بسته کمک Covid: کنگره ایالات متحده باید پس از مصالحه رأی دهد | کنگره آمریکا

[ad_1]

به نظر می رسد كنگره آمریكا آماده رای گیری برای یك بسته كمك 900 میلیارد دلاری ویروس كرونا در روز یكشنبه است كه سناتورها شبانه برای رفع یكی از آخرین موانع به توافق رسیدند: اختلاف بر سر مقامات بدهی فدرال رزرو.

چاک شومر رهبر سنا دموکرات اواخر شنبه گفت: “اگر همه چیز خوب پیش برود و هیچ مشکلی پیش نیاید ، فردا می توانیم رأی دهیم.”

رهبران کنگره تا سپتامبر 2021 قصد دارند بسته کمک ویروس کرونا را که شامل پرداخت مستقیم 600 دلار به افراد و مزایای بیکاری اضافی 300 دلار در هفته است ، به هزینه های بودجه 1.4 میلیون دلار اضافه كنند.

نیمه شب روز یکشنبه تمدید بودجه 48 ساعته به پایان می رسد و پس از آن دولت متوقف می شود.

سناتور پت تومی ، جمهوریخواه از پنسیلوانیا ، اصرار دارد که بانک مرکزی قادر به از سرگیری وام اضطراری به مشاغل کوچک و دولت های ایالتی و محلی بعد از 31 دسامبر نیست ، زمانی که آنها طبق قانون کمک 19-Covid منقضی می شوند. ، در مارس تصویب شد.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس دموکرات به اعضای حزب خود در مورد گفتگوها گفت: “ما در دسترس هستیم.”

روز شنبه ، مذاکره کنندگان کنگره در تلاش برای نهایی کردن بسته کمک Covid ، چندین موضوع را در نظر گرفتند. در حالی که اعضای مجلس نمایندگان منتظر رأی بودند جلسه سنا جلسه روز شنبه را تشکیل داد.

پلوسی گفت که موقعیت تومی برای محدود کردن اختیارات اضطراری فدرال رزرو و محروم کردن رئیس جمهور منتخب جو بایدن از ابزارهای کلیدی مدیریت اقتصادی بزرگترین مانع این معامله است.

یک مهلت جدید در نیمه شب روز یکشنبه برای پایان دادن به دولت ، در صورت عدم تصویب بودجه جدید ، اساس مذاکرات کمک Covid را تشکیل داد ، که به طور مخفیانه ، بیشتر در میان چهار رهبر برتر کنگره برگزار شد.

میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا گفت: “ما باید مذاکرات ، پیش نویس قانون را به پایان برسانیم و این هواپیما را به زمین بنشینیم.”

این معیار گسترده ، بخش عمده ای از تجارت ناتمام Capitol Hill در سال 2020 را در یک پیشنهاد “تحویل بگیرید یا آن را ترک کنید” که قول یک پا یا ضخامت بیشتری دارد ، در بر خواهد گرفت.

یک بسته 900 میلیارد دلاری با بدتر شدن موج شیوع ، بیش از 3000 دلار در روز کشته و سیستم های بهداشتی را تحت فشار قرار می دهد. در حالی که واکسن ها در راه است ، اکثر افراد ماه ها آن را دریافت نمی کنند. خواسته های بیکاری در حال افزایش است.

این بسته همچنین بودجه ای را برای توزیع واکسن و پول برای توزیع کنندگان ، مدارس ، خدمات پستی و افرادی که نیاز به کمک غذایی دارند فراهم می کند.

اعطای تومی بیش از 400 میلیارد دلار از قدرت وام بالقوه فدرال رزرو که توسط قانون در ماه مارس تاسیس شده است ، بسته می شود. استفان مانوچین وزیر خزانه داری ایالات متحده این برنامه را در اواخر ماه دسامبر به پایان می رساند ، اما تومی می خواهد با ممنوعیت از سرگیری مجدد وام های فدرال رزرو در سال آینده میلادی ، اقدامات بیشتری را انجام دهد.

برایان دیز ، مشاور اقتصادی بایدن ، گفت: “در حالی که ما از یک بحران اقتصادی بی سابقه عبور می کنیم ، به نفع مردم آمریکا است که توانایی بانک فدرال رزرو را برای پاسخ سریع و قاطع حفظ کنند.” “تضعیف این قدرت می تواند به معنای وام کمتر به مشاغل خیابان اصلی ، بیکاری بیشتر و دردهای اقتصادی بیشتر در سراسر کشور باشد.”

بسته کمک در حال توسعه اولین واکنش قابل توجه قانونگذاری در برابر همه گیر است ، زیرا قانون برجسته مراقبت تقریباً به اتفاق آرا در مارس تصویب شد و 1.8 میلیارد دلار سود ، 600 دلار در هفته برای بیکاران و 1200 دلار پرداخت مستقیم به افراد فراهم کرد.

کمک جدید به لایحه اعتبار اختصاصی 1.4 میلیون دلار در سراسر کشور اضافه می شود که تا سپتامبر 2021 توسط آژانس ها تأمین می شود. این اقدام احتمالاً آخرین قسمت از 1.4 میلیارد دلار دیوار مرزی ترامپ و مکزیک به عنوان شرط اخذ امضای وی را تأمین می کند.

برای جمهوری خواهان ، مهمترین کمک به Covid-19 دور دوم طولانی پرداخت “دستمزد محافظت شده” به مشاغل آسیب دیده و از سرگیری مزایای بیکاری برای بیکاران طولانی مدت بود که به زودی پایان می یابد.

دموکرات ها از کمک مالیاتی مستقیم به ایالت ها و دولت های محلی محروم شدند و آنها از Covid-19 مزایای بیکاری اضافی دریافت کردند که فقط نیمی از اندازه تصویب شده در قانون نگهداری است. دموکرات ها 25 میلیارد دلار برای کمک به اجاره کنندگان درگیر و 45 میلیارد دلار برای شرکت های هواپیمایی و سیستم های حمل و نقل برنده شدند ، اما برخی از منتقدان چپ گفتند که مذاکره کنندگان بیش از حد خسته شده اند.

بایدن اصرار به توافق دارد و سال آینده قول یک لایحه جدید را می دهد ، اما اگر دموکرات ها در انتخابات مجلس سنا در ماه آینده در جورجیا شکست بخورند ، ممکن است اهرم فشار کمی داشته باشند. رهبران GOP می گویند در ژانویه لایحه ای در زمینه کمک می تواند به نامزدهای آنها کمک کند.

اکثر اقتصاددانان ، از جمله رئیس فدرال رزرو ، جروم پاول ، به شدت از انگیزه های اقتصادی اضافی مورد نیاز برای زنده نگه داشتن مشاغل و خانوارها در زمستان سخت حمایت می کنند.

از آسوشیتدپرس

[ad_2]