برادران وارنر برای استفاده از عکس تاجر در فیلم هیجان انگیز بن افلک دستور خسارت داده است. | اسپانیا

[ad_1]

یک قاضی در اسپانیا پس از ظاهر شدن عکس وی در کنار تصاویر خانواده جنایتکار گامبین در فیلم مهیج 2016 که بن افلک در آن نقش یک حسابدار دادگاه را داشت و یک هدیه فوق العاده در ریاضیات داشت ، به برادران وارنر دستور داد تا 25000 یورو غرامت به یک تاجر مراکشی پرداخت کند. .

شاکی که در ابتدا 250،000 یورو از استودیو طلب کرده بود ، ادعا کرد که در نتیجه ارتباط با مافیای فیلم “حسابدار” روحیه و تجارت وی آسیب دیده است.

مردی که در تصمیم گیری نام وی ویرایش شده است ، در والنسیا ، در شرق اسپانیا زندگی می کند و اظهار داشت که وی حق دارد بخشی از تسلیم خود را در گیشه اسپانیا انجام دهد.

وی گفت که حضور ناخواسته او در فیلم توسط پسرش جلوگیری شده است.

دادگاه والنسیا در حکم خود متذکر شد که چهره متقاضی به سختی برای یک ثانیه در فیلم 115 دقیقه ای قابل مشاهده است. وی همچنین اظهارات برادران وارنر مبنی بر اینکه این عکس از حکم واقعی دستگیری FBI در رابطه با ادعای کلاهبرداری رایانه ای در سال 2004 برای متقاضی صادر شده است ، تأیید کرد.

با این حال ، دادگاه حکم داد که از عکس این مرد “بدون هیچ گونه رضایت ، ضمنی یا آشکار” در فیلم استفاده شده است و این عکس در زیر برچسبی نوشته شده است: “دوستان مشکوک خانواده گامبین”.

مخالفت ، اضافه می شود ، نقض تصویر خود شاکی است و به اعتبار وی لطمه می زند.

قاضی به این مرد خسارت 25000 یورویی اعطا کرد ، اما ادعای خود را در مورد از دست دادن درآمد به دلیل اینکه ثابت نشده است که وی به دلیل استفاده از تصویرش در فیلم متحمل رنج جدی شده است ، رد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که عکس متقاضی به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد کلاهبرداری ادعا شده و او مدتی را در زندان در اسپانیا گذرانده است ، در اینترنت پخش شده است.

با این حال ، قاضی گفت که متقاضی هرگز رضایت نداده است که از فیلم خود در فیلم استفاده کند.

“به خاطر داشته باشید که حتی اگر با یک اثر داستانی سینمایی روبرو باشیم ، متقاضی یک بازیگر حرفه ای نیست که با بازی در یک شخصیت جنایی چیزی از دست ندهد ، بلکه شخصی است که خارج از دنیای هنر است و بنابراین بسیار قربانیان نحوه نمایندگی او و نحوه استفاده از تصویر او ، “قاضی در تصمیم خود گفت.

“همچنین به خوبی شناخته شده است که بسیاری از بازیگران و بازیگران تمایلی به بازی در نقش مجرمان یا اشرار ندارند.”

وی سپس سطری از زندگی نامه خود بت دیویس را نقل كرد كه در آن او یادآوری می كند كه مافوق خود – در “هشدارها” چقدر به شدت علیه تصمیم خود برای بازی كردن بی روح و دستكار Mildred در اقتباس فیلم رمان “برده انسانی” سامرست موگام یادآوری می كند: “كارفرمایان من اعتقاد داشتند نقش چنین قهرمان ناخوشایندی. من از این مشکل پیشگیری کردم ، فکر می کنم آنها من را با شخصیت شناسایی کردند و احساس کردند که ما لیاقت یکدیگر را داریم! “

[ad_2]