بایدن وعده واکسن را معرفی می کند زیرا موارد Covid در ایالات متحده بیش از 15 میلیون نفر است – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

شب گذشته ، مقامات بهداشتی آیداهو به طور ناگهانی جلسه ای را به پایان رساندند که شهردار و رئیس پلیس Boise گفتند اعتراضات شدید در نزدیکی ساختمان اداره بهداشت و همچنین در نزدیکی خانه های برخی از مقامات امنیت عمومی را تهدید می کند.

درخواستی از شهردار بویس ، لورن مک لین و اداره پلیس بویس ، دقایقی پس از آن صورت گرفت که یکی از اعضای شورای بهداشت جهنم ، کمیسر دیانا لاکیوندا ، با اشکری یک جلسه آنلاین را قطع کرد و گفت که باید برای کار عجله کند. با پسر انتظار می رفت که این شورا در مورد چهار استان در پرجمعیت ترین منطقه آیداهو رای گیری کند.

لاهیوندا گفت: “پسر 12 ساله من اکنون در خانه تنها است و معترضین در بیرون درب را درگیر می کنند.”

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره ، دکتر خانواده ، دکتر تد اپپرلی ، گفت که اعتراضات “در خانه من نیز کنترل نمی شود.” اداره پلیس بویز گفت که معترضان حداقل به سه عضو شورا به خانه رفتند.

قبل و در طول جلسه ، صدها نفر از تظاهرکنندگان در مرکز بهداشت منطقه مرکزی جمع شدند.

تظاهرکنندگان ضد ریمل در دفاتر بهداشت منطقه مرکزی در بویز ، آیداهو جمع می شوند.

تظاهرکنندگان ضد ریمل در دفاتر بهداشت منطقه مرکزی در بویز ، آیداهو جمع می شوند. عکس: Darin Oswald / AP

گروه های دیگر از قانون پیشنهادی ماسک پشتیبانی می کنند. سازمانی به نام کمیته همه گیر با استقرار 600 نفر از ساکنان منطقه ، آنها را روی تابلوهای حیاط تحویل داده شده به ساختمان منطقه بهداشت چند ساعت قبل از جلسه جمع آوری کرد.

آسوشیتدپرس گزارش داد كه راس دوك ، مدیر بهداشت منطقه مرکزی ، جلسه را به تعویق انداخت تا اعضای شورا را از درخواست شهردار مطلع سازد.

“من از شهردار تماسی گرفتم و به نظر می رسد که پلیس است و او می خواهد در این زمان جلسه را متوقف کند زیرا معترضین در پارکینگ سطح بالایی دارند و نگران امنیت پلیس و ایمنی کارکنان و همچنین معترضانی هستند که اکنون در برخی از خانه های اعضای شورای ما هستند. دوک گفت.

اداره پلیس بویس بعداً با انتشار بیانیه ای در توئیتر گفت که آنها خواستار به تعویق افتادن جلسه “به منظور امنیت عمومی” هستند.

فرماندار آیداهو برد لیتل بارها از آیداهویی ها خواست تا ماسک بزنند ، اما از صدور مجوز در سرتاسر کشور خودداری کردند ، در عوض تصمیم را در اختیار شورای بهداشت منطقه ای گذاشتند. وی اقدامات معترضین در خانه اعضای شورا را محکوم کرد.

احکام فرماندار نیاز به فاصله جسمی در جلسات ، محدود کردن جلسات عمومی و خصوصی به 10 نفر (به استثنای رویدادهای مذهبی یا سیاسی) ، نیاز به قرار دادن مراجعه کنندگان در بارها و رستوران ها و ماسک در مراکز مراقبت طولانی مدت دارد.

هفته گذشته ، کارکنان بیمارستان منطقه ای هشدار دادند که از تعداد زیادی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا و کارکنان بهداشتی ناتوان ، افسرده هستند زیرا آنها بیمار هستند که دولت می تواند “استانداردهای مراقبت از بحران” را در ماه آینده مجبور کند. استانداردهای مراقبت از بحران برای اطمینان از اینکه بیمارانی که به احتمال زیاد زنده می مانند Covid-19 هستند ، در صورت ناکافی بودن به درمان های بالقوه نجات دهنده دسترسی پیدا می کنند ، طراحی شده اند.

اداره بهداشت و رفاه آیداهو گزارش داد که حداقل 113905 نفر از ساکنان آیداهو تاکنون آلوده شده اند ، از جمله موارد جدید 2012 در روز سه شنبه. تاکنون حداقل 1074 نفر در اثر Covid-19 جان خود را از دست داده اند.

[ad_2]