بایدن وقتی ملت کوید به دلیل شکرگذاری به شدت افزایش می یابد ملت را مخاطب قرار می دهد – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

تنها سوالی که پیش آمده این است که آیا پیامدهای جدی حرفه ای برای گروه حقوقی ترامپ که بارها ادعاهای بی اساس کرده و می گویند آنها نمی توانند در دادگاه حاضر شوند ، وجود دارد یا نه ایان ولف این موضوع را برای رویترز در نظر گرفت و احتمالاً جواب این سوال را نداد.

نماینده بیل پاسکرل روز جمعه تماس گرفت رودی جولیانی و سایر اعضای تیم حقوقی ترامپ مجوز قانونی خود را برای تشکیل پرونده های قضایی “جزئی” سلب می کنند ، اما کارشناسان اخلاق حقوقی می گویند نظم وکلا به ویژه در اختلافات بر سر مسئولیت سیاسی نادر است.

تمام 50 ایالت و ناحیه کلمبیا قوانین اخلاقی حقوقی برای وکلا دارند که از استانداردهای منتشر شده توسط انجمن وکلای آمریکا گرفته شده است.

در یکی از قوانین ABA آمده است که وکلا باید در صورت شکایت “در قانون اساسی و واقعیتی غیراخلاقی” وجود داشته باشد. به طور جداگانه ، قوانینی وجود دارد که وکلا را از اظهارات دروغین به اشخاص ثالث و گمراه کردن منع می کند.

جولیانی بارها در کنفرانس های مطبوعاتی و رسانه ها در مورد تقلب در انتخابات اظهارات بی اساس کرده است.

در جلسه دادگاه 17 نوامبر ، او ابتدا به قاضی پنسیلوانیا گفت که انتخابات با تقلب همراه بود. اما در هنگام بازجویی از قاضی متیو بران جولیانی از اظهارات اثبات نشده عقب نشینی کرد و اعتراف کرد که “این مورد کلاهبرداری نیست”.

سایر اعضای گروه حقوقی ترامپ تمایل داشتند اظهارات محدودتری را در دادگاه ارائه دهند. ویویان اسکات ، وکیل Frankfurt Kurnit Klein & Selz در نیویورک ، گفت که دلیل این اختلاف نظر بین آنچه شرکت در داخل و خارج از دادگاه می گوید وجود دارد.

اسكات گفت: “ما به عنوان وكیل كارمند دادگاه هستیم.” “ما وظیفه داریم اظهاراتی را بیان کنیم که مبتنی بر حقیقت باشد.”

در توییتر و در رسانه ها جولیانی و وکیل سیدنی پاول برایان فاگان ، وکیل دادگستری و متخصص اخلاق در تنسی ، گفت که ظاهراً آنها قوانینی را نقض کرده اند که آنها را از اظهارات غیر صادقانه منع می کند. از آن زمان ، ترامپ گفت پاول دیگر نماینده او نیست.

فاگان گفت كه جولیانی رفتار غیراخلاقی داشت و در 22 نوامبر در توییتر گزارش داد كه “صداهای خارق العاده” در منطقه دیترویت وجود دارد. به نظر می رسید در این توئیت به دادخواست یک تحلیلگر امنیت سایبری در دادگاه اشاره شده است که یک خطای جدی داشت: این اطلاعات داده های مینه سوتا را با میشیگان اشتباه گرفت.

دو روز پیش ، وكیل سوگند یاد شده ، لین وود ، اعتراف كرد كه این اشتباه است و باید اصلاح شود.

فاگان گفت: جولیانی یا می دانست که توئیت او نادرست است ، یا شاید باید می دانست که نادرست است. فاگان گفت: “زمانی كه او در این باره در توییتر نوشت ، این فساد به طور علنی مورد بحث قرار گرفته بود.” پس از آن ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا نیز این بیانیه اشتباه را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

فاگن علیرغم کاستی های اخلاقی آشکار گفت که انتظار اقدام علیه جولیانی و پاول را ندارد.. فاگن گفت: منابع محققان محدود است و در موارد تخلف ساده تری مانند وكلائی كه از مشتریان سرقت می كنند ، تمركز خواهند كرد.

فاگان گفت كه بازرسان همچنین در مورد سیاست احتیاط از پیگرد قانونی وكلا را خواهند داشت. فاگان گفت: “وقتی صحبت از یک پرونده کاملاً مناسب سیاسی می شود ، شما می دانید که اولین خط دفاعی خواهد بود” شما فقط بخاطر سیاست ما این کار را برای ما انجام می دهید. “

[ad_2]