بوریس جانسون قول داده است تا در مبارزه برای موفقیت با انگلیس در برابر اتحادیه اروپا مقابله کند Brexit

[ad_1]

انگلیس در حال انتقال به فصل جدیدی از روابط با سایر کشورهای اروپایی است و بوریس جانسون قول داده است که در مبارزه برای موفقیت اقتصادی با کشور اتحادیه اروپا مقابله کند.

پس از نه ماه گفتگوهای پیچیده در شب کریسمس در ساعت 13.44 به وقت گرینویچ ، توافق نامه Brexit تأمین شد و از خروج بدون توافق از دوره انتقال فقط در یک هفته جلوگیری شد.

این معامله در بروکسل با “تسکین ، رنگ ناراحتی” مورد استقبال قرار گرفت. اما جانسون گفت این یک س aال دشوار در مورد روابط انگلیس با اروپا است ، 48 سال از ورود این کشور به جامعه اقتصادی آن زمان اروپا.

نخست وزیر در حمله به پرچم های بزرگ اتحادیه گفت: “این مسئله اروپا برای دهه ها ادامه داشته است. من فکر می کنم این یک بستر به ما می دهد ، زمینه ای برای یک رابطه جدید واقعاً مرفه.”

جانسون گفت ، این معامله با وعده ایجاد “منطقه تجارت عظیم آزاد” منعقد شده است که با “رقابت ناظران” مشخص می شود. “ما کنترل قوانین و سرنوشت خود را به دست گرفتیم … کنترل هر فشار و جزیی از مقررات خود را به روشی کامل و بدون مانع پس گرفتیم.”

نخست وزیر گفت که انگلیس حق “تعیین استانداردهای خود را به گونه ای که نوآوری به همان روش که ما می خواهیم در بخشهای اصلی مانند علوم زندگی و هوش مصنوعی” بدست آورد. “قوانین انگلیس به طور انحصاری توسط پارلمان انگلیس تصویب می شود. به تعبیر قضات انگلیسی که در دادگاه های انگلستان نشسته اند ، “گفت.

خوش بینی او با انتظارات پیش بینی کننده مستقل خودش ، دفتر مسئولیت بودجه ، که انتظار دارد Brexit در میان مدت 4٪ از تولید ناخالص داخلی را کاهش دهد ، در تضاد بود.

از اول ژانویه ، اکثر شهروندان انگلستان حق حرکت آزاد خود را از دست می دهند و مشاغل انگلیسی برای انجام تجارت با بزرگترین بازار صادراتی با هزینه های اضافی روبرو می شوند.

رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین به آرامی درک جانسون از حاکمیت را زیر سوال برده است – شعار مذاکرات انگلیس به رهبری دیوید فراست ، استقبال از توافق.

وی گفت: “البته ، تمام این بحث ها همیشه در مورد حاکمیت بوده است. اما باید صدا را قطع کنیم و از خود بپرسیم که حاکمیت در قرن بیست و یکم به معنای واقعی چیست.

“این برای من این است که بتوانم در 27 کشور به راحتی کار ، مسافرت ، تحصیل و تجارت انجام دهم. این در مورد متحد کردن نیروهای ما و گفتگو با هم در جهانی مملو از قدرتهای بزرگ است. و در مواقع بحران ، ما در مورد کشیدن یکدیگر صحبت می کنیم. به جای تلاش برای بلند شدن به پاها ، یکی.

“و اتحادیه اروپا نشان می دهد که چگونه در عمل عمل می کند. هیچ معامله ای در جهان نمی تواند واقعیت را تغییر دهد [the] گرانش در اقتصاد مدرن. و در دنیای امروز ما یکی از غول ها هستیم. “

فون در لاین هنگام آغاز دوره جدیدی به شکسپیر ، بیتلز و تی اس الیوت اشاره کرد. “این یک جاده طولانی و پر پیچ و خم بوده است ، اما ما چیزهای زیادی برای نشان دادن آن داریم. منصفانه است این یک معامله متعادل است. وی گفت: “انجام چنین کاری برای هر دو طرف درست و مسئولیت پذیر است.” “در پایان مذاکرات موفقیت آمیز ، من معمولاً احساس خوشحالی می کنم. اما امروز فقط احساس رضایت آرام و صادقانه می گویم آسودگی خاطر دارم.

“من می دانم که برای بعضی ها روز سختی است و برای دوستان ما در انگلیس می خواهم بگویم که فراق یک غم شیرین است ، اما با استفاده از خط TS Eliot ، آنچه ما آغاز آن می نامیم اغلب پایان است. و پایان دادن غالباً آغاز کار است. بنابراین برای همه اروپایی ها ، فکر می کنم زمان آن رسیده است که Brexit را پشت سر بگذاریم. “

بیشتر مباحث جانسون در سخنرانی وی ، از جمله حاکمیت ، استقلال نظارتی و ماهیگیری ، مورد توجه نمایندگان پارلمان بود که از Brexit حمایت می کنند و سال گذشته به او کمک کردند تا رهبری Tory را بدست آورد.

در حالی که نمایندگان مجلس قرار است روز چهارشنبه ، 30 دسامبر به توافق رأی دهند ، داونینگ استریت با پیشرفت مذاکرات از نزدیک Eurosceptics را آگاه می کند.

پس از این معامله ، بسیاری گفتند که منتظر حکم “اتاق ستاره” متخصصان تشکیل شده توسط گروه تحقیقاتی اروپا “backbench” می شوند تا توافق به نوبه خود تصویب شود.

انتظار می رود این گروه که متشکل از وکلا و سیاستمداران از جمله دیوید جونز وزیر سابق اروپا است نتایج تحقیقات خود را روز دوشنبه منتشر کند.

به عنوان نشانه ای از نبردهای آینده ، نمایندگان صنعت ماهیگیری گفتند که “آنچه” جانسون “افزایش” عجیب “تعداد ماهیانی را که انگلیس می تواند فرود آورد توصیف” ناامید “کرد.

باری دیس ، رئیس فدراسیون ملی شیلات ، گفت که جانسون “لحظه تد هیت” داشت – اشاره به سلف خود ، که در سال 1973 در آبهای انگلیس حق ماهیگیری صادر کرد. دوره انتقال پنج و نیم ساله یک نقطه عطف تدریجی است وی گفت كه انگلیس 25 درصد بازپرداخت سهمیه ها را پذیرفته است كه “عدالت به تعویق افتاد ، عدالت انكار شد”.

نخست وزیر از Brexiters و کسانی که باقی مانده بودند خواست تا به بخشهایی بروند که سیاست انگلیس را پس از همه پرسی از بین می برند. وی گفت: “پیام من در سال 2016 به هر دو طرف این استدلال: من واقعاً فکر می کنم مدتهاست که پشت سر ما مانده است.”

وی گفت: انگلیس “از نظر فرهنگی ، عاطفی ، تاریخی ، استراتژیک و زمین شناختی با اروپا در ارتباط خواهد بود ، این مهم به لطف 4 میلیون شهروند اتحادیه اروپا که در چهار سال گذشته درخواست اقامت در انگلستان کرده اند و کمک های بزرگی به کشور ما می کنند ، خواهد بود. و به زندگی ما “.

میشل بارنیر ، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا گفت که این روز “یک روز تسکین است ، اما با اندوهی غم انگیز”. وی از تصمیم دولت مبنی بر شریک نشدن در برنامه تبادل دانشجو اراسموس و عدم همکاری در سیاست خارجی و دفاع شکایت کرد.

این توافق توسط رهبران اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، اما هر دو رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل ماکرون و نخست وزیر آلمان آنگلا مرکل گفته اند که آنها معتقدند این توافق نامه تا پایان سال ادامه دارد.

[ad_2]