بازارها در آستانه ای هستند که ترامپ خواستار تغییر لایحه محرک های ایالات متحده است – زندگی تجاری | کسب و کار

[ad_1]

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

این آخرین روز تجارت کامل قبل از کریسمس است و این شهر بر روی برخی موضوعات آشنا متمرکز شده است – Brexit ، بسته محرک آمریکا و بن بست بنادر انگلیس.

شب گذشته ، دونالد ترامپ دیرهنگام حمام خون انجام داد – تهدید کرد که لایحه محرک 892 میلیارد دلاری دو حزب را که توسط مجلس سنا و مجلس دموکرات ها تحت کنترل جمهوری آمریکا تصویب نمی شود ، امضا نمی کند ، مگر اینکه شامل پرداخت های بیشتری برای کمک به آمریکایی ها در طول اقتصاد باشد.

در نتیجه تحولات غیرمنتظره ، رئیس جمهور ایالات متحده با طرح پیشنهادی خواستار این شد كه كنگره “لایحه ای برای من بفرستد ، در غیر این صورت دولت بعدی باید یك بسته كمك به كوید بفرستد”.

ترامپ این لایحه را “رسوایی” می خواند (حتی اگر استفان مانوچین وزیر خزانه داری به آشتی آن کمک کرده و از آن استقبال می کند). وی اصرار دارد که چک های 600 دلاری که به اکثر آمریکایی ها ارائه می شود باید به 2000 دلار یا 4000 دلار برای هر جفت برسد ، و گفت:


“بسته 900 میلیارد دلاری تنها 600 دلار برای پرداخت مالیات به مودیان سخت كوش پرداخت می كند و به مشاغل كوچك نیز پول كافی داده نمی شود.”

“كنگره هزينه زيادي را براي كشورهاي خارجي ، لابيست ها و منافع ويژه در اختيار گرفته است ، حداقل اين هزينه ها را هيچ تقصيري از خود به آمريكايي هاي نيازمند ارسال نمي كند.”

این ایده بلافاصله توسط نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان مورد استقبال قرار گرفت ، به نظر می رسد که وی به دنبال لغو بسته مورد نیاز ترامپ است.

نانسی پلوسی
(SpeakerPelosi)

جمهوری خواهان بارها از گفتن مبلغی که رئیس جمهور می خواست برای بازرسی مستقیم دریافت کند ، خودداری کرده اند. سرانجام ، رئیس جمهور با 2000 دلار موافقت کرد – دموکرات ها آماده هستند که این هفته را با رضایت وحدت روی طبقه بالا بیاورند. اجازه دهید آن را انجام دهید! https://t.co/Th4sztrpLV


23 دسامبر 2020

چک های تشویقی بزرگ احتمالاً در بازارها و همچنین در خانواده هایی که تأثیرات شدیدی دارند ، مورد استقبال قرار می گیرد.

اما اقدام دیرهنگام ترامپ ، سرمایه گذاران (در هر صورت کسانی که به تعطیلات تعطیلات نرفتند) متعجب شد. کایل رودا از IG توضیح می دهد:


وقایع باعث نگرانی در بازار شده است که پس از ماهها مبادله کالا و اختلال در عملکرد کنگره برای جمع آوری بسته مورد نیاز ، ممکن است در آخرین مانع قرار بگیرد.

IGSquawk
(IGSquawk)

تماس های مقدماتی اروپا:# FTSE 6436 -0.27٪#DAX 13393 -0.19٪# CAC 5463 -0.08#AEX 617 -0.03٪#MIB 21896 + 0.24٪#IBEX 7913 -0.26#OMX 1858 -0.28٪# STOXX 3493 -0.14# تماس تلفنی


23 دسامبر 2020

انگلیس و اتحادیه اروپا پیش از کریسمس به تلاش برای توافق تجاری Brexit ادامه می دهند، شب گذشته رئیس کمیسیون اورسولا فون در لاین کنترل شخصی مذاکرات را به دست گرفت.

شیلات از این امر مطمئن است ، زیرا اکنون هر دو طرف با ده ها میلیون ماهی روبرو هستند – سهم ناچیزی از هزینه عدم انجام معامله.

همانطور که رئیس دفتر بروکسل دانیل بوفی توضیح می دهد:


اتحادیه اروپا اعلام کرده است که آماده از دست دادن 25٪ از ارزش ماهی ناوگان خود در آبهای انگلستان است. انگلیس بازگشت به کشور را با 35٪ پیشنهاد کرد – اختلاف بالقوه 63.8 میلیون یورو (58.1 میلیون پوند).

با این حال ، بارنیه گفت که پیشنهاد انگلیس شامل ماهیان پلاژیک مانند آنچو ، ماهی تن و ماهی خال مخالی نیست ، به این معنی که از دست دادن درآمد سالانه نزدیک به 230 میلیون یورو در سال خواهد بود.

ارتباطات ریلی ، هوایی و دریایی بین انگلیس و فرانسه از صبح امروز پس از توافق دولت فرانسه برای تخفیف ممنوعیت سفر به دلیل نگرانی در مورد سویه جدید Covid-19 از سر گرفته شده است.

در حال حاضر یک برنامه آزمایش انبوه Covid-19 برای رانندگان کامیون در پی توافق نامه توافق مرزی بین فرانسه و انگلیس در حال انجام است ، اما مسافران و رانندگان کامیون به آزمایش منفی نیاز دارند.

مسافران انگلیس صبح امروز در بندر کاله از کشتی ها پیاده می شوند ، اما ذخیره هزاران کامیون و وانت روزها طول می کشد. این امر باعث ایجاد اختلالات جدی در شرکت های حمل و نقل مواد غذایی در دوران حساس کریسمس می شود ، همچنین انتقال به Brexit.

امروز بعد از ظهر نیز هیجان انگیز در مورد داده های اقتصادی آمریکا است که عرشه های کریسمس را پاک می کنیم ، از جمله آخرین داده های بیکاری هفتگی (که هفته گذشته طی سه ماه به اوج خود رسیده است).

دستور جلسه

  • 13:30 به وقت گرینویچ: سفارشات کالاهای بادوام توسط ایالات متحده برای ماه نوامبر
  • 13:30 به وقت گرینویچ: ادعاهای هفتگی در آمریکا بدون کار
  • 15:00 به وقت گرینویچ: شاخص احساسات مصرف کننده در میشیگان
  • 15:00 به وقت گرینویچ: داده های فروش مسکن در ایالات متحده برای ماه نوامبر



[ad_2]