بیمارستان بردفورد اقدامات ویژه ای را برای ایمنی بیمار انجام داده است بیمارستانها

[ad_1]

پس از شناسایی کمیسیون کمک به کیفیت (CQC) “خطرات جدی برای ایمنی بیمار” ، بیمارستان مردان دارای نیازهای ویژه به عنوان بخشی از اقدامات ویژه اعمال شد.

CQC اعلام کرد که پس از بازرسی در ماه سپتامبر ، رتبه فعلی “خوب” را برای مراقبت از Cygnet Woodside ، Bradford ، West Yorkshire نیز به حالت تعلیق درآورد.

این کمیسیون گفت که به دنبال ادعاهای بدرفتاری کارکنان علیه یک بیمار برای تحقیق در پلیس ، تحقیقات اعلام نشده ای را انجام داد.

بیمارستان گفت که از ارزیابی CQC “ناامید” شده است ، و تأکید کرد که این بازرسی توسط مدیریت خود فراخوانده شده است ، و این مشکل را شناسایی کرده است کمیسیون.

این گزارش می گوید این گزارش “تصویری کاملاً دقیق از بیمارستان” ارائه نمی دهد.

دکتر کوین کلیاری ، معاون بازرس بهداشت روان بیمارستان ، گفت: “آخرین بررسی ما از Signet Woodside نشان داده است که بیمارستان امنیت بیماران خود را تضمین نمی کند.

Cleary اضافه کرد: “این سرویس علائم هشدار دهنده ای را نشان می داد که احتمال توسعه فرهنگ بسته را افزایش می دهد. در صورت عدم اقدام مردم در معرض خطر جدی آسیب قرار می گیرد.”

به گفته وی ، مراقبت به خطر افتاده است زیرا تعداد و سطح صلاحیت کارکنان مراقبت از بیماران همیشه مورد نیاز نبوده است.

Cleary ادامه داد ، “ما به رهبران این سرویس گفته ایم كه چه كارهایی باید انجام دهند تا بهبود یابند و ما همچنان از نزدیک Signet Woodside را تحت نظر خواهیم گرفت. اگر شاهد بهبود ناکافی هستیم ، CQC دریغ نمی کند که اقدامات بیشتری را برای اطمینان از ایمنی مردم انجام دهد. “

CQC گفت که مدیران ارشد همیشه از مشکلات موجود در این سرویس آگاهی کامل ندارند و “این شامل نگرانی در مورد اتهامات سوations استفاده از بیمار است که توسط پلیس بررسی می شود.”

گزارش شد که بازرسان بوی شدید ادرار در بخشها ، دیواره های آسیب دیده و رنگ لایه برداری پیدا کردند ، اگرچه به آنها گفته شد که برنامه بازسازی باید تا ژانویه 2021 به پایان برسد.

CQC ایمنی ، کارایی و اینکه آیا خدمات خوب ارائه نشده است “ناکافی” و سرعت ارائه خدمات را ارزیابی کرده است که “نیاز به پیشرفت” دارد.

این ارزیابی کلی از “ناکافی” را برای Cygnet Woodside ارائه داد.

Cygnet Woodside به 9 مرد بزرگسال با تشخیص اولیه ناتوانی در آموزش کمک می کند و در زمان بررسی ، هشت بیمار از این سرویس استفاده می کردند.

سخنگوی Cygnet Woodside گفت: “ما از ارزیابی CQC و رویكرد به این بازرسی كه توسط رئیس بیمارستان ما خواسته شد ناامید شدیم و بلافاصله CQC و سایر بخشهای مربوطه را از مشكلی كه در داخل یافتیم مطلع كردیم.

“در حالی که ما تشخیص می دهیم که زمینه هایی برای بهبود وجود دارد که ما برای حل آنها تلاش می کنیم ، ما معتقدیم که توضیح مسائل CQC پس از بررسی آنها در ماه سپتامبر متناسب نبوده و گزارش بیش از حد احساسی است و ما معتقدیم که نمایشی کاملاً دقیق از Cygnet Woodside ارائه می دهد.

“ما قبلاً از این فرصت استفاده كرده و گزارش را با خانواده ها و مراقبان بیماران خود كه همیشه در اولویت ما هستند ، به اشتراک می گذاریم. ما اطمینان داریم که پاسخی که دریافت کرده ایم به طور کلی در مورد مراقبت و درمانی که برای عزیزانشان ارائه می دهیم بسیار مثبت است.

“ما به کار خود با خانواده ، پروکسی و CQC خود به نفع افراد زیر خود ادامه خواهیم داد.”

[ad_2]