بایدن با انتقال به جلو پیش می رود ، زیرا ترامپ همچنان از تسلیم شدن – برای زندگی امتناع می ورزد اخبار ایالات متحده

[ad_1]





15:33

جمهوریخواهان Pelosi: “سیرک را متوقف کنید” و برای رفع مشکل ویروس کرونا کار خود را شروع کنید





15:23

در مقابل سفارت انگلیس ، با یک جعبه تلفن قرمز و یک مجسمه از وینستون چرچیل ، محل اقامت معاون رئیس جمهور ایالات متحده در واشنگتن قرار دارد. او زمین بسکتبال خودش را دارد که روی آن قرار دارد مایک پنس گزارش شده است که در سال 1986 ، آرم فیلم “Husiers” با حضور ژن هکمن درباره یک شهر کوچک در ایندیانا نصب شد.

خوشبختانه ، واشنگتن پست دو سال پیش اشاره کرد که می توان آرم را حذف کرد.

پنس ، فرماندار سابق ایندیانا ، و همسرش ، کارن، چمدان ها را بسته و در ژانویه محل اقامت خود را ترک می کند تا جایی را برای اولین سناتور معاون زن آمریکایی فراهم کند کامالا هریس کالیفرنیا ، و همسرش داگ امهوف.

پنس با بیان اینکه از 16 سالگی آرزوهای خود را برای ریاست جمهوری پرورش داده است ، اکنون باید تصمیم بگیرد که با بقیه زندگی خود چه کند. از جمله گزینه های 61 ساله: بازگشت به ریشه های خود در رادیو گفتگوی محافظه کار به عنوان راهی برای حفظ ارتباط در حزب خود.

مایکل د آنتانیو ، یکی از نویسندگان کتاب The Shadow President: The Truth About Mike Pence ، گفت: “من فکر می کنم او دوست دارد در سیاست جمهوری خواهان و شاید به روشی عادی تر از رئیس جمهور درگیر شود.” وی گفت: “بنابراین او می تواند یک صدا و سیما باشد و فرصت های زیادی برای این کار وجود دارد ، اما او از ترامپ نیز بهتر خواهد بود.

“هنگامی که او در رادیو در ایندیانا بود ، او خود را” راش لیمبا در هنگام ناخوشایند “نامید. پتانسیل زیادی برای این هویت برای او وجود دارد. “





15:09





14:54

هفته گذشته ، ایالات متحده 709،000 ادعای بیکاری جدید را گزارش داد





14:37

Foci گفت: مسدود کردن به دلیل واکسن لازم نیست: “کمک واقعاً در راه است”





14:18





ساعت 14:00

بایدن تیم منتخب خود را ارتقا می دهد زیرا ترامپ حاضر به انصراف نیست

به روز شده



[ad_2]