با ادامه گفتگوهای تجاری Brexit ، پوند افزایش می یابد – تجارت زنده | کسب و کار

[ad_1]

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

آخرین هفته کامل قبل از کریسمس ، زمان برنامه ریزی و ایجاد لیست است. و برای انگلیس و اتحادیه اروپا اینگونه است تا حالا شامل معامله Brexit است.

پوند با تسکین توافق کرد که بوریس جانسون و اورسولا فون در لاین توافق کردند مذاکرات تجاری انگلیس و اتحادیه اروپا را از روز یکشنبه از سر بگیرند. عقب نشینی از محدودیت بدون معامله امید تازه ای را برای معامله در طی چند روز زنگ خطر درباره Brexit سختی که روز جمعه بازارها را گرفت ، ایجاد کرد.

از امروز صبح ، استرلینگ تقریباً یک و نیم سنت در برابر دلار آمریکا جهش کرد و به 1،366 دلار رسید و تقریباً یک سنت یورو با 1.1 دلار جهش کرد زیرا City به دنبال نشانه های پیشرفت در مذاکرات است.

کریگ ارلم با OANDA می گوید طرفین هنوز در حال گفتگو هستند:


اوایل این هفته پوند از آرامش برخوردار است. به نظر نمی رسد که این یک افت وحشتناک داشته باشد ، زیرا هر دو طرف می گویند مذاکرات را متوقف می کند و با شرایط WTO عمل می کند.

هنوز هم می تواند اتفاق بیفتد. اما تا زمانی که طرفین گفتگو کنند ، این اعتقاد وجود دارد که عقل سلیم غالب خواهد بود و توافقی حاصل خواهد شد که از لبه صخره در اول ژانویه جلوگیری کند. من انتظار دارم نوسانات در روزهای آینده کاملا بالا بماند.

میشل بارنیر ، مذاکره کننده اصلی اتحادیه اروپا برای Brexit ، قرار است صبح امروز اتحادیه اروپا را در مورد اوضاع مطلع کند.

ایلیا اسپیواک
(IlyaSpivak)

وقتی انگلیس و اتحادیه اروپا تصمیم به گسترش گفتگوهای Brexit گرفتند ، پوند انگلیس جهش کرد – https://t.co/f0Yi3lFf0z# بروکسیت # GBPUSD pic.twitter.com/u6aXjr0Ocv


13 دسامبر 2020

دیروز جرمی تامسون-کوک ، اقتصاددان ارشد شرکت Equals Money ، به من گفت: “این هیچ دلیلی برای پاپ شامپاین پاپ نیست.” وی توضیح داد که تمدید مذاکرات یک “مثبت کوچک” است ، اما به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای سرمایه گذاران نیست.

دلیل این امر آنست که ساعتها تا 31 دسامبر که منقضی شدن توافقنامه خروج است همچنان ادامه دارد و این بدان معناست که مشاغل هنوز وضوح لازم را ندارند. و بدون توافق ، انگلیس به سمت قوانین WTO حرکت می کند.

جیم پیکارد
(PickardJE)

شاید در شب سال نو 2020 ، اما من انتظار ندارم که pic.twitter.com/cz2h2lh8oI


13 دسامبر 2020

تامسون-کوک هشدار داد که با نزدیک شدن به پایان توافق خروج ، بازارها بی ثبات تر می شوند. “این رقصی است که ما قبلا رقصیدیم. هرچه بیشتر این کار را انجام دهیم ، به مهلت واقعی که 31 دسامبر است نزدیک می شویم. “

وی گفت: “Brexit در تاریخ سی و یکم ناپدید نمی شود ، ما فقط باید با آن زندگی كنیم.”

انتظار می رود بازارهای سهام اروپا با افت قیمت بیشتری روبرو شوند ، در حالی که صبح امروز یک پوند قوی تر می تواند بر FTSE سنگین شود.

IGSquawk
(IGSquawk)

تماس های ورودی اروپا:# FTSE 6556 + 0.15٪#DAX 13183 + 0.52# CAC 5544 + 0.66٪#AEX 618 + 0.57#MIB 21854 + 0.70٪#IBEX 8116 + 0.65٪#OMX 1904 + 0.68٪# STOXX 3509 + 0.66٪# تماس تلفنی


14 دسامبر 2020

روحیه سرمایه گذاران همچنین می تواند با امید به بسته تحریک آمریكا افزایش یابد (چیز دیگری كه برای مدت طولانی در لیست كارها باقی بماند).

CNN توضیح می دهد که آخرین برنامه تقسیم اسکناس 908 میلیارد دلاری دو جانبه به دو قسمت است.


یک اسکناس 748 میلیارد دلار خواهد بود که شامل موارد دیگر ، پول برای وام های مشاغل کوچک ، مزایای بیکاری و توزیع واکسن است.

دیگر: بسته 160 میلیارد دلاری کمک های دولتی و محلی ، از جمله حمایت از مسئولیت مشاغل و مشاغل دیگر ، دو بزرگترین چالش است.

دستور جلسه

  • 10:00 به وقت گرینویچ: ارقام تولید صنعتی منطقه یورو برای ماه اکتبر
  • 11:00 به وقت گرینویچ: بانک مرکزی آلمان ، Bundesbank ، گزارش ماهانه خود را منتشر می کند



[ad_2]