ویلیان 34 ساله 1 سال باقی مانده است

اوبا ، 33 ساله ، 1 سال باقی مانده است

لنا ، 30 ساله ، تا پایان سال

همچنین بازیکنان زیادی وجود دارند که امسال را در اواخر دهه 20 به پایان می رسانند (پپه ، بلرین ، هولدینگ) ، که احتمالاً از این پس در قالب “آرسنال” قراردادهای بزرگی می بندند که آنها را به دهه 30 می رساند. احساس می کنم که آرسن با رسیدن به 30 سال هرگز بیش از 1 سال به هیچ کس قرارداد نداد. بازگشت به آن مانترا عاقلانه خواهد بود. “

در مهمانی ، اگر آرسنال سه سال بزرگ از او بگیرد ، خرید خوبی خواهد بود. من موافقم که ویلیان چندان منطقی نبود ، بنابراین شما تعجب کردید که چطور ممکن است این اتفاق بیفتد حتی بدون اینکه از او سال کنید. اما فکر می کنم نکتیا در بدترین حالت یک جوان بسیار خوب خواهد بود – او می داند چگونه بکشد ، در کل مهارت بسیار مفیدی است.

[ad_2]