براساس گزارش انگلیس نیوز ، بازار کار لندن بیشتر از بقیه انگلستان تحت تأثیر کوید قرار گرفته است

[ad_1]

بازار کار لندن بیشتر از بقیه انگلستان توسط Covid-19 ضربه خورده است ، در حالی که بر اساس گزارشی درباره تأثیر همه گیر بر پایتخت ، بهبود اقتصادی پایتخت نیز ضعیف تر است.

بررسی اقتصاد لندن توسط اتاق فکر لندن و کالج رویال نشان می دهد که تعداد کارگران دستمزد در شرکت های پایتخت و تعداد مشاغل جدید با شدت بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور اتفاق می افتد.

طبق تخمین های اولیه ، تقریباً 200000 کارمند در ماه اکتبر کمتر از دستمزد لندن در مقایسه با سال گذشته بودند ، که افت بیشتری نسبت به بقیه انگلستان است.

تا ماه اکتبر ، تعداد افرادی که مدعی مزایای بیکاری در لندن هستند نیز 170 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2019 افزایش یافته و تقریباً 300000 مورد مطالبات جدید بوده است.

در کل مدت مشابه انگلیس ، ادعاهای بیکاری جدید 120٪ افزایش یافته است.

محققان دریافتند که بیشترین افزایش بیکاری در اولین محاصره ملی در بهار اتفاق افتاده است و از آن زمان تعداد متقاضیان اندکی کاهش یافته است. اکنون نرخ بیکاری در پایتخت 5 درصد است.

با این حال ، انتظار می رود که بیکاری در نتیجه محاصره دوم انگلیس و برنامه های قبلی صدراعظم ریشی سوناک برای پایان دادن به طرح اخراج در ماه اکتبر ، بیشتر شود. وی بعداً این برنامه ها را لغو کرد و این طرح را تا مارس تمدید کرد.

بر اساس فهرست مدیران تدارکات NatWest / IHS Markit ، برخلاف تصویر اشتغال ناخوشایند در پایتخت ، فعالیت های تجاری در لندن کمی بیشتر از بقیه انگلستان به نظر می رسد.

مرکز لندن ، که جمعیت نسبتاً کمی را در خود جای داده است ، عمیق ترین و طولانی ترین افت اقتصاد مصرف کننده را به دلیل کمبود بازدید کننده و تعداد بیشتری کارگر قادر به کار از راه دور نسبت به هرجای دیگر در انگلیس تجربه کرده است.

تعداد مسافران مسافر در شبکه های زیرزمینی ، ریلی و اتوبوسی پایتخت هنوز کمتر از حد معمول است.

در هشت ماه همه گیری ، حتی یک روز هم نبود که سفر با مترو به 45 درصد از سطح قبل از همه گیری برسد ، در حالی که اتوبوس ها با 60 درصد از سطح عادی مسافران حرکت می کنند.

در ادامه کار کارمندان از راه دور ، در مرکز لندن تقاضا برای مسکن خصوصی و فضای اداری کاهش یافته است.

متوسط ​​اجاره در مرکز لندن 1 به دلیل کمبود جهانگردان و مسافران تجاری 25٪ نسبت به سال 2019 کاهش یافته است.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

با این وجود ، در نزدیکی مرکز ، هزینه های اجاره به شدت افزایش یافته است ، زیرا حومه لندن همچنان محبوب است.

تغییر فعالیت ها از مرکز لندن به مناطق خارج و افزایش متناظر با آن در هزینه های اجاره نگران کننده محققان است.

آنها دریافتند که ساکنان غرب لندن بیشتر اوقات شغل خود را از دست می دهند یا در نتیجه همه گیری سود خود را از دست می دهند.

[ad_2]