بر اساس FBI ، سوپرماستيست هاي سفيد در حال آماده سازي حمله به نيروگاه هاي آمريكايي بودند اخبار جهان

[ad_1]

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

Suprematists سفید پوستان در حال آماده سازی حمله به نیروگاه برق در جنوب شرقی ایالات متحده بودند و یک نوجوان اوهایو که گفته می شود این طرح را مشترکاً داشت ، گفت که اگر دونالد ترامپ نامزد انتخاب مجدد خود را از دست داد ، می خواهد این گروه به زودی “عملیاتی” شود. ، FBI در مبایعه نامه ای که به اشتباه چاپ شده ادعا می کند.

طبق بیانیه ای که به همراه دستور بازرسی ثبت شد ، نوجوان در پاییز سال 2019 ، در یک گروه متنی بیش از دوازده نفر بود که ایده پس انداز پول برای خرید یک مزرعه را که می توانند در آن آموزش مبارزان باشند ، ارائه داد. ماه مارس در دادگاه منطقه ویسکانسین در شرق ایالات متحده.

اسناد هفته گذشته قبل از کشف خطا ، سهوا چاپ شده و سریعاً مجدداً مهر و موم شدند.

در این بیانیه آمده است: این نوجوان می خواست این گروه قبل از انتخابات 2024 “عملیاتی” شود زیرا معتقد بود به احتمال زیاد دموکرات پیروز خواهد شد ، اما “اگر رئیس جمهور ترامپ در انتخابات 2020 شکست بخورد ، زمان اجرا تسریع خواهد شد”. مخبر به بازرسان گفت که این نوجوان “قطعاً می خواست به منظور خشونت بلکه فعالیت نیز اقدام کند.”

این نوجوان اوهایو که در آن زمان 17 ساله بود ، همچنین در مورد برنامه ریزی برای قطع برق با شلیک یک تفنگ به سمت یک نیروگاه در جنوب شرقی ایالات متحده ، برنامه هایی را با گروه کوچکتری در میان گذاشت. در این بیانیه آمده است: این نوجوان طرح را “نور ناپدید شد” نامید و قرار بود تابستان 2021 را سپری کند.

یکی از اعضای گروه ، متولد تگزاس که در آن زمان دانشجوی دانشگاه پوردو بود ، گفته می شود متنی را برای یک مخبر ارسال کرده است که “قطع برق مردم را به واقعیت های سخت زندگی بیدار می کند ، و ویرانی هایی در سراسر کشور ایجاد می کند.”

درخواست معاونت سه نفر را مشخص می کند و به افراد دیگری گفته می شود که گفته می شود با گروه یا بخشی از گروه ارتباط برقرار کرده اند. آسوشیتدپرس به دلیل علنی نشدن این اتهامات از هیچ فردی نام نبرد.

هیچ یک از این سه نفر بلافاصله به ایمیل ها ، متن ها یا پست های صوتی باقی مانده در روز سه شنبه پاسخ اظهار نظر نکردند. پدر یکی از این افراد نظری نداشت.

پرونده اصلی در این پرونده توسط دادستان های فدرال اوهایو گرفته شده است. جنیفر تورنتون ، سخنگوی دفتر دادستانی ایالات متحده در جنوب اوهایو گفت که او نمی تواند اطلاعات بیشتری را با ادامه تحقیقات ارائه دهد ، اما “ما می خواهیم تأکید کنیم که هیچگونه تهدید فوری در مورد امنیت عمومی در رابطه با این موضوع وجود ندارد.”

این بیانیه جزئیات تحقیق درباره اعضای گروه را که ادعا می شود از ایدئولوژی سوپرهمیسم سفیدپوست مشترک دارند ، بیان می کند.

در این مقاله چگونگی برقراری ارتباط آنها از طریق برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده قبل از اینکه سه نفر در نهایت شخصاً با یکدیگر ملاقات داشته باشند ، بیان می شود. آنها همچنین ادعا کردند که از ادبیات Suprematist سفید استفاده می کنند ، خواستار “لباس فرم” نماد تعهد خود هستند و در مورد ساخت سلاح صحبت کردند. در این بیانیه آمده است: این نوجوان اوهایو پرچم های نازی را در اتاق خود نصب کرده است ، اما مادرش دستور برداشته شدن آنها را داده است.

برخی از اعضای گروه نیز اظهار داشتند که مایلند به خاطر اعتقادات خود بمیرند. گفته می شود كه یك مرد از اوشكوش ، ویسكونسین ، به نوجوانان اوهایو گفت: “با اطمینان می توانم بگویم كه به خاطر این تلاش خواهم مرد. در زندگی به این قسم می خورم. »در اسناد دادگاه نوجوان پاسخ داد:« من می توانم همان حرف را بزنم.

طبق این بیانیه ، در ماه فوریه نیز مردی از ویسکانسین به یک افسر مخفی اف بی آی گفت که این گروه علاقه مند به “اقدام مستقیم” علیه این سیستم است و گفت: “اگر شما واقعاً جامعه فاشیستی می خواهید ، من تلاش می کنم با شما کار کنم اما مدت طولانی و آسان نخواهد بود. “

وی سپس روند “رادیکالیزاسیون” را برای پرورش “تفکر انقلابی” ترسیم کرد که با اثبات اینکه افراد فقط گفتگو نبودند به پایان رسید. او ادعا کرده است که اگر خیلی خشن به نظر می رسد ، “من توصیه می کنم اکنون ترک کنید ، ما اهداف و اهداف خود را بسیار جدی می گیریم.”

در بیانیه این بیانیه آمده است که این نوجوان اوهایو بارها و بارها در مورد ایجاد شبه نظامیان نازی در سراسر کشور صحبت کرده است ، مشابه شبکه نئونازی آتوموافن.

اعضای آتوموافن “تسریع گرایی” را ترویج کردند ، فلسفه ای که از خشونت جمعی حمایت می کند و فروپاشی جامعه را تشویق می کند. در سالهای اخیر ، بیش از ده نفر از افراد مرتبط با گروه یا شعبه ای به نام بخش Feuerkrieg به جرایم سنگین متهم شده اند.

به نظر می رسد تحقیقات پس از متوقف شدن مرد چهارمی از کانادا هنگام تلاش برای ورود به ایالات متحده آغاز شده است. این مرد به مأموران مرزی گفت که قصد دیدار با یک نوجوان اوهایو را دارد که اخیراً در یک برنامه رمزگذاری شده ملاقات کرده است. کارگزاران تصاویری از رهبران نازی و سفیدپوست را در تلفن او پیدا کردند.

[ad_2]