با افزایش پرونده های Covid | اطمینان در NHS بیرمنگام عملکرد برنامه ریزی شده را متوقف می کند بیمارستانها

[ad_1]

یکی از بزرگترین اعتمادهای بهداشتی انگلیس ، جراحی برنامه ریزی شده در دو بیمارستان را به دلیل فشار شدید ناشی از بهبود موارد Covid-19 به تعویق انداخته است.

NHS بیمارستان های دانشگاه اعتماد Trust Birmingham (UHB) تمام جراحی های اختیاری را در بیمارستان Queen Elizabeth متوقف کرده است ، جایی که معمولاً در هر هفته حدود 200 عمل غیر اوقات فراغت انجام می شود. وی همچنین اقدامات مربوط به زنان را مانند عمل برداشتن رحم در بیمارستان Good Hope در شهر که “او را نیز انجام می دهد” “به حالت تعلیق درآورد”.

مشخص نیست که چند بیمار تحت تأثیر قرار می گیرند ، اما بسته به مدت زمان ضروری تشخیص تعلیق جراحی برنامه ریزی شده ، ممکن است به هزار نفر برسد که هنوز مشخص نیست.

UHB از بیماران آسیب دیده عذرخواهی کرد و تأیید کرد که به دلیل نقض مراقبت از آنها “ناراحت و ناراحت” خواهند شد. اعتماد امیدوار است که همچنان به مراقبت از افراد سرطانی ادامه دهد.

تراست مقصر اصلی افزایش اخیر و مداوم تعداد مبتلایان به این بیماری بود ، زیرا وی مجبور بود آنها را به دلیل مراقبت های بالقوه نجات دهنده زندگی تشخیص دهد. روز پنجشنبه ، 389 مورد از موارد مثبت Covid در بیمارستان های Queen Elizabeth ، Good Hope و Heartlands تحت درمان قرار گرفتند که 36 مورد آنها تحت مراقبت های ویژه بودند. این در مقایسه با 7 سپتامبر که 60 بیمارستان داشت ، 5 مورد از آنها تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند ، یک افزایش چشمگیر است.

انجمن پزشکی انگلیس ، که نمایندگان پزشکان است ، گفت که این حرکت UCB خطر افشای زندگی بیماران را تهدید می کند. “تصمیم برای به تعویق انداختن روشهای برنامه ریزی شده در بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام به وضوح نشان دهنده فشار شدیدی است که سرویس پزشکی در اینجا تجربه می کند ، و فشاری که ممکن است در بسیاری از اعتمادها در سراسر کشور تکرار شود وقتی که ما برای ماههای زمستان خارج می شویم.” گفت دکتر استفان میلار ، رئیس شورای منطقه ای West Midlands.

“باورنکردنی است که یک بیمارستان به این بزرگی باید اقدامات اولیه را در ابتدای مرحله زمستان انجام دهد. این بیماران که بسیاری از آنها افزایش چشمگیری در انتظار درمان و جراحی را در طی یک بیماری همه گیر تجربه کرده اند ، بدون شک با تاخیرهای ویرانگر و بالقوه خطرناک بسیار ناآرام خواهند بود. “

UHB آخرین اعتمادی است که به دلیل فشار شدید کوید لغو عملیات می کند. بیمارستان های لیورپول ، یورکشایر ، منچستر و ناتینگهام قبلاً این کار را کرده اند.

سر سایمون استیونس ، مدیر اجرایی NHS انگلیس ، این هفته اذعان کرد که افزایش تعداد بیماران Covid در بیمارستان های انگلیس – که از روز پنجشنبه بیش از 11000 نفر بود – به این معنی است که اعتماد بیشتر به طور حتم مجبور به لغو عمل در هفته های آینده خواهد بود.

در بیانیه UHB آمده است: “همه اقدامات برنامه ریزی شده در بیمارستان Queen Elizabeth در بیرمنگام به دلیل افزایش قابل توجه تعداد بیماران بسیار بیمار (Bovid و غیر Covid) که به عنوان اورژانس به بیمارستانهای ما مراجعه می کنند به تعویق افتاده است. اقدامات زنان در بیمارستان” خوب امید “نیز به حالت تعلیق درآمده است.

“این یک تصمیم بسیار دشوار است و آن را به راحتی گرفته نشده است. ما می دانیم که بیماران مبتلا از این تصمیم ناراحت و ناراحت خواهند شد و به همین دلیل فقط می توانیم عذرخواهی کنیم. با این حال ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر کسی که نیاز به مراقبت فوری دارد ، می تواند به درمان دسترسی ایمن داشته باشد.

این اعتماد امیدوار است که برخی از جراحی های آسیب دیده ، به ویژه موارد سرطانی را به بیمارستان Solihull در Solihull ، که خود نیز اداره می کند ، منتقل کند یا به یکی از بیمارستان های خصوصی بیرمنگام منتقل شود. وی از بیمارستان Solihull در هنگام شیوع همه گیری به عنوان یک مکان “سرماخوردگی” – بدون Covid – برای جراحی انتخابی استفاده کرد تا خطر ابتلا به ویروس کرونا را در بیمارستان بستری کند.

این مقاله می افزاید: “سرطان و نجات اولویت ما خواهد بود. تمام بیماران تحت تأثیر این گزارش به صورت جداگانه تحت درمان قرار می گیرند تا عمل جراحی به تعویق افتاده تغییر کند. “

لیندسی میکس ، مدیر منطقه کالج سلطنتی پرستاری در غرب میدلندز ، گفت: “اگر فشار بر NHS افزایش یابد ، اعتماد در سراسر کشور با انتخاب یکسان دشواری روبرو خواهد شد. چالش اعتمادها ارائه مراقبت های ایمن و م toثر از بیماران آنها است. و واقعیت ساده این است که آنها کادر پزشکی برای این کار ندارند.

“این فقط به دلیل افزایش میزان بروز در کارکنان به علت Covid 19 نیست. این به این دلیل است که تعداد پرستاران از سال 2012 حدود 30٪ کاهش یافته است و فقط در انگلیس NHS حدود 40،000 جای خالی را ثبت کرده است.

[ad_2]