برانتفورد – نیوکاسل: یک چهارم نهایی جام کارابائو – زنده! | فوتبال

[ad_1]

توجه بسیاری از بازیکنان قبل از بازی روی Ivan Tony معطوف شده بود ، و “Newcastle” به آفت لیگ فوتبال تبدیل شد. پس از ترک باشگاه پس از چهار تعویض ، او به بازی های خوب پیتبورو و اکنون برای برانتفورد ادامه داد ، و در راه رسیدن به قهرمانی با راحتی کنار آمد – اگرچه قطعاً به بازی در تیم کمک کرد ، همانطور که مصمم بود حمله مانند “زنبورهای توماس فرانکو”. نیوکاسل تونی را با حدود 500000 پوند و نیم نقطه فروش مناسب و معقول آزاد کرد (دو سال بعد برانتفورد 5 میلیون پوند برای آن پرداخت) و حدس می زنم تاکنون کسی یک غلتک پادشاهی سلطنتی داشته باشد. “شما باید به کودک بگویید” آفرین “. او خیلی خوب کار کرد. او تهدید خواهد شد. ”استیو بروس می گوید. خواهم گفت.

ایوان تونی از برانتفورد

ایوان تونی از برانتفورد: بسیار خوب. عکس: خاویر گارسیا / BPI / REX / Shutterstock

برانتفورد در 13 بازی شکست نخورده است و دو روز است که دو ماه غایب است و بازگشت گل تونی در مسابقات باشگاهی هنوز به این شکل است: 0 ، 0 ، 1 ، 2 ، 2 ، 2 ، 0 (اما پاس گل) ، 1 ، 1 ، 1 ، 0 ، 0 ، 1 ، 1 ، 1 (و پاس) ، 1 ، 0 ، 1 ، 1 ، 0 (و پاس). در 18 بازی لیگ در سه ماه گذشته ، او 16 گل به ثمر رسانده و 3 گل خلق کرده است. این یک آمار عالی برای یک مهاجم است که نماینده هر تیمی در هر بخش است و هدفی است که ممکن است او را مجبور به ماندن در پرواز دوم کند ، مهم نیست که این فصل برای برانتفورد چه اتفاقی می افتد. اما او فقط یک گل در جام لیگ به ثمر رساند و این بیش از شش سال و هشت حضور در مسابقات قبل بود.

در هر صورت ، امیدوارم که او بازی کند (او در دور چهارم برابر فولام پیروز شد) ، در غیر این صورت a زیاد کلمات قبل از گم شدن مسابقات ، از جمله تمام موارد بالا. نه اینکه “نیوکاسل” مخالفت کند ، زیرا فقط یک پیروزی ، و سپس یک پیروزی دیگر از صعود به فینال اول جام لیگ در 45 سال گذشته و فقط دومین پیروزی در تاریخ. به هر حال ، و مهمتر از همه ، خوش آمدید!

[ad_2]