بسته های “از پشت بام” و سپرهای تنها: سال شلوغ رانندگان تحویل پیک / تحویل

[ad_1]

سپای دردناک Ome ، با تحویل 180 بسته در روز ، با استقبال مشتریان قدردانی روبرو می شد که نکاتی را ارائه می دادند ، در حالی که ثابت شد تعداد بیشتری از آنها برای افرادی که امسال در خانه های خود محبوس شده اند ، یکی از معدود مراجع به دنیای خارج است.

اما آنچه رانندگان تحویل کالا را متحد می کند ، چگونگی تقاضای غیرمعمول 2020 است ، زیرا همه گیری Covid باعث شده است که تعداد بیشتری از مردم به خرید آنلاین بپردازند.

یکی از کارمندان رویال میل در هبریدس امسال به گاردین گفت: “بسته ها از پشت بام عبور کردند و همیشه در آن سطح باقی ماندند ، مثل هر هفته کریسمس بود.”

و این قبل از آمدن کریسمس بود. الی جاستلی ، که به هرمس و سایر شرکت ها در کورن وال سفر کرد ، گفت: “این به معنای واقعی کلمه سه برابر است.” وی گفت که در ماه فوریه هنگام تحویل 60 بسته در روز مشغول بود. وی گفت ، در اولین محاصره ، با بیش از 120 مورد سر و کار داشت. بیشتر آنها 181 بسته در یک روز ماه نوامبر بود.

پاتریک وتمن ، مسئول تأمین تجهیزات هرمس ، گفت که او مجبور شد بخشی از تور را ترک کند زیرا از ترس فشار برای مرتب کردن حجم بسته ها ، که به نظر او می تواند سلامتی او را تهدید کند ، ترس داشت.

“به نظر می رسد وقتی فشار کمتری داشته باشم می توانم کار خود را بهتر انجام دهم. اما بسیاری دیگر از افراد هستند که توانایی پرداخت بخشی از شغل خود را ندارند زیرا اگر این شغل دوباره فروکش کند ، این شانس وجود دارد که کسی آن شغل را بر عهده گرفته باشد و آنها هرگز آن را پس نخواهند گرفت. “

یکی از کارمندان رویال میل از گلاسگو ، که نامش فاش نشد ، گفت: “برای مواردی مانند من ، دو هفته قبل از کریسمس” فشار “است. حجم بسته ها قبلا مانند کریسمس بود. اکنون آنها در حال افزایش هستند. همه آنها را در وانت های خود قرار دهید. “ما به یک ون / قایق بزرگتر احتیاج داریم که” هر روز صدا می دهد “.

رویال میل گفت: “پستچیان و پستچیان ما در طول همه گیر همه کارها برای برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده ها ، جوامع و مشاغل در کارهای دشوار کار بزرگی انجام داده اند. مدیران محلی همچنان به حمایت از مردم ما در عادلانه ترین و کارآمدترین مدیریت بار کاری ادامه می دهند.”

وتمن در امتداد یک “مسیر روستایی شدید” در شمال غربی ولز حرکت می کند که او را در امتداد خطوط صعب العبور برای ون خود هدایت می کند ، از جمله در امتداد مسیری که از زیر خط جزر و مد عبور می کند و به سمت ساحل پایین می آید ، به این معنی که او اغلب مجبور است وانت خود را تغییر دهد دوچرخه.

وتمن با نشان دادن استرسی که کار بر مردم وارد کرده است ، گفت که او دو بار توسط سگها مورد حمله قرار گرفته و گزیده شده است و سعی دارد بسته ها را به مشتریان برساند. خوشبختانه وی نیازی به کمک پزشکی نداشت. اما وی گفت که از نیاز به تأمین همین مشتریان در آینده می ترسد.

برای Jastel ، بدترین مشتریانی بودند که فقط او را نادیده گرفتند. “آنها به معنای واقعی کلمه شما را کاملاً راه می دهند. آنها در را باز می کنند و فقط بسته را می گیرند یا حتی نمی گویند “سلام” ، “خداحافظ” ، “متشکرم” ، یا چیز دیگری و فقط در را به صورت شما می کوبند.

وتمن گفت ، برای کسانی که می خواهند صحبت کنند ، رانندگان زایمان “می توانند مانند یک مددکار اجتماعی محدود رفتار کنند.”

خدمات داوطلبانه سلطنتی ، که در حال اجرای یک کمپین برای کمک به افراد بدون تماس اجتماعی است ، گفت رانندگان زایمان “برای بسیاری از افرادی که در این سال منزوی هستند و یا تنها زندگی می کنند ، به یک منبع جدید استقبال از شرکت تبدیل شده اند.”

سام وارد ، معاون مدیرعامل ، گفت: آنها واقعاً یک گفتگوی ارزشمند داشتند ، زیرا حتی کوتاهترین تبادلات می تواند روحیه شخصی را بالا ببرد و به آنها یادآوری کند که تنها نیستند.

احمیر حسین ، راننده سرویس تحویل استانسبوری در شرق لندن
احمیر حسین ، راننده سرویس تحویل استانسبوری در شرق لندن. عکس: دیوید لوون / گاردین

احمیر حسین ، تهیه کننده لوازم سانسبری در شرق لندن ، گفت: “بیشتر وسایل تهیه شده برای افراد مسن است. برخی از آنها منزوی هستند و فقط با آنها خوب صحبت می کنند ، از اوضاع روزشان می پرسند و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. شما زندگی شخص دیگری را تغییر دهید. “

وی یک زوج مسن را که بیشتر سال در کنار هم بودند و نمی توانستند نوه هایشان را شخصاً ببینند ، تحویل داد. “این واقعاً باعث شد من درک کنم. کاملا ناراحت کننده است ، نه؟ این قابل لمس و عجیب است ، زیرا همه به شیوه خود تحت تأثیر قرار گرفتند. “

وتمن گفت برخی از مردم چنان دوستانه رفتار می كنند كه پیشنهاد كردند به او اشاره كنند. Jastelli گفت: مشتریان می توانند برجسته کار باشند. “بهترین تجربه من یکی از مشتری ها بود ، یک زن و شوهر زیبا و قدیمی ، و آنها گفتند که پشتی توالت است ، آنها می توانند هر وقت بخواهند از آن استفاده کنند. حتی اگر دور هم کار نمی کنید ، فقط وارد شوید و از آن استفاده کنید. “

همین زوج حتی وقتی او در ماههای گرم تابستان کار می کرد دائماً از او دعوت می کردند که وارد خانه شود و با آب نبات چوبی کمک کند و می گوید که در فریزر همیشه به اندازه کافی کافی دارد.

وتمن گفت: “من واقعاً از كار لذت می برم – این با مردم صحبت می كند.” “صحبت از مشکلات آنها … گاهی اوقات خندیدن با مردم خوب است – شما می توانید مردم را دلگرم کنید … این واقعاً کاری است که کار را برای من انجام می دهد.”

هرمس از اظهار نظر خودداری کرد.

[ad_2]