بایدن و پنس واکسن Covid را به زودی دریافت کنند زیرا طوفان تهدید به تأخیر در تأمین تجهیزات می کند | ویروس کرونا

[ad_1]

جو بیدن و مایک پنس قرار است واکسن Covid-19 را به زودی دریافت کنند ، اگرچه معرفی اولین دوزها در سراسر کشور ادامه یابد ، علیرغم ترس از اینکه طوفان هیولا می تواند تلاش های زایمان را مختل کند.

مقاماتی که با آسوشیتدپرس صحبت کردند گفتند که بایدن واکسن را از اوایل هفته آینده به صورت عمومی دریافت می کند. در همین حال ، کاخ سفید می گوید پنس و همسرش کارن روز جمعه واکسن را به صورت عمومی دریافت می کنند.

ایالات متحده نیز تاکنون از روز همه گیر مرگبار خود جان سالم به در برده است. در مجموع 3،019 نفر در 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند ، این سومین مورد از زمان گزارش اولین موارد در ایالات متحده در ژانویه است.

روز سه شنبه ، بایدن گفت که دکتر آنتونی فاوسی ، کارشناس ارشد بیماریهای عفونی ، به وی توصیه کرده است که واکسن را “زودتر از دیرتر” بسازد. بایدن گفت که با توزیع واکسن در سراسر کشور ، می خواهد کارکنان بهداشتی و افراد آسیب پذیر را در اولویت قرار دهد.

اما وی همچنین به اهمیت تزریق واکسن به صورت علنی برای افزایش اعتماد به نفس در آمریکایی ها قبل از واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: “من نمی خواهم جلو بروم ، اما می خواهم اطمینان حاصل کنم که مصرف آن برای مردم آمریکا نشان داده می شود.”

همزمان ، واکسن حیاتی ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده با تأخیر روبرو است زیرا طوفان زمستانی هیولا از ویرجینیا به ماساچوست تداخل می کند.

اکنون ممکن است تحویل بیشتر اولین واکسن مورد استفاده در ایالات متحده از طریق مشارکت دارویی Pfizer-BioNTech به تأخیر بیفتد.

هوای خائنانه می تواند بخشی از شرق ایالات متحده را در برف ، یخ یا جاری شدن سیل به خاک بسپارد و منجر به قطع برق ، شرایط خطرناک سفر یا حتی گردباد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شود ، سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد ، تهدیدی برای همه روش های حمل و نقل استفاده شده توسط واکسن ها. مرکز پرواز در میشیگان هنگام پرواز و ارائه ویال در سراسر کشور.

این طوفان که قرار است رکوردی برای دسامبر ثبت کند و منطقه ای را که از ویرجینیا در شمال شهر نیویورک تا اواخر روز چهارشنبه امتداد دارد ، تحت تأثیر قرار دهد ، تا روز پنجشنبه آماده بود تا در روزهای پنجشنبه 0.6 متر برف را در برخی نقاط بریزد.

در همین حال ، اولین واکسیناسیون Covid-19 در خانه های سالمندان آغاز شد ، جایی که بیش از 110،000 نفر در ایالات متحده بر اثر ویروس مردند. افراد مسن و ناتوان تحت مراقبت طولانی مدت از آسیب پذیرترین افراد بودند و ساکنان خانه های سالمندان در فلوریدا و ویرجینیا اولین کسانی بودند که این هفته در ایالات متحده واکسینه شدند.

همچنین در روز چهارشنبه ، 66 سایت انتظار دارند که واکسن را به عنوان بخشی از تلاش برای جدا کردن تقریبا 3 میلیون دوز در هفته اول توزیع ، ارسال کنند.

با نزدیک شدن طوفان به اوایل روز چهارشنبه ، غول های واکسن سازی FedEx و UPS امیدوار بودند که تیم های نظارت هواشناسی و فن آوری پیشرفته آنها در حال تدوین برنامه های احتمالی و کاهش تاخیرها باشند.

در بیانیه UPS آمده است: “ایمنی کارکنان ما همیشه مورد توجه اصلی ما است.” “اگر جاده ها یا فرودگاه ها بسته باشد ، ما همه موارد همپوشانی را کنترل خواهیم کرد و UPS به محض ایمن بودن آماده تحویل است.”

در پنسیلوانیا ، فرماندار تام ولف هوای اضطراری را در زمستان اعلام کرد ، اما با این حال به مردم محلی اطمینان داد که طوفان مانع تلاش های واکسیناسیون نخواهد شد.

برف شدید در نیویورک و سایر مناطق ساحل شرقی می تواند تأمین تأخیر واکسن را به تأخیر بیندازد.
برف شدید در نیویورک و سایر مناطق ساحل شرقی می تواند تأمین تأخیر واکسن را به تأخیر بیندازد. عکس: جینا مون / رویترز

در هفته های اخیر تعداد موارد ویروس کرونا در این ایالت افزایش یافته است ، حتی در شرایطی که رکود ویروسی باعث شده بیش از یک میلیون کارگر در آنجا ادعا کنند بیکار هستند.

ولف روز سه شنبه گفت: “تیم ما آماده همکاری با یکدیگر برای رفع هرگونه مسئله ای است که در هنگام حمل و نقل و توزیع واکسن ها بوجود می آید.”

از آنجایی که شهر نیویورک – یکی از اولین نقاط Covid-19 در این کشور – با یک شیوع بزرگ دیگر عفونت ها دست و پنجه نرم می کند ، شهردار بیل دی بلازیو هنوز انتظار داشت که واکسن نیز در آنجا تجویز و معرفی شود.

وی گفت: “در حال حاضر ، هیچ چیزی در طوفان وجود ندارد که بتواند در تأمین واکسن اختلال ایجاد کند.”

در کمتر از یک سال ، این بیماری همه گیر منجر به کشته شدن بیش از 300000 نفر در ایالات متحده ، ایجاد معلولیت در کل صنایع و میلیون ها نفر اجاره یا کمبود مواد غذایی شده است.

به نظر می رسد واکسن دوم Moderna نیز در آستانه تأیید FDA است و ممکن است برای استفاده اضطراری از همین هفته تأیید شود.

FDA همچنین دستورالعمل های جدیدی را صادر کرده است که می تواند به کشش دوزهای موجود واکسن Pfizer کمک کند. بعد از اینکه بیمارستان ها و داروخانه ها متوجه شدند برخی از ویال های واکسن Pfizer حاوی دوزهای اضافی است ، FDA توضیح داد که استفاده از ویال مجاز است. به نقل از پولیتیکو ، این اقدام می تواند به طور بالقوه تا 40٪ از منابع را افزایش دهد.

اما حتی با وجود راه حل های موجود ، فاجعه ملی هنوز به پایان نرسیده است – احتمالاً فقط در بهار یا تابستان واکسن در میان مسافرت های تعطیلات در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

فاوسی ، نماینده رسمی پیشرو بیماری های عفونی در ایالات متحده ، هشدار داد که هنوز ممکن است بدترین لحظات بحران باشد.

در همین حال ، در حالی که برخی از ایالت ها اقدامات امنیتی را برای مقابله با ویروس به سرعت در حال استفاده مجدد اعمال می كنند ، كارگران برای یك سال ضربه دیگری می خورند كه از نظر اقتصادی برای آنها فاجعه بار بوده است.

پس از ماه ها جنگ بین احزاب ، كنگره به سمت یك بسته كمك 908 میلیارد دلاری پیش بینی شده پیش می رود ، كه كمتر از دو برابر خواسته دموكرات ها است ، اما بیش از خواست جمهوری خواهان است.

به نظر می رسد میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا خوش بینانه بود و نانسی پلوسی ، رئیس مجلس دموکرات گفت که آنها برای انجام کار “” برنامه ریزی شده اند.

کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب در مصاحبه ای با ABC که صبح چهارشنبه منتشر شد ، از تأخیر در تصویب قانون ابراز ناامیدی کرد.

“من تردید را درک نمی کنم. مردم رنج می برند … مردم اینجا در واشنگتن مجبورند زندگی در یک حباب را متوقف کنند. “

آسوشیتدپرس در این گزارش همکاری داشت

[ad_2]