با برداشتن قلعه ، بیشتر انگلستان به دو سطح سخت خواهد رسید اخبار جهان

[ad_1]

بیشتر انگلیس از هفته آینده وارد دو سطح سختگیرانه کوید می شود ، وزرا قرار است این مسئله را در میان نشانه های فزاینده ناآرامی های پارلمانی اعلام کنند و ترس از این را دارند که اقدامات تا بهار بدون تغییر باقی بمانند.

روز پنجشنبه ، مت هنكاك ، وزیر بهداشت ، انتظار دارد كه بیشتر كشور در سطح 2 یا 3 واقع شود ، كه پس از پایان محاصره ملی در 2 دسامبر ، محدودیت های قابل توجهی را برای مهمان نوازی در نظر گرفته است.

در حالی که وزرا با این واکنش دست و پنجه نرم می کردند ، روز چهارشنبه 696 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا اعلام شد که بالاترین رقم روزانه در انگلیس از 5 مه است.

قانون گذاران مشکوک توری از نشریه اخیر اداره مستقل حسابدهی بودجه (OBR) که پیش بینی ماههای بیشتری از مبارزه با ویروس را بر عهده دارد ، استفاده کرده اند.

OBR در توضیح پیش بینی های خود گفت: “در پیش بینی مرکزی ما ، سطح بالاتری از عفونت در پایان محاصره و سیستم کارآمد آزمایش ، ردیابی و جداسازی ، به مجموعه سختگیرانه ای از محدودیت های بهداشتی در زمستان نیاز دارد. “تا بهار” به طور کلی همان سطح 3 “خواهد بود.

سناریوی “کودتا” ، که در آن آزمایش و تأیید به طور م workثر کار می کند و محدودیت ها ضعیف تر هستند ، چشم انداز اقتصادی کم رنگتری را ارائه می دهد: طبق بیانیه OBR ، نرخ بیکاری به جای 7.5 درصدی که ریشی ساناک در بررسی هزینه تعیین کرده ، به 5.1 درصد می رسد. .

مارک هارپر ، رئیس گروه بازیابی کوید ، گفت که قانونگذاران معتقدند که در مورد آنچه برنامه ریزی شده است توسط دولت گمراه می شوند.

وی گفت: “این اساساً به شما می گوید كه دولت انتظار دارد كه فردا كل كشور در سطح 2 و 3 باشد” و صادقانه بگویم ، تا زمانی كه واكسن دریافت نكنیم ، عملاً در سطح 2 و 3 باقی می ماند. او تا اواسط سال آینده منتظر نمی ماند. ”

“اگر می فهمید ، بحث ماست [test and trace] کار می کنید و محدودیت کمتری دارید و قبل از عید پاک واکسن دریافت کرده اید ، 2.4٪ در بیکاری صرفه جویی خواهید کرد. یعنی 200000 نفر [who] شغل خود را از دست نخواهند داد و هیچ گونه زخم تولید ناخالص داخلی در درازمدت وجود نخواهد داشت و نه 3٪. “

نمایندگان از گروه WhatApp خواستند که در جلسه کمیته 1922 که بوریس جانسون چهارشنبه شب در آن صحبت کرد ، آمار OBR را مطرح کند. جانسون به نمایندگان مجلس گفت كه انگلیس از آزمایشات گسترده و واكسن ها استفاده خواهد كرد ، “تا بتواند به طور مداوم از اقداماتی كه ما می خواهیم انجام دهد ، خارج شود”.

وی این را به “شروع مداوم قرار دادن میله های گرافیت در یک راکتور هسته ای” تشبیه کرد.

نمایندگان معتقدند که رأی گیری برای اقدامات هفته آینده می تواند آخرین فرصت آنها باشد که تا بهار تأثیر قابل توجهی بر محدودیت ها بگذارد و برخی پیش بینی می کنند که بسته به سطح اعلام شده اقدامات سطح 3 ، تا 100 نماینده خیزش داشته باشند.

این باور گسترده در بین نمایندگان مجلس و رهبران محلی وجود دارد که تقریباً هیچ منطقه ای در سطح 1 نخواهد بود و جنگ اصلی این است که از سطح 3 جلوگیری شود ، در آن میخانه ها ، رستوران ها و هتلداری فقط می توانند کار را انجام دهند و تقریباً همه اختلاط خانگی ممنوع است. .

یکی از موضوعات اصلی بحث انگیز ، اندازه مناطق جغرافیایی اختصاص یافته به سطوح مختلف است. نمایندگان ، به ویژه در شمال غربی و جنوب شرقی انگلیس ، که به طور مداوم برای مناطق مورد نظر در مناطق کوچکتر جغرافیایی لابی می کردند ، گفتند که در طی روز چهارشنبه وزرا “آرام شدند”.

در یک نشست مجازی با نادین دوریس وزیر بهداشت ، قانون گذاران جنوب شرقی خواستار حفظ محدودیت های محلی شدند و پرونده ها در برخی از مناطق کنت در حال افزایش است.

هفت نماینده محافظه کار کنت ، از جمله وزیران سابق کابینه ، گرگ کلارک و دامیان گرین ، روز چهارشنبه در لابیگری در هانکوک خواستار ممنوعیت محدودیت در یک منطقه محلی تر یا در سطح منطقه شدند.

رهبران شهرهای شمال انگلستان ، جایی که محدودیت ها برای مدت طولانی تری وجود داشته و اکنون موارد بسیار بیشتر از جنوب در حال سقوط است ، برای رسیدن به سطح دوم به طور فعال لابی کرده اند.

اندی برنهام ، شهردار منچستر بزرگتر گفته است که “به احتمال زیاد” منطقه 2.8 میلیون نفری در سطح 3 واقع خواهد شد. بیشتر مناطق از 31 ژوئیه در تماس های اجتماعی تحت محدودیت های شدید هستند. برنهام گفت که میزان بروز کاهش یافته است ، اما سایر شاخص های اصلی ، از جمله میزان عفونت بالای 60 سال ، همچنان بالا هستند.


انتظار می رود لیورپول از سخت ترین محدودیت ها جلوگیری کند ، به این معنی که برخی از بارها و بارها می توانند برای اولین بار از 13 اکتبر ، زمانی که اولین قسمت از انگلستان بود و اقدامات سطح 3 را آغاز کرد ، افتتاح شود. شهردار جو اندرسون گفت که این شهر گوشه ای شده است اگر خلبان آزمایش انبوه که موارد بدون علامت را مطرح می کند ، ثابت می کند که “در سطح اول” است.

پل فاستر ، رهبر حزب کارگران شورای ماهی جنوب در لنکاوی ، گفت که اگر منطقه خود را دوباره تحت بالاترین حد مجاز قرار دهد ، دادرسی را بررسی خواهد کرد. نایجل ایوانز ، نماینده حزب توری گفت که اگر حوزه انتخابیه وی در دره های ریبل و چورلی ، که در آن سطح آلودگی نسبت به سایر مناطق شهرستان پایین تر است ، در سطح بالایی تنظیم شود “واقعاً بی فایده خواهد بود”.

سر گراهام بردی ، رئیس کمیته 1922 ، به گاردین گفت که “قرار دادن کل منچستر بزرگ در سطح سوم” کاملاً غیر منطقی است.

شهر هال و بخشهای قابل توجهی از شرق و شمال شرقی انگلیس احتمالاً در درجه 3 قرار می گیرند ، زیرا در بسیاری از مناطق سطح عفونت از میانگین کشوری بالاتر است ، در حال حاضر حدود 200 مورد در هر 100000 نفر.

همچنین انتظار می رود که یورکشایر جنوبی با وجود تعداد Kovids ، که به دلیل نگرانی در مورد تأثیر بر NHS ، کاهش چشمگیری یافته است ، وارد سطح 3 شود.

شوراهای Lida در لندن می گویند که آنها انتظار دارند کل پایتخت در سطح دوم واقع شود ، جایی که مهمان نوازی می تواند با محدودیت هایی باز شود ، و این با توصیه های بهداشتی پشتیبانی می شود. یک رهبر گفت که اگر این اتفاق نیفتد “با واکنش جدی” روبرو خواهد شد ، از جمله محافظه کاران در پایتخت ، اما دیگران گفتند که این تصمیم گرفته شده است.

وزارت بهداشت و رفاه هشدار داده است که “بسیاری از مناطق” در بالاترین سطح قرار دارند تا “از سودهای حاصل از محاصره محافظت کنند”.

انتظار می رود که هانکوک به رهبران محلی که مناطق آنها به بالاترین سطح رسیده اند وعده دهد که به آنها امکان دسترسی سریع به محاکمات سریع و بودجه اضافی ماهیانه 4 پوند در ماه در سطح 3 و 2 پوند در سطح 2 را خواهد داشت.

هنکوک گفت: “من می دانم که برای کسانی که با محدودیت های سطح 3 روبرو شده اند ، زمان بسیار دشواری خواهد بود ، اما من می خواهم به شما اطمینان دهم که با آزمایش گسترده جامعه و بودجه اضافی از مناطق شما پشتیبانی خواهیم کرد.”

[ad_2]