“بله ، ما هنوز می توانیم کریسمس داشته باشیم”: موسسات خیریه برای کودکان که به خانواده ها امید می بخشند | فرزندان

[ad_1]

Эامسال موسسات خیریه و سازمان های دیگر در سراسر کشور در حال جمع آوری هدایای کریسمس برای کودکانی هستند که در غیر این صورت نمی توانند چیزی دریافت کنند. امسال ، تقاضا به شدت افزایش یافته است – به لطف Covid-19. طبق تجزیه و تحلیل اخیر ، تقریباً 120،000 کودک در انگلیس در نتیجه یک بیماری همه گیر خود را در فقر دیده اند ، و بسیاری از خانواده ها با اولین مزایای کریسمس روبرو هستند و کسانی که قبلا در خارج از کشور بوده اند بیشتر در فقر فرو رفته اند.

به طور کلی ، بر اساس تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط موسسه لگاتوم ، این همه گیری تعداد کل افراد فقیر در انگلیس را به بیش از 15 میلیون نفر – 23 درصد از جمعیت – افزایش داده است. اتاق فکر همچنین دریافت که 700،000 نفر دیگر به دلیل افزایش موقتی وام جهانی 20 پوندی در هفته که در آوریل معرفی شد و قرار است در آوریل 202 پایان یابد ، قادر به پایین رفتن نبودند. شرکت کنندگان در مبارزه با فقر خواستار تمدید این دوره از دولت هستند و هفته گذشته ، وزرا گفتند که در ژانویه در مورد آن تصمیم خواهند گرفت.

عمران حسین ، مدیر سیاست ها و کارزارهای اقدام برای کودکان ، که درخواست تجدید نظر در سانتا را انجام می دهد ، می گوید که این اولین تعطیلات جهانی برای بسیاری از خانواده ها خواهد بود. او می گوید ، کودکان و خانواده ها در “عمیق ترین بحرانی که در نسل های مختلف دیده ایم” قرار گرفتند.

یک نظرسنجی اخیر توسط موسسه خیریه YouGov نشان داد که 41٪ از والدین شرکت کننده در نظرسنجی می خواهند کریسمس را لغو کنند ، در حالی که بیش از نیمی از آنها (55٪) برنامه های خود را برای به تعویق انداختن پرداخت قبوض در خانه ، وام گرفتن پول یا فروش گزارش کردند. چیزهایی برای پرداخت برای جشن کریسمس

کمپین بازگشت کودکان یکی از ده ها کمپین هدیه کریسمس است که شاید صدها نفر نباشد. سال گذشته این شرکت به 368،648 کودک ، جوان و خانواده در انگلیس رسیده است. امسال از هواداران خواسته می شود که مبلغی را اهدا کنند که پس از آن برای اطمینان از دریافت بیشتر کودکان و جوانان از غذای گرم ، هدیه یا مکان امن برای خواب استفاده می شود.

حسین می افزاید: “نه تنها مردم سخاوتمند و خیران به خانواده ها کمک می کنند تا از طریق این بیماری همه گیر راه خود را باز کنند. وزیر امور خارجه همچنین باید تمام تلاش خود را انجام دهد و قول دهد در بهار سالانه بیش از 1000 پوند پرداخت های وام جهانی را قطع نکند. “

اقدام خانوادگی ، که از خانواده هایی که مشکلاتی مانند زندگی با اثرات خشونت خانگی ، مراقبت از بیمار یا عزیز دارای معلولیت یا کنار آمدن با مشکلات روحی روانی دارند ، پشتیبانی می کند ، تعداد درخواست های هدیه از درخواست تجدید نظر در این سال را افزایش داده است. آنها به دنبال هدیه دادن به بیش از 10،500 کودک در کریسمس در مقابل 8،000 سال گذشته هستند.

دیوید هولمز ، مدیرعامل Family Action می گوید که برای برخی از این کودکان هدیه تنها کادوئی است که دریافت می کنند. وی می گوید: “امسال ، وقتی كه بسیاری از خانواده ها بیش از پیش تحت فشار همه گیر تحت فشار مالی قرار گرفته اند ، با اطمینان از دریافت هدیه ، كریسمس را برای هزاران كودكی كه از آنها حمایت می كنیم ، کمی خاص تر كنیم.”

در همین حال ، موسسه خیریه Kids Out که کمپین هدیه کریسمس خود را برای بازماندگان خانواده اداره می کند ، تصمیم گرفته است امسال یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند.

علاقه مندان می توانند از جمله فیگورها ، عروسک ها ، کیت های علمی و معماها ، به کودک در پناهگاه انتخاب و هدیه دهند. این خیریه گزارش می دهد که تمام کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین محبوب ترین اسباب بازی کودکان در پناهگاه ها هستند.

انجمن کودکان همچنین یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده است تا به مردم امکان خرید هدایای ویژه ای را بدهد که خیریه در فصل تعطیلات در سراسر انگلیس تحویل خواهد داد. هدایا شامل موارد ضروری ، بسته های پشتیبانی Covid-19 مانند کیت های بهداشتی و هدایای کلاسیک کریسمس مانند هنرها و صنایع دستی خواهد بود.

مارک راسل ، مدیر اجرایی انجمن کودکان ، می گوید: بسیاری از جوانان در خانه محبوس شده اند ، که در معرض خطر و بی توجهی بیشتری قرار دارند. وی گفت ، “ما اکنون زندگی بسیار محدودتری داریم” ، افزود که می داند که هدایا به جوانان کمک می کند احساس ارتباط کنند. وی می گوید: “احساس امید در واقع بهترین هدیه ای است كه هر كس می تواند در پایان این سال دشوار انجام دهد.”

سایر موسسات خیریه بر روی موضوعات خاص متمرکز هستند. برای چهارمین سال متوالی ، BookTrust برای ارسال کتاب برای کودکان ضعیف یا تحت سرپرستی پول جمع آوری کرده است. آنها از طریق مقامات محلی ، مدارس و بانکهای مواد غذایی عمومی توزیع می شوند تا بیش از 14000 کودک به آنها دسترسی پیدا کنند. برای برخی از دریافت کنندگان ، هدیه تنها کتابی است که آنها دارند.

دیانا جرالد ، مدیرعامل BookTrust ، می گوید برای کودکان بزرگ شده که ممکن است اولین کریسمس را دور از خانواده بگذرانند ، زمان سختی از سال است و همه گیری فقط به آن اضافه می کند.

او می گوید بازخوردی که این خیریه از کودکانی که در سال های گذشته بسته دریافت کرده اند دریافت می کند “واقعاً صمیمانه است”. وی گفت: “آنها عاشق گرفتن هدیه و کتاب خود برای کریسمس هستند. فقط یک کتاب می تواند همه چیز را تغییر دهد. “

با این حال ، مجموعه های سنتی تر همچنان ادامه دارند. ارتش رستگاری هدیه کریسمس دارد که بسیاری از مراکز و کلیساهای آن در آن شرکت می کنند. آنها وسایل را برای همه سنین از جمله نوجوانان در سطح جمع آوری می كنند و برای آنها هدایای آرایش ، دستكش ، روسری ، كلاه و كاغذ هدیه می خواهند.

همچنین کمپین های خاصی توسط خیریه های محلی و محلی مانند “کودکان در شمال شرقی” ، “منطقه جوانان Hive Wirral” و “اقدام پمبکروشایر برای مقابله با دشواری ها” برای کسانی که ترجیح می دهند در نزدیکی خانه خود کمک مالی کنند انجام می شود.

گلجابین رحمان ، مدیرعامل Home-Start Barnet ، می گوید: “سخاوتمندی که قبلاً از سوی فروشگاه های محلی نشان داده شده است ، در هم شکسته و ما را امیدوار کرده است که با کمی عشق می توانیم به همه خانواده های خود برسیم.”

رحمان می افزاید: بیماری همه گیر به این معناست که والدین باید بیشتر از حد معمول ، مانند ملاقات با دوستان و خانواده و رفتن به زمین بازی ، با فرزندان خود صحبت کنند. “این فرصت ماست تا از والدین حمایت کنیم تا آنها بتوانند” بله “بگویند: بله ، شما هدیه خواهید داشت و بله ، ما ممکن است امسال نیز کریسمس داشته باشیم.”

[ad_2]