بایدن پس از پیروزی در هیئت رئیسه برای دموکرات های سنای گرجستان تبلیغات انتخاباتی کرد جو بایدن

[ad_1]

روز سه شنبه ، جو بایدن در جورجیا بود و در یک انتخابات مهم سنا مشغول تبلیغات دموکرات ها بود ، یک روز پس از آنکه وی برای اولین بار به عنوان رئیس جمهور منتخب رسمی مردم آمریکا سخنرانی کرد.

در واشنگتن سرانجام میچ مک کانل پیروزی بایدن بر دونالد ترامپ را که ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات را ادامه می دهد و حاضر به تسلیم شدن نیست ، تصدیق کرد.

رهبر اکثریت جمهوری خواهان در مجلس سنا با بیان اینکه “امروز می خواهم به رئیس جمهور منتخب جو بایدن تبریک بگویم” ، در ارتباط با سخنان کمال هریس سناتور کالیفرنیا افزود: “همه آمریکایی ها می توانند افتخار کنند که کشور ما معاون رئیس جمهور منتخب زن دارد. بار “.

با این حال ، کاخ سفید هنوز از پذیرفتن شکست ترامپ خودداری کرد. سخنگوی کیلی مک انانی در پاسخ به س aboutال درباره امتیاز مک کانل پس از جلسات دادرسی در کالج انتخابات روز دوشنبه ، گفت: “رئیس جمهور هنوز درگیر دعاوی مربوط به انتخابات است. رای گیری دیروز یک گام در روند قانون اساسی بود.”

مک انانی گفت که او به تصمیم مک کانل برای تبریک به بایدن پاسخ نداد. وی گفت: “رئیس جمهور محاکمه را دوباره ادامه می دهد. من شما را به یک کمپین بیشتر معرفی می کنم. “

سخنگوی گاردین در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ قصد دارد بار دیگر در انتخابات سال 2024 نامزد شود ، سخنگو به سادگی خاطر نشان کرد که دادگاه ادامه دارد. وی بدون اینکه شواهدی مبنی بر این که تحقیقات در مورد روسیه ترامپ صدمه بیشتری زده است ، منكر كرد كه چنین تلاشهایی برای دموكراسی ایالات متحده مضر است ، انكار كرد.

اکنون که کالج انتخاباتی رأی داده است ، امیدهای ترامپ برای توجیه نتیجه ، که پس از بیش از 50 شکست در دادگاه ها همچنان در حال کم رنگ شدن است ، از بین می رود. افتتاح بایدن در واشنگتن در تاریخ 20 ژانویه انجام می شود.

بایدن ، اولین دموکرات پیروز در جورجیا از سال 1992 ، در آتلانتا برای تجمع در حمایت از جان اوساف و رافائل وارناک ، که در 5 ژانویه با سناتورهای جمهوری خواه دیوید پرد و کلی لوفلر روبرو می شوند ، تعیین خواهد شد. قدرت قانونگذاری دولت بایدن.

بایدن با اشاره به چندین بازخوانی که پیروزی وی را پس از مبارزات انتخاباتی ترامپ به چالش کشید ، گفت: “این احساس می شود که من سه بار جورجیا را برنده شده ام.” بایدن گفت گرجی ها “زورگویی” یا “سکوت” را کنار گذاشته اند.

سفر به آتلانتا اولین مبارزات انتخاباتی بایدن از زمان انتخابات 3 نوامبر بود. هم نامزدهای مجلس سنا و هم استیسی آبرامز نامزد فرماندار سابق گرجستان و کیشا لنس بوتس شهردار آتلانتا در یک راهپیمایی برای افزایش مشارکت دموکرات ها در مسابقات چند میلیون دلاری شرکت کردند.

بایدن گفت: “جان اوساف و رافائل وارنوک برای نمایندگی جورجیا کاندید می شوند. جورجیا! آنها در واقع برای شما می جنگند ، نماینده شما هستند ، به جای شما ایستادگی می کنند.”

گاردین تأیید کرد قبل از حضور بایدن ، مشخص شد که وی در پیت بوتیگیگو ، رقیب وی در نامزدی دموکرات ها برای ریاست بخش حمل و نقل ، در سال 2020 نقش داشته است.

این خبر ابتدا توسط رویترز گزارش شد. هیچ مقام بایدن یا سخنگوی بوتیگیگ به صورت علنی گزارش را تأیید نکرد.

دانشکده انتخاباتی

دوشنبه شب ، بایدن در سخنرانی نخست وقت برای یادبود حکم دانشکده انتخابات ، تقریباً شش هفته پس از روز انتخابات ، به مردم خطاب کرد. بایدن که از ویلمینگتون ، دلاور صحبت می کرد ، گفت که “قانون قانون ، قانون اساسی ما و اراده مردم پیروز شده است. دموکراسی ما – تحت فشار قرار گرفته ، آزمایش شده ، مورد تهدید قرار گرفته است – مقاوم ، اصیل و قوی است.”

این مرد که چهل و چهارمین رئیس جمهور خواهد شد ، گفت که زمان انتخابات “زمان برگرداندن صفحه” است ، که وی “یکی از عجیب ترین تظاهرات وظیفه مدنی که در کشورمان دیده ایم” اعلام کرد. وی خاطرنشان کرد ، نتیجه نهایی کالج های انتخابی از 306 تا 232 همان بود که ترامپ در سال 2016 هیلاری کلینتون را شکست داد.

بایدن گفت: “در آن زمان ، پرزیدنت ترامپ هیئت انتخابات را انتخابات دسته جمعی خواند.”

در یک سخنرانی 13 دقیقه ای که چندین بار با سرفه و پاک کردن گلو قطع شد ، بایدن به تلاش های ترامپ برای لغو نتیجه در قالب شمارش مکرر و چالش های قانونی و تهدیدها و سو abاستفاده های “غیر صادقانه” از کارگران و مقامات در صندوق های رای حمله کرد.

وی گفت: “آنها توسط بیش از 80 قاضی در سراسر کشور شنیده شده اند.” “و در همه موارد ، هیچ دلیل و مدرکی یافت نشد که نتایج را لغو کند ، نتایج را زیر سوال ببرد یا به چالش بکشد.”

وی با اشاره به طرح دعوی در دادگاه عالی در تگزاس که توسط دادگاه عالی آمریكا رد شد ، گفت: “این موضع افراطی است كه قبلاً هرگز ندیده ایم. موضعی كه از احترام به خواست مردم امتناع ورزد ، از احترام به حاكمیت قانون امتناع ورزد و از رعایت قانون اساسی ما امتناع ورزد.”

اما بایدن همچنین سعی در متحد کردن مردم تند و تفرقه یافته داشت و گفت: “وقت آن است كه ورق بزنیم ، همانگونه كه آنها در طول تاریخ ما این كار را كرده اند ، تا متحد شوند و بهبود یابند.”

ترامپ هیچ نشانه ای از وحدت حزب خود ندارد. روز سه شنبه ، وی پیام یک وکیل محافظه کار را دوباره بازتوییت کرد که می گوید استاندار و دبیر گرجستان باید به زندان فرستاده شوند.

تصویری از برایان كمپ و برد رافنسپرگر با ماسك با پرچم چین در این پست قرار گرفت. مقامات با حمله لفظی ترامپ که خواستار رد نتایج انتخابات در ایالت خود بود ، علی رغم شایعات مکرر پیروزی بایدن ، مخالفت کردند.

بایدن همچنین به تعداد کشته شدگان در ایالات متحده در طی شیوع ویروس کرونا که بیش از 300،000 نفر بود ، اشاره کرد.

وی گفت: “قلب من در این زمستان تاریک همه گیر به تک تک شما می رود ،” به مناسبت جشن گرفتن تعطیلات و سال جدید با سیاه چاله ای در قلب آنها. وی با ذکر سنت فرانسیس ، تلاش کرد تا با یک پیام امید به پایان برساند: “زیرا هر کجا اختلاف وجود داشته باشد ، وحدت نیز وجود دارد. در جایی که تردید وجود دارد ، ایمان ؛ جایی که تاریکی ، نور است. این ما به عنوان یک ملت هستیم. این همان آمریکایی است که ما عاشق آن هستیم. و این همان آمریکایی است که خواهیم بود. “

روز سه شنبه ، مک کانل پاسخ ضعیفی به درخواست تجدید نظر داد: “کشور ما به ما نیاز دارد تا یک بخش دو حزبی دیگر به این رکورد دستاوردها اضافه کنیم.” به نظر می رسد رهبر اکثریت مجلس سنا به لزوم توافق نامه امداد ویروس کرونا اشاره کرده است که برای چندین ماه از کوه کاپیتول فرار می کرد.

بایدن به خبرنگاران گفت که با مک کانل ، یک اپراتور چریکی بی رحم شناخته شده صحبت کرده است. بایدن گفت: “در حالی که ما از بسیاری جهات باهم اختلاف داریم ، اما مواردی وجود دارد که می توانیم با هم روی آنها کار کنیم.” “ما توافق کردیم که به زودی دور هم جمع شویم [rather] از آن زمان “.

در جای دیگر ، دکتر آنتونی فاوسی ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده ، گفت که بایدن و هریس باید “هرچه زودتر واکسینه شوند”.

فوسی به ABC گفت: “به دلایل امنیتی ، من واقعاً احساس می كنم كه باید هرچه سریعتر آنها را واكسین كنیم.” “شما می خواهید با روی کار آمدن وی در ژانویه کاملاً محافظت شود.”

[ad_2]