بیش از نیمی از اعضای کارگر مسلمان “به حزب برای مبارزه با اسلام هراسی اعتماد ندارند” | اخبار انگلستان

[ad_1]

یک نظرسنجی جدید نشان داد ، بیش از نیمی از اعضای حزب کارگر مسلمان در مبارزه با اسلام هراسی به کیر استارمر اعتماد ندارند ، تقریباً به همین نسبت می گویند که آنها به روند شکایات حزب اعتماد ندارند.

گزارش شبکه کارگران مسلمان (LMN) آخرین نشانه ای است که رهبری جدید این حزب اعتماد اقلیت های قومی و طرفداران خود را از دست می دهد ، حتی اگر با بحران یهودستیزی که منجر به سقوط حمایت از رای دهندگان یهودی شده است ، دست و پنجه نرم می کند.

این نتایج شکایات اعضای شبکه نمایندگان قومی نمایندگان قومی اقلیت های قومی و نمایندگان اقلیت ها را از وجود “سلسله مراتب نژادپرستی” در درون حزب بازگو می کند ، که در آن برخی از اشکال نژادپرستی جدی تر از بقیه است.

در یک نظرسنجی از 422 عضو مسلمان یا طرفدار حزب مشخص شد که تقریباً 6 نفر از 10 نفر – 59٪ – “از نظر رهبری حزب کارگر نمایندگی خوبی ندارند” و تقریباً نیمی از آنها – 44٪ – اعتقاد ندارند که حزب مسئله اسلام هراسی را جدی گرفته است.

وی دریافت که 55٪ “به رهبری حزب کارگر در مبارزه م againstثر با اسلام هراسی اعتماد ندارند” و 48٪ به روش بررسی شکایات حزب علیه اسلام هراسی اعتماد ندارند.

موضوعات مطرح شده شامل نگرانی در مورد نمونه هایی از اسلام هراسی بود که در گزارش مورد ردیابی در بخش حکمرانی و حقوقی برجسته شده است ، رویکرد حزب در استراتژی دولت برای جلوگیری از رادیکالیزاسیون و نگرانی عمومی در مورد چگونگی تغییر رویکرد حزب به فلسطین تحت رهبری جدید.

یکی از طرفداران حزب کارگر در این گزارش نقل کرد: “همانطور که در اکثر نهادهای انگلستان ، به عنوان یک مسلمان اغلب به نظر می رسد که ما در انتهای لیست در مورد حقوق بشر هستیم ، ما احترام می گذاریم و از بهترین منافع خود حمایت می کنیم. به نظر می رسد که در تمام نهادهای انگلستان محکومیت و حتی سو abuse استفاده از مسلمانان بیش از پیش قابل قبول است. “

یک منبع کارگری به گاردین گفت که این حزب نگرانی های قابل توجهی در مورد نحوه رسیدگی به شکایات در مورد اسلام هراسی دارد و هیچگونه رفتار رفتاری برای مقابله با اسلام هراسی قابل مقایسه با آنچه برای مبارزه با یهود ستیزی تصویب شده است ، وجود ندارد. در نتیجه ، پرونده های برجسته ای مانند پرونده ترور فیلیپس که در ماه مارس به اتهام اسلام هراسی توسط حزب تعلیق شد ، هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند.

این منبع گفت که این حزب فرایندهای خود را پیرامون یهودستیزی پس از بازرسی توسط رسانه ها تغییر داد: “اما این در اسلام هراسی وجود ندارد. همچنین ، احزاب دیگر بسیار بدتر هستند. Tories به نمودارهای اسلام هراسی و همچنین یهودی ستیزی نزدیک هستند. “

سخنگوی LMN گفت که نتایج گزارش وی نگران کننده عمیق است و از حزب کارگر خواست “اقدامات جامعی” برای مبارزه با نژادپرستی تجربه شده توسط مسلمانان در حزب انجام دهد.

در بیانیه حزب کارگر منسوب به استارمر و معاون وی ، آنجلا راینر ، به موارد مطرح شده توسط مدیریت پرداخته نشده است ، اما گفته شده است که آنها برای اجرای توصیه های آن با LMN همکاری می کنند.

در این مقاله آمده است: “ما از شبکه کاری مسلمانان برای این گزارش مهم و همچنین فعالیت آنها در تضمین نمایندگی ، شمول و گوش دادن به اعضای مسلمان خود تشکر می کنیم. اسلام هراسی در حزب و جامعه ما جایی ندارد و ما می خواهیم آن را ریشه کن کنیم.”

[ad_2]