به گفته کارشناسان ، آمریكا برای سال مرگ آماده است ، زیرا بیماری همه گیر امید به زندگی را كاهش می دهد

[ad_1]

ایالات متحده آمادگی دارد که مرگبارترین سال خود را در تاریخ ثبت کند ، بیشتر به دلیل همه گیری ، زیرا کارشناسان بهداشت عمومی می گویند امید به زندگی در سال 2020 می تواند سه سال کاهش یابد.

آمار نهایی مرگ و میر در سال جاری برای چندین ماه در دسترس نخواهد بود ، اما ارقام اولیه حاکی از آن است که امسال بیش از 3.2 میلیون نفر در کشور ثبت نام خواهند کرد. این اولین بار است که تعداد کشته های سالانه 3 میلیون نفر است و سال 2020 به مرگبارترین مورد ثبت شده تبدیل شده است.

مرگ و میر در ایالات متحده در بیشتر سالها در حال افزایش است ، بنابراین افزایش سالانه مشخصی در مرگ و میر انتظار می رود. اما انتظار می رود که آمار 2020 حدود 15٪ جهش داشته باشد ، که بزرگترین درصد جهش در یک سال از سال 1918 تاکنون است ، زمانی که ده ها هزار سرباز آمریکایی در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند و صدها هزار آمریکایی نیز در همه گیری آنفولانزا در سال 1918 کشته شدند.

در همین حال ، رابرت اندرسون از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) روز سه شنبه گفت که امید به زندگی می تواند تا سه سال کاهش یابد.

CDC گزارش داد ، در سال 2019 ، امید به زندگی به 78.8 سال رسیده است که نسبت به سال 2018 ، 0.1 افزایش یافته است. این افزایش به دلیل کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و سرطان بود که مهمترین و دومین علت مرگ و میر در ایالات متحده است. مرگ ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر پس از کاهش در سال 2018 افزایش یافته است ، اما خودکشی ها برای اولین بار در 14 سال گذشته کاهش یافته است.

طبق گزارش دانشگاه جان هاپکینز ، روز دوشنبه در 190519 مورد جدید در ایالات متحده تعداد موارد Covid-19 18 میلیون نفر بود. تا عصر سه شنبه ، بیش از 320،000 نفر کشته شده اند ، از جمله 1696 روز قبل.

برای مقایسه: در سال 2019 ، حدود 659،000 نفر در آمریکا به دلیل بیماری قلبی و 600،000 نفر به دلیل سرطان درگذشتند. سومین علت بزرگ مرگ ، حوادث ، منجر به کشته شدن حدود 173000 نفر شد.

واکسن ها وارد می شوند ، شخصیت های عمومی برای تشویق توزیع گسترده عکس می گیرند و جو بایدن روز دوشنبه در میان آنها است. روز سه شنبه ، دکتر آنتونی فاوسی ، کارشناس ارشد بهداشت ، در میان واکسیناسیون ها بود.

آخرین آمار هنگامی به دست می آید که کنگره ایالات متحده دور جدیدی از بودجه کمک های Covid را به اتمام می رساند ، این اولین باری است که از روزهای ابتدایی بیماری همه گیر صورت گرفته است.

با این حال ، دونالد ترامپ به یک بسته تسویه حساب همه گیر 900 میلیارد دلاری دو حزبی حمله کرد و معتقد بود که ممکن است آن را بدون تغییر امضا کند. این بسته پس از ماه ها مذاکره طولانی مدت دوشنبه شب توسط کنگره تصویب شد.

ترامپ در ویدئویی که روز سه شنبه در توییتر منتشر شد ، شکایت کرد که این لایحه پول زیادی را به کشورهای خارجی می رساند ، اما به اندازه کافی برای آمریکایی ها نیست.

این لایحه 600 دلار به بیشتر آمریکایی ها پرداخت می شود ، اما ترامپ گفت که او از کنگره می خواهد این لایحه را اصلاح کند و “افزایش مسخره آمیز 600 دلار به 2000 دلار یا 4000 دلار برای هر جفت. من همچنین از کنگره می خواهم که از بندهای بیهوده و غیرضروری این قانون خلاص شود و لایحه مربوطه را برای من ارسال کند. “

در جای دیگر ، در میان نگرانی ها در مورد ویروس ویروسی جدیدی که در انگلیس یافت شده است ، مقامات آمریکایی سعی کرده اند با بیان اینکه باید تحت نظارت باشد ، ترس را برطرف کنند ، اما کشف آن نباید باعث ناامیدی شود.

وزیر بهداشت الکس هازارد ، که واکسینه شده نیز بود ، به فاکس نیوز گفت که هر دو واکسن Pfizer-BioNTech و Moderna باید به طور م preventثر از گزینه ای که اخیراً کشف شده است جلوگیری کنند.

Ugur Sahin مدیر عامل BioNTech به خبرنگاران گفت: “از نظر علمی بسیار احتمال دارد که پاسخ ایمنی این واکسن بتواند با این نوع ویروس کنار بیاید.”

Foci گفت: نظارت بر ABC برای نظارت بر گسترش نسخه انگلیسی ضروری است ، اما مقامات نباید واکنش بیش از حد نشان دهند.

یک بیمار در بخش مراقبت های ویژه Covid-19 در هوستون ، تگزاس.



یک بیمار در بخش مراقبت های ویژه Covid-19 در هوستون ، تگزاس. عکس: برو ناکامورا / گتی ایماژ

وی گفت: “ممنوعیت سفر واقعاً بسیار مبهم است.”

در خبرهای دیگر سه شنبه ، دکتر دبورا بیركس ، مشاور ارشد ترامپ كه به دلیل عدم مبارزه نیروهای ویژه كاخ سفید با بیماری همه گیر ، اعتبار وی را خدشه دار كرد ، گفت كه او بازنشسته خواهد شد.

یک پزشک سابق ارتش ایالات متحده به وب سایت نیوسی گفت که می خواهد به دولت بایدن کمک کند “در هر نقشی که مردم باور کنند من می توانم کمک کنم و سپس بازنشسته می شوم.”

در جای دیگر ، مایک پنس در یک کنفرانس جناح راست در فلوریدا سخنرانی کرد ، جایی که فاصله اجتماعی و پوشیدن نقاب اثبات نبود تا اینکه در واشنگتن ، ترامپ تصمیم گرفت به لاف زدن در مورد توزیع واکسن ، که به گفته وی “بسیار روان پیش می رود”.

CDC گزارش می دهد ، با وجود گزارش در مورد عدم موفقیت مدیرعامل این عملیات ، بیش از 600000 آمریکایی ، عمدتا کارمندان بهداشت ، اولین دوزهای واکسن را دریافت کردند. برخی از ایالات از روز دوشنبه واکسیناسیون ساکنان مرکز مراقبت طولانی مدت را آغاز کردند.

با این حال ، برخی از مدل ها تا بهار تعداد کشته های بیش از 500000 و بیش از 5000 مرگ در روز را پیش بینی می کنند.

رابرت اندرسون ، رئیس مرکز ملی آمار سلامت CDC در دپارتمان آمار مرگ و میر ، به مجله گفت که از این داده ها تا ماه آگوست استفاده می کرد تا تعیین کند که امید به زندگی حدود 1.5 سال کاهش یافته است.

“از ماه اوت ، ما تعداد زیادی مرگ و میر اضافه کرده ایم ، بنابراین من فکر می کنم سقوط دو یا سه سال در سال 2020 منتفی نیست ،” – او گفت.

اندرسون توضیح داد که این بزرگترین کاهش از سال 1943 است ، زمانی که مرگ و میر در جنگ جهانی دوم منجر به کاهش 2.9 ساله امید به زندگی شد.

اندرسون گفت ، 25 سال قبل ، آنفولانزای اسپانیایی امید به زندگی را 11.8 سال كاهش داده بود. این رقم گسترده از این واقعیت ناشی می شود که ویروس به ویژه برای کودکانی که مرگ آنها منجر به کاهش نامتناسب امید به زندگی شده بود ، کشنده بود.

گزارش شده است که یک جمعیت شناس ، کنت جانسون از دانشگاه نیوهمپشایر ، گفته است که یک بیماری همه گیر در سال جاری منجر به مرگ بیش از 50٪ از شهرستانهای ایالات متحده در آمریکا خواهد شد – این اولین بار در تاریخ ایالات متحده است. این روش درمانی پس از آن خواهد بود که ایالات متحده در سال 2019 کمترین میزان زاد و ولد را ثبت کند.

جانسون گفت: “مردم در اینجا می میرند و اتاق های بیمارستان بهم ریخته است.” “چه کسی می خواهد بچه دار شود؟”



[ad_2]