بی بی سی در حال بررسی درخواست تایسون فیوری برای حذف Spoty | از لیست نهایی است ورزشکار سال BBC

[ad_1]

بی بی سی در حال بررسی درخواست تایسون فیوری برای حذف وی از لیست نهایی جایزه “ورزشکار سال” است که قهرمان سنگین وزن به شبکه های اجتماعی روی آورد و گفت که نمی خواهد جوایز را “بررسی” کند و از طرفداران خود خواست تا به او رأی ندهند.

فیوری در این هفته به همراه لوئیس همیلتون ، رونی اوسالیوان ، استوارت براد ، جوردن هندرسون و هالی دویل یکی از شش ورزشکار انتخابی این هفته بود.

قهرمان سنگین وزن WBC در حساب اینستاگرام خود نوشت: “این یک پست برای bbcsport و جایزه های مهم آنها است – لطفا من را از لیست خود حذف کنید زیرا من یک قهرمان کشور هستم و نیازی به تأیید و جایزه ندارم.

“من می دانم که من کیستم و در این ورزش چه کارهایی انجام داده ام. من مردم را دوست دارم ، که برای من بیش از همه جوایز جهان معنی دارد. به هرکسی که از من حمایت می کند رأی نده. “

ورود فیوری باعث جنجال شد زیرا او قبلاً دو سال ممنوعیت استفاده از کوکائین را تحمل می کرد و تحت تحقیقات فعال آژانس ضد دوپینگ انگلیس است پس از اتهاماتی که تیم تیم تایسون فیوری پس از یک قهرمان سنگین وزن 25000 پوند به کشاورز برای حفاظت کاذب پیشنهاد کرده است در سال 2015 تست دارویی را قبول نکرد.

فیوری و پسر عمویش هوئی آزمایشات مثبت خود را در مورد ناندرولون به دلیل خوردن گراز وحشی بدون تخلیه یا مصرف مکمل های آلوده سرزنش کردند ، و این سخنان را به استناد دو اظهارات مارتین کرفت ، کشاورز پرستونی ، گفت که وی در دفاع از آنها گوشت به آنها داد. اما در ماه مارس ، Carefoot داستان خود را تغییر داد و به Mail on Sunday گفت كه پس از آنكه یكی از اعضای تیم Fury به پشتیبانی مالی برای دروغ گفتن ، دو اظهار دروغ گفته است. مروج بعدی Fury ، فرانک وارن ، این ادعاها را “کلاهبرداری کامل” توصیف کرد.

این تنها دومین بار در تاریخ این جایزه است که از یک ورزشکار که در لیست نهایی قرار گرفته است خواسته می شود تا او را از لیست کوتاه حذف کند. در سال 2015 ، قهرمان پرش طول المپیک ، Greg Rutherford ، نامه ای خصوصی به بی بی سی نوشت زیرا از حضور در مراسمی با Fury که در اوایل سال جاری اظهار داشت که “شما فقط به سه کار قبل از از اینكه شیطان به خانه خواهد آمد. یكی اینكه همجنسگرایی در كشورها قانونی است ، یكی سقط جنین و دیگری پدوفیلیا. “

پس از لو رفتن نامه وی ، سرانجام رادرفورد ، یک خواهر همجنسگرای ، متقاعد شد که به مراسم برود. اما در زندگی نامه خود ، او اعتراف کرد که می خواهد نظر خود را تغییر ندهد. وی نوشت: “من آن را دوست نداشتم”. من خودم را دیر پیدا کردم و هرچه زودتر رفتم. »



[ad_2]