تأخیر در بازگشت مدرسه به انگلیس به مدت دو هفته از طریق کوید ، اتحادیه را ترغیب می کند مدارس

[ad_1]

به گفته بزرگترین اتحادیه معلمان انگلیس ، هنگامی که یک دانشمند برجسته به اولین علائم هشدار داد که یک سویه جدید Covid می تواند کودکان را “کمی مثرتر” نسبت به گزینه های قبلی آلوده کند ، بزرگترین اتحادیه معلمان انگلیس گفت که باید مدارس برای دو هفته اول تعطیل بمانند.

اتحادیه ملی آموزش و پرورش (NEU) خواستار دروس آنلاین شده است تا جایگزین یادگیری شخصی برای همه به جز دانش آموزان آسیب پذیر و کودکان کارکنان اصلی مدارس در انگلیس شود تا کودکان بتوانند آزمایش شوند.

پروفسور نیل فرگوسن ، عضو گروه مشاوره ای دولت در زمینه ظهور ویروس های تنفسی جدید و جدید (Nervtag) ، گفت که داده های اولیه نشان می دهد که این گزینه می تواند کودکان را به طور موثرتری آلوده کند ، اگرچه هیچ علتی مشخص نشده است.

امروز فرگوسن ، که شبیه سازی او منجر به اولین محاصره در انگلستان شد ، در گفتگو با رادیو 4 BBC گفت: “من فکر می کنم در دو هفته آینده تا زمانی که مدارس هنوز کار نمی کنند ، احتمالاً همه انواع ویروس در گردش در حال کاهش است. اما ما بسیار محتاط خواهیم بود تا ببینیم آیا می توانید تفاوت در این اندازه را ببینید. “

بسیاری از دانش آموزان دبیرستان در انگلیس از 4 ژانویه برای آزمایش گسترده به کلاس بازگشتند ، و تلاش می کنند تعداد زیادی از موارد را در میان کودکان حل کنند. اطلاعات اخیر اداره آمار ملی نشان داد که میزان مثبت بودن کووید در انگلیس در بین کودکان در سن مدرسه بالاترین است.

محققان گاردین نظرسنجی کردند که نتیجه گیری در مورد انتقال این گزینه به کودکان خیلی زود است ، به ویژه با توجه به عواملی مانند شاخص های اصلی آلودگی جمعیت ، تا حدی به دلیل نگرش ضعیف تر نسبت به فاصله اجتماعی.

پروفسور دینان پیلای ، استاد ویروس شناسی در کالج دانشگاه گفت: “ما باید بسیار مراقب باشیم که حدس نزنیم ، زیرا در حال حاضر حدس و گمان های زیادی در مورد این گزینه خاص وجود دارد – شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد این گزینه خاص تر است ، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.” لندن

دکتر Muge віevik ، یکی از اعضای Nervtag ، گفت: “من فکر نمی کنم تعجب آور باشد که … اگر گزینه منتقل شود ، شما انتظار انتقال بیشتری را در همه گروه های سنی دارید … ما برای درک اطلاعات بیشتر باید اطلاعات ردیابی تماس داشته باشیم اثرات نسبی انتقال در کودکان ، بنابراین من فکر می کنم داده ها برای تجزیه و تحلیل این محدود است. “

اطلاعات مربوط به گزینه جدید نشان می دهد که نرخ رشد آن 71٪ بیشتر از گزینه های دیگر است. براساس شبیه سازی هایی که داده های قبلی ژنومی و نتایج آزمایش مثبت را در نظر گرفتند ، دانشمندان گفتند که این گزینه به طور بالقوه قابل انتقال است ، اگرچه علت آن مشخص نیست.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این گزینه Covid را جدی تر کرده یا اثر واکسن ها را تضعیف می کند ، اگرچه نظارت همچنان ادامه دارد.

معاون مدیر کل آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی اروپا ، خوان بیرنی گفت که فرضیه فرگوسن معتبر است. “مدارس یکی از معدود مکان هایی بوده که مردم در آن گردش داشته اند ، اما ما واقعاً نمی دانیم که این فقط تغییر انتقال است یا تغییر سن هنگام انتقال.”

چویک گفت که تشخیص عفونت در مدارس آسان تر است زیرا اشتهای آزمایش بیشتر از بخشهایی است که عواقب اقتصادی در صورت تعطیلی شغل در آنها رخ داده است.

دانشمندان استدلال می کنند که تعطیلی مدارس باید آخرین راه حل باشد ، در صورت وجود. “شروع درمان این گزینه به عنوان یک ویروس متفاوت آسان است ، اما نه ، همان ویروس است. و به همان طریق منتقل می شود. “پیلای گفت ، معتقد است كه تمرکز باید بر حمایت از مدارس برای کار ایمن باشد.

در نامه ای سرگشاده به بوریس جانسون و گاوین ویلیامسون ، دبیر آموزش و پرورش ، NEU گفت که برای واکسیناسیون کارکنان ، همچنین کارکنان NHS و متخصصان بهداشت ، باید یک تعویق دو هفته ای در آموزش شخصی استفاده شود.

مری بستد و کوین کورتنی ، دبیرکل مشترک NEU ، گفتند که مدیران محلی بهداشت باید محاکمه های جمعی را رهبری کنند.

آنها گفتند: “ما معتقدیم كه دولت می تواند از طریق یك كمپین تبلیغاتی ملی در یافتن كاركنان و داوطلبان مناسب از آنها حمایت كند ، همانطور كه ​​در هنگام یافتن داوطلبان كمك به NHS در مراحل اولیه این كار را انجام دادید.” “ما امیدواریم که چنین سیستمی بتواند قبل از بازگشت به یادگیری شخصی از 18 ژانویه ، همه کودکان را در محوطه مدرسه آزمایش کند.”

[ad_2]