“بی پروا”: بایدن با پذیرفتن پیروزی در هیئت رئیسه انتخابات از ترامپ انتقاد می کند – به روزرسانی های زنده

[ad_1]

  • بایدن از دموکراسی استقبال می کند و ترامپ را پس از پیروزی در هیئت مدیره مقصر می داند
  • ویلیام بار استعفا داد و ادعای کلاهبرداری ترامپ را رد کرد
  • وقتی اولین آمریکایی ها واکسن دریافت می کنند ، مرگ Covid در ایالات متحده بیش از 300000 نفر است
  • برای دریافت First Thing ثبت نام کنید – خلاصه ایمیل روزانه ما

10.43 GMT

استفان کالینسون ، خبرنگار CNN ، در حال تحلیل آنچه فکر می کند آغاز “چرخش صفحه” در ایالات متحده است:

گفته های بایدن تلاشی واضح بود که نه تنها کشور را پس از سخت ترین دوره مدرن از زمان انتخابات به جلو سوق دهد. این نیز یک تلاش محکم برای ادعای اقتدار وی به عنوان رئیس جمهور آینده ، ایجاد نمادهایی از انتقال قدرت بود که ترامپ انکار می کند و شروع به ایجاد مشروعیت حتی در میان طرفداران ترامپ.

هیچ نشانه ای وجود ندارد که رئیس جمهور ، که دائماً هنجارهای قانون اساسی را نادیده گرفته است ، به واقعیت شکست خود نزدیک می شود. اما نشانه هایی از فروپاشی رژیم باستان وجود داشت ، زیرا شش متحد متحد ترامپ در سنا شش هفته پس از انتخابات با اکراه پذیرفتند که بایدن در واقع به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است.

10.34 GMT

لورن آراتانی در نیویورک در این سوال آزاردهنده به دنبال ما بود که آیا کارفرمایان آمریکایی می توانند کارمندان خود را به استفاده از واکسن ملزم کنند؟

واکسیناسیون کل کشور ، به ویژه کشوری به بزرگی ایالات متحده ، همچنان ادامه داشت. اگرچه این واکسن زودتر از تابستان 2021 در دسترس بیشتر آمریکایی ها قرار خواهد گرفت ، اما ممکن است در ماه های آینده بحث و جدال جدی در مورد طولانی مدت بودن مشاغل از جمله بیمارستان ها وجود داشته باشد. – مراکز مراقبت های اضطراری باید واکسن را برای کارمندان خود تجویز کنند تا در اسرع وقت همه چیز به حالت عادی برگردد.

مربوط: آیا کارفرمایان آمریکایی می توانند برای دریافت واکسن ویروس کرونا به کارگران سفارش دهند؟

ادامه خواندن …

[ad_2]