برف باید جلوتر برود: بهترین نمایش های تئاتر برای تماشای آنلاین امسال کریسمس | صحنه

[ad_1]

افسانه موبی توسط دیک ویتینگتون
با تصمیم گیری در مورد اینکه دیک ویتینگتون نه تنها به یک همراه گربه احتیاج دارد ، سه نفر خوشگذران “درختان خواب” در طرح یک نهنگ بزرگ سفید نقش می بندد. لویاتان در این پوره موسیقی دیوانه وار از تیمی که گلدیلوک و سه تفنگدار را برای شما به ارمغان آورد ، بابا نوئل را می بلعد. تا 5 ژانویه.

جادوی کریسمس
بعضی از تئاترها دقیقاً جلوی در ورودی تزئینات فک دارند. تئاتر فستیوال Pitlochry در پرتشایر با استفاده از موقعیت خود در حاشیه رودخانه Tummel با چشم انداز “کوه خال خال” ، نمایش ساحل اولتید را در مورد جن ها که به دنبال نجات کریسمس بودند ، به نمایش گذاشت. نیازی به گرم شدن نیست: شما می توانید نسخه فیلمبرداری شده از خانه را تماشا کنید. 9 تا 23 دسامبر.

جن جادویی علی
Ramesh Meyappan یک مجری جذاب در هر زمان از سال است ، اما در نمایش ظریف اندی آرنولد ، که سال گذشته در Glasgow’s Throne برگزار شد ، او نقش یک روحانی را بازی می کند که مجبور بود از یک فاجعه در شب کریسمس جلوگیری کند. برای کودکان 3-8 ساله طراحی شده است. 16-25 دسامبر.

گروفالا
چه چیزی می تواند جشن بیش از پیاده روی در جنگل تاریک و عمیق یا یک وعده سخاوتمندانه روباه بو داده باشد؟ متخصصان تئاتر کودکان Tall Stories یک اجرای زنده از جولیا دونالدسون و اکسل شفلر را هنگام خواب ارائه می دهند – خوب ، در هر زمان – مورد علاقه. 11-13 دسامبر.

جشن کریسمس مبارک
در اینجا مجموعه ای واقعی از لوله های کریسمس وجود دارد: خواننده های بزرگ برق ، ربکا تراهرن ، امانوئل کوجو و ربکا کین به مدیر هنری تئاتر چیچستر ، دانیل ایوانز پیوسته اند تا شب ها آهنگ های کریسمس و موارد دلخواه برای تعطیلات را پخش کنند. علاوه بر این ، سیمون کالو شعر و نثر می خواند. 4 دسامبر.

ارواح آلیس بولز
بدون داستان کریسمس در مورد ارواح ، کریسمس وجود نخواهد داشت. فیلم هیجان انگیز 45 دقیقه ای فیلیپ فرانکس ، تصویری مدرن به افسانه جیمز MR “آزمایش” اعطا می کند و تامسین آهویت نقش اصلی بیوه ای را بازی می کند که معمای همسرش را حل می کند. این محصول توسط تئاتر تئاتر تولید می شود که تولید آن شامل “آپولو 13: سمت تاریک ماه” است. 17 دسامبر – 28 فوریه.

اندرو لینکلن در نقش ابنزر اسکروژ.



اندرو لینکلن در نقش ابنزر اسکروژ. عکس: هلن میبانکس / پنسیلوانیا

آهنگ کریسمس
Old Vic با اقتباس محبوب از کلاسیک Jack Thorne’s Dickens سنت کریسمس خود را ایجاد کرده است. پس از طلسم های Rhys Ifans و Patterson Joseph در نقش Ebenezer Scrooge ، امسال اندرو لینکلن ، بازیگر آقای هامبورگ ، – با بازیگران خارق العاده ، از جمله Clive Rowe و Golda Rochevel. در طول سال مونولوگ و نمایش های ثانویه آنلاین در تولید در مقیاس کامل Old Vic با موسیقی زنده ، 80 سازنده تبلیغات کار کردند. 12 تا 24 دسامبر.

ملکه برفی
خاطرات خود را از کارگاه های تابستانی در ادارات محروم کنید و در عوض به ماجراجویی بزرگنمایی فرار کنید. ماجراجویی تعاملی Iris برای چهار چهار از بینندگان می خواهد که دور لپ تاپ جمع شوند و به هالی داستان نویس کمک کنند. 19 تا 26 دسامبر.

رابین کوچک قفسه سینه
پس از صحنه پردازی سال گذشته اقتباس از “The Gloucester Tailor” ، “Salisbury Playhouse” در یک جستجوی جادویی طرح Glynn Kerslake و Gareth Mahin را درباره تمشک های قرنیه ای برگرداند. انتظار داشته باشید که آهنگ ها ، رقص ها و یک سردسته از شخصیت های پشتیبانی کننده داشته باشید از 21 دسامبر موجود است.

مادر کریسمس
آهنگساز بارب یونگر و کارگردان سامانتا لین یک نمایش سرگرم کننده به نام “پیکسی و پودینگ” را در “فرشته کوچک” در کریسمس گذشته اجرا کردند. در این سال ، آنها با عروسک هایی که توسط لیندی رایت برای تولید آنلاین درباره یاور ناخوشایند سانتا طراحی شده دوباره متحد می شوند. یک نمایش 15 دقیقه ای رایگان که مادر کریسمس را پشت سر بگذارد و آمازون را پشت سر بگذارد ، تحویل جهانی هدیه ایجاد می کند. از 4 دسامبر موجود است.

ساقه جک و لوبیا.



جک و لوبیای تئاتر بلگراد. عکس: عکاسی Chloe Ely

ساقه جک و لوبیا
بعد از تقریباً 30 سال صحنه پردازی پانتوس در کاونتری ، یان لاوچلان نتوانست فکر یک دسامبر آزاد را تحمل کند. بنابراین ، در حالی که تئاتر بلگراد مجبور بود مراسم جشن را به سال 2021 موکول کند ، او ردای خود را شست و با دستیار همیشگی خود کریگ هولینگسورث و به لطف یک جفت بازیگر از راه دور اجتماعی ، یک پانتومیم گاو بسیار طولانی فیلم ساخت. 1 تا 31 دسامبر.

قصه های تعطیلات
RSC یک ساعت موسیقی زنده و تأمل ارائه می دهد. این برنامه شامل آوازها ، آوازها و گزیده های تعطیلات از محصولات گذشته نمایش های شکسپیر است – چیزی برای کشف زمستان همه گیر نارضایتی. 19 دسامبر.

به نظر می رسد کریسمس است
به این قسمت نگاه کنید … Imelda Staunton ، Mini Driver ، Giles Terrera و Rosalie Craig یکی از بازیگران شب تظاهرات ، طرح ها و شعر دونمار است که در کلیسای St. Paul در Covent Garden شلیک شده است. 16 دسامبر.

Sandi Toxwig (سندی) ، درست در مرکز ، کریسمس



Sandy Toxwig ، درست در مرکز آن ، هنگام کریسمس در Globe (Snow) Globe در شکسپیر. عکس: Tristram Kenton / The Guardian

کریسمس در کره (برف) کره زمین
سال گذشته ، یک نمایش تعطیلات به میزبانی Sandy Toxwig “نامه ای چوبی” به تیرها ارائه داد ، اما همه گیری امسال در واقع نمایش را از جهان شکسپیر دور کرد. لذت تک زونا Toxwig را در این نسخه فیلم تجربه کنید. 21 دسامبر – 5 ژانویه.

لباسهای جدید امپراطور
تولید مشترک باغ وحش و آشپزخانه ، در نیوکاسل با یک کوارتت بازیگری فیلمبرداری شده است ، نوید پیتزای تعطیلات زیادی را می دهد زیرا لورا لیند ، قتل عام و بی فایده ای چندین ساله هانس کریستین اندرسون را بازسازی می کند. 12-31 دسامبر.

سیندرلا
تئاتر ناتینگهام یکی از بهترین سنت های پانتو در کشور را دارد ، اما محدودیت های سطح 3 تولید سیندرلا را به تعویق انداخته است. با این حال تماشاگران می توانند به صورت آنلاین به توپ بروند. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی آدام پنفورد ، مدیر هنری پخش خواهد شد تا بینندگان در سراسر جهان از استقرار محلی لذت ببرند. 11 دسامبر – 16 ژانویه.

[ad_2]