بحران زوال عقل راگبی – پادکست اخبار

[ad_1]

فینال جام جهانی 2003 بین انگلیس و استرالیا در آخرین لحظه وقت های اضافه با نتیجه مساوی به میدان رفت. استیو تامپسون ، یک فاحشه از انگلیس ، توپ را از خط سرویس انداخت و وقتی انگلیس به جلو می رفت ، توپ به جانی ویلکینسون ختم می شد ، که گل سقوط او در مسابقه تیم ملی انگلیس به شدت برنده شد. این یکی از به یادماندنی ترین لحظات تاریخ اخیر راگبی است ، اما تامپسون ، که اکنون در 42 سالگی بازنشسته شده است ، آن را به خاطر نمی آورد.

نگهبان اندی بول می گوید راشل همفری در مورد تحقیقات راگبی و زوال عقل خود ، که طی آن با تامپسون ، یکی از چندین بازیکن سابق که علیه ارگانهای حاکم اتحادیه راگبی شکایت کرده است ، صحبت کرد. آنها استدلال می کنند که اقدامات ناموفق گذشته برای مدیریت صحیح ایمنی بازیکنانی که مرتباً از ناحیه سر ضربه می خورند ، باعث برخی از آنها بیماری های ناتوان کننده ای مانند زوال عقل و انسفالوپاتی مزمن آسیب زا شده است.

اگر بازیکنان در این موارد آزمایشی موفق باشند ، پیامدهای این ورزش می تواند تحول آفرین باشد. و راگبی تنها نیست: بوکس ، NFL و فوتبال با ستاره های سابق شناخته می شوند که معتقدند شغلشان در این ورزش مادام العمر است.

سخنگوی راگبی جهانی گفت: اگرچه اظهارنظر در مورد دعاوی احتمالی نامناسب است ، اما همه در راگبی جهان احترام زیادی برای رفاه همه بازیکنان ما از جمله بازیکنان سابق قائل هستند.

“رفاه حال بازیکنان مهمترین اولویت ما است و همراه با اتحادیه ها به طور مداوم متعهد به پیشگیری از آسیب های استراتژیک ، به ویژه در زمینه های اولویت آموزش ، مدیریت و جلوگیری از ضربه مغزی هستیم ، و رویکرد ما مبتنی بر آخرین تحقیقات ، شواهد و دانش موجود است.”

ایرلند - انگلیس.  استیو تامپسون (انگلیس) وقتی برای ایرلندی رونان اوگاری کار می کند (10) از پل اوکانل (5) جلوتر است.  عکس از Matt Empire / Rex / Shooterstock


عکس: Matt Impey / REX / Shutterstock

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]