به دلیل محدودیت های جدید Covid | انگلیس با سقوط قبل از کریسمس روبرو شده است کسب و کار

[ad_1]

اقتصاد انگلیس با وجود اقدامات دولت برای محافظت از تجارت در محدودیت های اخیر Covid-19 ، برای اوضاع پیش از کریسمس با کاهش شغل بیشتر و تعطیلی فروشگاه در نظر گرفته شده است.

نظرسنجی های فعالیت های تجاری نشان می دهد که در سراسر انگلستان در میان موج دوم ویروس کرونا ، کاهش شدید وجود دارد ، محدودیت های جدی جدیدی اعمال شده است که زمینه را برای زمستان سخت پیش بینی شده با کاهش اقتصاد فراهم می کند.

در حالی که خسارت وارده به بسیاری از صنایع نسبت به اولین محاصره کمتر خواهد بود ، شرکت حسابداری BDO گفت اعتماد به نفس در تجارت و تولید برای اولین بار از ماه آوریل در ماه اکتبر کاهش یافته است.

یک مطالعه جداگانه توسط موسسه شخصی و توسعه Chartered و شرکت استخدام Adecco نشان داد که تقریباً یک سوم شرکتهای انگلیس قصد دارند در ماههای آخر سال کاهش قیمت داشته باشند.

Gervin Davis ، مشاور ارشد بازار کار CIPD ، گفت: “بهترین چیز برای گفتن این است که اوضاع کندتر رو به زوال است. به نظر می رسد که نیروی کار همچنان در حال سقوط خواهد بود و تقاضای نسبتاً ضعیف نیروی کار به معنای طولانی و سخت بودن زمستان به ویژه برای جوانان جویای کار است. “

اگرچه انتظار می رود که از دست دادن شغل افزایش یابد ، اما بررسی بیش از 1000 نفر از مدیران منابع انسانی نشان می دهد که چشم انداز اقتصاد نسبت به موج اول Covid-19 از انعطاف بیشتری برخوردار است.

از آنجا که تعداد شرکتهایی که انتظار می رود باز بمانند افزایش می یابد ، و پس از اینکه شرکت ها در حال حاضر مشاغل قابل توجهی را قطع کرده اند ، CIPD و Adecco می گویند 30٪ از شرکت ها در ماه های پایانی سال 2020 نسبت به 33٪ در تابستان. این میزان هنوز از 22٪ شرکتهایی که قصد داشتند قبل از شیوع ویروس کرونا در انگلیس کار خود را قطع کنند ، بالاتر است.

BDO گفت: شاخص تولید کسب و کار آن ، که شامل بررسی بیش از 4000 شرکت است ، در اکتبر از 77.95 در سپتامبر به 77.09 کاهش یافت در مقیاسی که هر چیزی بالاتر از 95 نشان دهنده رشد اقتصادی است. با این حال ، این رقم بیش از حد کم سابقه است – 44.9 ، که در اولین محاصره در ماه آوریل ثبت شد.

پیش بینی می شود ارقام رسمی اقتصاد انگلیس در این هفته سریعترین رشد سه ماهه تولید ناخالص داخلی در سه ماهه منتهی به سپتامبر را نشان دهد و علاقه مندان به اقتصاد در ماه های تابستان به رشد 15.8 درصدی برسند.

با این حال ، بانک انگلیس هشدار داد که بازگشت به انسداد در میان موج دوم Covid می تواند دو بار باعث رکود اقتصادی شود و انتظار می رود تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اخیر 2 درصد کاهش یابد. اگرچه بانک هنوز پیش بینی می کند تولید ناخالص داخلی برای کل سال 11 درصد کاهش یابد ، رکود دوم سال 2020 بسیار کمتر از افت 20 درصدی سه ماهه تا ژوئن است.

نشانه های جدیدی از رکود اقتصادی هنگامی بروز می یابد که مشاغل سراسر انگلیس موقتاً درهای خود را می بندند یا از تقاضای شدید کاهش می یابند زیرا دومین محاصره انگلیس و اقدامات سختگیرانه در اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی با هدف مهار Covid-19 باعث قطع اقتصاد شده است.

با این حال ، پیش بینی می شود مشاغل بیشتری تحت کنترل جدید ، که به میخانه ها و رستوران ها امکان ارائه محصولات آماده و فروشگاه های کلیک و جمع آوری را ارائه می دهند ، باز بمانند. صنایع ساختمانی ، تولیدی و املاک نیز علیرغم افت شدید فعالیت ، در حالیکه اقتصاد به طور معکوس سقوط می کند ، همچنان باز هستند.

با این حال ، خسارت وارد شده توسط محدودیت دوم باعث تشدید شرکت های متضرر در طول موج اول Covid-19 خواهد شد. طبق تحقیقات شرکت حسابداری PwC ، 5،552 واحد فروش پس از تعطیلی موقت در ماه مارس ، بدون اینکه وقت لازم برای از سرگیری فعالیت خود را در تابستان داشته باشند ، تحت کنترل جدید قرار گرفتند.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

این ماده می گوید که سطح فروشگاه های سراسری فروشگاه هایی که به طور موقت منجمد می شوند معادل 888 هکتار زمین (360 جریب) زمین – 36 برابر اندازه ایستگاه واترلو لندن – در خیابان ها ، پارک ها و مراکز خرید در سراسر کشور است.

Kaylee Crossstate ، یک شریک در BDO ، گفت: “جوانه های سبز بهبودی ، که از ماه مه شروع به ظهور کردند ، مورد حمله قرار گرفتند و اعلام کردند که انسداد دوم ایجاد شده است.

“در حالی که تمدید این مهلت تا مارس خبر خوبی برای کارمندان در اسرع وقت است ، اما عدم اطمینان در مورد امنیت شغلی پایدار وجود دارد و ترس از اخراج گسترده مردم به جای رفع شدن برطرف می شود.”

[ad_2]