بیلی جو ساندرز در تیم مقابل مارتین موری عنوان جهانی را حفظ کرد بوکس

[ad_1]

بیلی جو ساندرز جمعه شب در لندن مارتین موری مغرور اما پیر را در 12 راند شکست داد و عنوان فوق سبک وزن WBO را حفظ کرد. .

مکزیکی که چند روز پس از امضای قرارداد با سندرز در ماه مارس قبل از بوکس زیر وزن یک بیماری همه گیر عبور کرد ، در تاریخ 19 دسامبر ، کالوم اسمیت بدون شکست لیورپول را سرگرم می کند. ادی هرن می گوید ، اگر اسمیت در بهار قبل از سال بیاید ، جنگ انگلیس با ساندرز یک فرصت آشکار خواهد بود تابستان سال آینده ، اما آلوارز هدف همه در بخش فوق سنگین وزن است.

ساندرز با تمرکز موری 38 ساله ، 120-109 دو بار و 118-110 در دفاع سوم از عنوان خود گفت: “من فقط 31 سال دارم. در اوج هستم. یک سال بیرون آمدم و احتمالاً به تورهایی نیاز داشتم. برای من بسیار مهم است. در سالن بدنسازی بمان زیرا من جوان ترم “.

هیرن ، مروج وی ، گفت: “این معامله با دارچین انجام شد و وقتی متوقف شد ضربه بزرگی بود. ما نمی توانیم فرصت را از دست بدهیم تا بفهمیم بیلی چقدر خوب است ، اما او هنوز با نخبگان نخبه مخلوط نشده است: [Gennady] Golovkin ، دارچین ، اسمیت.

موری با اشاره به اینکه استعفا خواهد داد ، نشان داد که او دو هفته قبل از مبارزه کمر خود را مصدوم کرده است ، این آسیب دیدگی در مرحله هشتم رخ داد ، اما گفت: “من به بهترین مرد شکست خوردم.” او مطمئناً به افرادی مانند هرال گراهام و کوین میچل ، از جمله بهترین مبارزان بریتانیایی که هرگز عنوان قهرمانی جهان را کسب نکرده اند ، ملحق خواهد شد ، اما بسیار مایل است خصوصاً در برابر سرجیو مارتینز بزرگ آرژانتین در سال 2013.

موری همچنین در 11 راند گولوکین به میدان رفت ، با فلیکس استورم به تساوی رسید و تصمیم تقسیم آرتور آبراهام را از دست داد ، همه آنها مبارزان بزرگی هستند. اگرچه ساندرز تقریباً در هر دور تدابیری داشت.

ساندرز گفت: “او یک روباه پیر حیله گر است.” “او از آن عبور کرد و برای او بازی جوانمردانه ای کرد. امیدوارم او کریسمس خوبی داشته باشد. “

هرن به درستی خاطر نشان كرد كه ساندرز پس از نمایش چشمگیر مقابل یكی از بهترین بوكسرهای انگلیس نسبت به خودش سختگیر بود. هیچ ناک اوت وجود نداشت ، اگرچه ساندرز فکر می کرد که او لیاقت آن را دارد وقتی موری به رتبه چهارم رسید. تصمیمی برای لغزش گرفته شد.

اگر به جمعیت اجازه داده شده بود ، در پایان آنها هر دو مبارز را تحسین می کردند ، اما ، همانطور که ساندرز خاطرنشان کرد ، “این مانند یک دعوا در یک قبرستان بود.”

[ad_2]