بیش از 13 میلیون بیننده فینال Strictly Come Dancing را تماشا کردند تلویزیون و رادیو

[ad_1]

بی بی سی گزارش داد ، بیشترین مخاطب 13.2 میلیون بیننده شنبه شب برای بلند کردن جایزه “توپ براق با رقص” از کمدین ، ​​بیل بیلی ، تماشا می کنند.

بیلی 55 ساله ، پیرترین شرکت کننده ای که دقیقاً در تاریخ نمایش BBC One پیروز شد ، پیروزی خود را “سورئال” توصیف کرد.

او برای شریک رقص حرفه ای خود Oti Mabuze برای دومین بار متوالی در حال مربیگری برنده است.

این نمایش بیشترین تماشا را در همه کانال ها داشت: سهم مخاطبان 53.3٪ و به طور متوسط ​​11.6 میلیون بیننده.

کیت فیلیپس ، مسئول كنترل بی بی سی یك گفت: “پاییز امسال به شدت درخشش لازم را به آخر هفته ما بخشید و فینال شب گذشته هنگامی كه بیل و اوتی” درخشش “را تنظیم كردند ، بیش از 13 میلیون بیننده را در سراسر انگلستان شادی خالصی ایجاد كرد.

بیلی هنگامی که برای اولین بار در برابر مخالفان جوان ثبت نام کرد ، مهارت های رقص خود را “نابرابر” توصیف کرد.

وی که از اعلام نتایج شوکه شده بود ، گفت که او احساس “سورئال … فوق العاده” و “فوق العاده” دارد.

عملکرد کمیک در Rapper’s Delight یکی از نکات جالب توجه این مجموعه بود. وی گفت كه هرگز نمی تواند تصور كند كه چگونه به آخرین نمایش برسد و از مابوذ به عنوان “غیرمعمول ترین معلم ، غیرمعمول ترین رقصنده” تجلیل كرد. وی گفت: “او از ابتدا به من ایمان آورد و چیزی را در من یافت ، مرا به این رقص و تبدیل به یک رقصنده تبدیل کرد.”

در این فینال خواننده و ستاره شبکه های اجتماعی HRVY ، میسی اسمیت بازیگر EastEnders و جیمی لینگ ستاره تلویزیون واقعیت نیز حضور داشتند.

در صورت کسب آرا public عمومی ، اسمیت و HRVY جوانترین برندگان خواهند بود.

نقش اپیزودیکی ویژه ای از دوشس کورن وال وجود داشت ، که این نمایش را برای “ترقی ملت” در یک ویدیو ویدیوی موسیقی از پیش ضبط شده تحسین کرد.

این اختتامیه ساعاتی پس از اعلام نخست وزیر بوریس جانسون برای محدودیت های جدی جدید در مبارزه با گسترش سریع نسخه جدید ویروس کرونا منتشر شد که منجر به لغو کریسمس برای میلیون ها نفر می شود.

کریگ رول گوروود ، یک قاضی تیزبین در این برنامه ، با اشاره به این پیام گفت: “با توجه به آخرین اخبار ، من تصمیم گرفتم که مثبت باشم. ممکن است من را نشناسی. “

در همین حال ، داماد ، میزبان ، دقیقاً صحبت کردن ، به حضار گفت ، “پس از یک روز دشوار دیگر ، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک شب رقص فراموش نشدنی شما را خوشحال کنیم.”

سخنگوی بی بی سی در مورد تداوم گفت: “در سالی که ما را از هم جدا کرده است ، چه شما در Tyne and Ware ، Devon ، Berkshire یا Lincolnshire تماشا کنید ، همه ما با هم BBC One را تماشا می کنیم.”

وزیر فرهنگ ، الیور داودن ، بی بی سی را بخاطر نزدیک کردن ملت تحسین کرد. وی در توییتر خود نوشت: “یک یادآوری عالی برای نقش بی نظیری که تلویزیون و به ویژه (بی بی سی) می تواند در تربیت یک ملت در دوران سخت داشته باشد.”

[ad_2]