به پزشکان عمومی در انگلیس گفته می شود تا اواسط دسامبر سایت های واکسیناسیون را تهیه کنند اخبار جهان

[ad_1]

به عملكردهاي پزشكي عمومي گفته شد كه آنها آماده اند تا 14 دسامبر كاركرد مراكز واكسيناسي Covid-19 را شروع كنند.

در نامه ای که به شبکه های مراقبت های اولیه انگلیسی ارسال شده است ، NHS England و NHS Improvement هشدار می دهند که “مقیاس و پیچیدگی” برنامه ایمن سازی ، آن را “یکی از بزرگترین چالش هایی که NHS تاکنون با آن روبرو شده است” می کند.

این نامه توسط دکتر نیکیتا کانانی ، مدیر پزشکی مراقبت های اولیه در NHS انگلیس و NHS Improvement و اد والر ، مدیر مراقبت های اولیه امضا شده است. در این بیانیه آمده است: “مهم است كه ما شروع به فعال سازی خدمات واكسیناسیون محلی می كنیم تا اولویت هایی كه بیماران دارای اولویت هستند ، شروع به دسترسی به واكسن كنند.”

سایتهای واکسیناسیون باید برای تجویز 975 دوز واکسن برای بیماران دارای اولویت ظرف سه روز و نیم پس از زایمان در 14 دسامبر آماده باشند.

برای واکسن سرعت مهم است زیرا معمولاً در -70 درجه سانتیگراد حفظ می شود و فقط در دمای یخچال از 2 درجه سانتیگراد تا 8 درجه سانتیگراد برای مدت محدود ثابت می ماند. هر بسته واکسن Pfizer / BioNTech حاوی 975 دوز است ، که یک مشکل لجستیکی از نحوه تجزیه و توزیع آنها در سایر سایت های مهم مانند خانه های سالمندان ایجاد می کند.

اولین افرادی که واکسن دریافت می کنند در مراکز 80 سال به بالا خواهند بود ، با در نظر گرفتن سایر عوامل خطر ، “بالینی یا سایر”.


NHS انگلستان و بهبود NHS گفتند که تعداد سایت های واکسیناسیون در هر منطقه از یک گروه ورود بالینی (CCG) بسته به تعداد ساکنان بالای 80 سال متفاوت خواهد بود. از CCG ها خواسته شد نابرابری و محرومیت را در نظر بگیرند – برخی از بزرگترین عوامل Covid -19 خطرات – هنگام انتخاب سایت ها.

در این نامه آمده است که به هر مرکز “تجهیزات IT مورد نیاز برای ارائه برنامه و یخچال و فریزر” نیز ارائه خواهد شد.

این مقاله اضافه می کند: “روز دوشنبه ، ما درمورد مکالمه با سایت هایی که به عنوان بخشی از موج 1 مشخص شده اند ، توضیحات کاملی از تاریخ تحویل واکسن ، تحویل سایر تجهیزات و تجهیزات به سایت و روند اطمینان از آمادگی برای واکسن را ارائه خواهیم داد.”

در این مقاله آمده است که کارکنان سایت واکسیناسیون باید آموزش ببینند و “پشتیبانی کامل از آنها را به موقع برای بسیج فراهم کنند”.

کارکنانی که در اولین سایت ها باز می شوند باید جزئیات ورود به سیستم IT را که برای ارائه برنامه واکسیناسیون “در اسرع وقت” تنظیم شده است دریافت کنند.


CCG گفت که آنها باید “همزمان با شروع برنامه ، همه کمک های ممکن” را به سایت های واکسیناسیون ارائه دهند ، از جمله کمک به آنها در تدارکات و تنظیم مکانیسم های زباله بالینی.

همچنین به آنها هشدار داده شد كه اگرچه پزشكان عمومی باید مراقبت فوری را انجام دهند ، حتی در صورت تهیه واكسن ، برنامه واكسیناسیون باید اولویت اصلی آنها باشد.

[ad_2]