برگزارکنندگان عروسی لندن ، که صدها نفر در آن شرکت داشتند ، کوید را تهدید می کنند | اخبار انگلستان

برگزارکننده این عروسی ، که رژیم قلعه را نقض کرد ، در مدرسه دختران یهودی فوق العاده ارتدوکس در شمال لندن ، که صدها نفر در آن شرکت می کنند ، توسط رهبران جامعه محکوم شد.

پنجشنبه شب ، پلیس حدود 400 مهمان را پیدا کرد که جشن عروسی را جشن می گرفتند. پنجره های مدرسه یسودی هاتور در استمفورد هیل بسته شد تا مردم در هنگام ورود افسران نتوانند به داخل آن نگاه کنند.

پس از دریافت گزارش یک جلسه بزرگ ، بسیاری از مهمانان هنگام ورود پلیس فرار کردند. پلیس گفت: به دلیل نقض قوانین Covid ، پنج نفر 100 بار جریمه ثابت شدند و سازمان دهنده می تواند 10 هزار پوند جریمه نقدی داشته باشد.

شکست حصر به سرعت توسط رئیس خاخام افرایم میرویس محکوم شد. “این شرم آورترین هتک حرمت از همه چیزهایی است که ما دوست داریم. در زمانه ای که همه ما چنین فداکاری های بزرگی انجام می دهیم ، این یک مسئولیت محافظت از جانانه است که گستاخانه لغو می شود و اکثریت قریب به اتفاق جامعه یهودیان از چنین رفتارهای غیرقانونی بیزار هستند. ” او در توییتر نوشت.

سخنگوی مدرسه گفت: “ما از حوادث شب گذشته کاملاً وحشت زده شدیم و آن را به شدت محکوم کردیم. ما سالن خود را به یک سازمان خارج از کشور اجاره می دهیم که همه اجاره ها را مدیریت می کند و بنابراین نمی دانستیم که عروسی در حال وقوع است.

“ما در حال بررسی چگونگی وقوع این تخلف تکان دهنده هستیم و قصد نداریم محل را به شخص ثالثی اجاره دهیم. ما از عملکرد هر شخصی در هر جامعه ای که قانون را زیر پا بگذارد و در نتیجه زندگی مردم را به خطر بیندازیم ، پشیمان هستیم. “

اتحادیه جماعت های یهودی ارتدکس ، یک سازمان چتر نمایندگی از گروه های فوق ارتدوکس ، در بیانیه ای گفت: “ما از وقایع شرم آور شب گذشته شوکه شده و به شدت ناراحت هستیم.

“ما به کار خود با پلیس و مردم ادامه خواهیم داد و مجدداً بر اهمیتی که همه باید برای محافظت از NHS و نجات جان انسانها داشته باشند ، تکرار خواهیم کرد.”


شورای نمایندگان یهودیان انگلیس این عروسی را محکوم کرد و “نقض فاحش و شرم آور قوانین Covid-19 ، که با تعالیم یهودیان مبنی بر اینکه نجات جان بالاترین ارزش است مغایرت دارد.”

ماری ون در زیل ، رئیس هیئت مدیره ، گفت: “رفتار بی پروا و خطرناک افراد پشت این رویداد نشان دهنده نگرش اکثریت قریب به اتفاق یهودیان انگلیس ، از جمله جامعه کاملاً ارتدکس نیست ، که کاملاً از فقدان وحشتناک این همه گیر آگاهی دارند.” .

Yesodey Hatorah یک مکتب اعتقادی است که به جامعه یهودیان حرم استمفورد هیل ، که بزرگترین آنها در اروپا است ، خدمت می کند. این در منطقه هاكنی است ، كه در آن سطح آلودگی Covid-19 625.43 مورد در هر 100000 نفر است ، در حالی كه در انگلیس میانگین 471.31 در 100،000 نفر است.

DKS مارکوس بارنت ، فرمانده منطقه محلی ، گفت: “این یک نقض کاملا غیرقابل قبول قانون است که کاملاً برای نجات جان و محافظت از NHS – NHS عمل می کند ، که تحت فشار قابل توجهی است در زمانی که Covid-19 نزدیک به 100000 نفر را کشت.

“این یک بیماری کشنده و بسیار خطرناک است. همه ما آن را می بینیم و باید مسئولیت پذیر عمل کنیم. مردم در سراسر کشور فداکاری می کنند ، عروسی و جشن های دیگر را لغو یا به تعویق می اندازند و چنین رفتاری هیچ بهانه ای ندارد. کارکنان من به طور خستگی ناپذیری با جامعه کار می کنند و ما در صورت لزوم برای اطمینان از ایمنی مردم شرمنده خواهیم شد که اقدامات اجرایی را انجام دهیم. “

فیلیپ گلنویل ، شهردار هاكنی گفت كه این حادثه “یك حادثه عمیقا ناراحت كننده بود در زمانی كه در هاكنی بیشترین تعداد مرگ و میر را از آوریل سال گذشته مشاهده كرده ایم.” وی افزود: متأسفانه چنین اتفاقاتی حتی در اوایل این مکان نیز رخ داده است و باید واقعاً درک کنیم که این امر چقدر غیرقابل قبول است.

در طی 10 ماه گذشته نقض محدودیت های مسدود کردن داده ها در جوامع ارتدکس در انگلیس ، ایالات متحده و اسرائیل گزارش شده است ، از جمله عروسی و مراسم تشییع جنازه با حضور تعداد زیادی از مردم.

یهودیان اولترا ارتدکس در طی همه گیری تعداد نامتناسبی از مرگ را متحمل شدند ، بخشی از آن به دلیل خانوارهای بزرگ و مشکلات انتقال پیام به جوامعی که تمایلی به برقراری ارتباط با اینترنت یا رسانه های اصلی ندارند.