بازی در “روترهام” و 32 تست مثبت در بهترین باشگاه های زنان در میان کوید | فوتبال

[ad_1]

شکست روزافزون فوتبال ناشی از Covid-19 در روز چهارشنبه با به تعویق افتادن مسابقه روترهام در برابر میدلزبرو مشخص شد و هفته گذشته 32 بازیکن در سوپرلیگ و قهرمانی زنان نتیجه مثبتی را کسب کردند.

برنامه خانگی روترهام مقابل دربی شنبه گذشته پس از مثبت شدن آزمایش یکی از بازیکنان آنها برای ویروس کرونا لغو شد و بقیه علائم را نشان دادند. این باشگاه گفت که “تعدادی از موارد مثبت Covid-19” در تیم اول به این معنی است که آنها نمی توانند برنامه “بورا” را برآورده کنند.

تعداد تست های مثبت در دو سطح برتر بازی زنان به سرعت افزایش یافت: هفته گذشته 32 مورد از 864 تست به دنبال چهار آزمون در هفته قبل (از 854 تست) و دو آزمایش در هفته قبل (از 867 تست).

FA اعلام کرد که آخرین آزمایشات “بین 14 دسامبر سال 2020 و 20 دسامبر سال 2020 انجام شده است.” برگزاری مسابقات در جام جهانی و زنان تا آخر هفته 9 تا 10 ژانویه لازم نیست.

باشگاه های EFL در حال بازبینی مراحلی هستند که برای محدود کردن گسترش استفاده می کنند. مت بایارد فیزیولوژیست ایپسویچ گفته است که این محرومیت می تواند یک “تعویض” باشد و پل لمبرت ، مدیر باشگاه لیگ برتر نگران است که این سیستم “روی بال و نماز” کار می کند.

ایپسویچ ، بریستول روورز و ساندرلند از جمله باشگاه هایی هستند که به دلیل کوید مجبور شدند مسابقات را در این ماه لغو کنند.

روثرهام گفت: “ما اکراه داریم ، اما در وهله اول با ایمنی بازیکنان و کادرفنی خود – به EFL و رقبا” میدلزبرو “گفتیم که نمی توانیم ترتیب روز بوکس را انجام دهیم.”

EFL تحقیق در مورد شرایط لغو بازی را شروع می کند ، مانند همه نقل و انتقالات.

بازیکن لیگ برتری در مناطق ردیف 4 در هفته زودتر از زمان آزمایش Covid-19 دو بار در اسرع وقت انجام می شود ، و از ماه آینده آزمایش های فشرده به باشگاه های سطح بالا در مناطق سطح پایین تر گسترش می یابد.

[ad_2]