برنامه اولین موارد ثبت شده Covid در انگلیس سال گذشته ویروس کرونا

6 ژانویه 2020

این دانشجوی 23 ساله دانشگاه یورک برای یک دوره جدید از خانه خود در هوبئی به انگلستان سفر می کند.

23 ژانویه

والدین این دانش آموز از هوبئی به انگلستان سفر می کنند تا با آنها به دیدار فرزندشان در یورک بروند و به یک سفر میدانی بروند.

24 ژانویه

دولت اولین جلسه کمیته اضطراری کبرا را برای بحث در مورد ویروس کرونا برگزار می کند. مت هانکوک ، رئیس جلسه در غیاب بوریس جانسون ، بعدا به خبرنگاران گفت که خطر برای مردم انگلیس “کم” است.

26 ژانویه

مادر دانش آموز پس از ورود به هتل Staycity در یورک ابتدا احساس بدی می کند.

29 ژانویه

پسر با NHS 111 تماس گرفته و گزارش می کند که او و مادرش تب و سرفه دارند و او تازه از هوبئی آمده است. ساعت 7.50 بعدازظهر دو امدادگر با لباسهای “Hazmat” وارد هتل می شوند. یک آمبولانس خانواده را به بیمارستانی در هال تحویل می دهد و در آنجا تحت معاینه قرار می گیرند.

30 ژانویه

خطر ابتلا به ویروس در انگلستان از کم به متوسط ​​در حال افزایش است زیرا سازمان بهداشت جهانی بیماری همه گیر را یک وضعیت اضطراری بهداشت جهانی اعلام کرد. آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه بهداشت عمومی در انگلستان در شهر کالیندیل در شمال غربی لندن ، وجود ویروس کرونا را در بیماران مبتلا به یورک تأیید می کند.

31 ژانویه

خانواده به بخش تخصصی بیمارستان در نیوکاسل منتقل شدند. PHE اولین افرادی را در انگلیس اعلام کرد که آزمایش مثبتی برای ویروس کرونا انجام می دهند.

1 فوریه

دانشگاه یورک تأیید می کند که یکی از دانشجویان این دانشگاه در میان کسانی است که در این آزمون قبول شده اند. در این بیانیه آمده است: “اطلاعات فعلی PHE نشان می دهد که دانشجو تا زمان بروز علائم با کسی در دانشگاه تماس نگرفته است.”

4 فوریه

بهداشت عمومی انگلستان نشان می دهد دانش آموزی چند روز قبل از آزمایش مثبت شب را در محل دانشجویی گذرانده است.

17 فوریه

دو بیمار پس از آزمایش دوبار منفی از بیمارستانی در نیوکاسل مرخص شدند. طبق گفته پزشكانی كه آنها را معالجه می كردند ، آنها از علائم نسبتاً خفیف و كوتاه مدت رنج می بردند. موارد مربوط به عفونت آنها بیشتر تایید نشده است.