بازارهای سهام با استقبال سرمایه گذاران از پیروزی بایدن – تجارت زنده | کسب و کار

[ad_1]

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام برنده انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ویلمینگتون ، دلاور ، ایالات متحده ، شنبه شب سخنرانی پیروزی خود را انجام داد

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام برنده انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ویلمینگتون ، دلاور ، ایالات متحده ، شنبه شب سخنرانی پیروزی خود را ایراد کرد. عکس: جیم لو اسکالزو / EPA

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

دونالد ترامپ غالباً درمورد درآمد در بورس اوراق بهادار به عنوان اثبات کار خوب خود صحبت می کرد. اما امروز بایدن گزاف گویی در حالی که سرمایه گذاران از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال می کنند ، در حال جابجایی است.

بازار سهام بورس اروپا در پی امید به بهبود روابط ایالات متحده و اتحادیه اروپا با ورود جو بایدن به دفتر بیضی شکل در ژانویه ، گشایش قوی ای را هدف قرار داده است که بیش از 1 ris افزایش یافته است.

FTSE 100 انگلیس پس از تجمع در منطقه آسیا و اقیانوسیه ، که قبلا “Nikkei” ژاپنی را به اوج 29 ساله رسانده بود ، به بالاترین سطح در سه هفته گذشته رسید.

IGSquawk
(IGSquawk)

آیا این همان چیزی است که آنها تجمع امداد و نجات می نامند؟

تماس های مقدماتی اروپا:# FTSE 5985 + 1.27٪#DAX 12680 + 1.60٪# CAC 5039 + 1.56#AEX 581 + 1.43٪#MIB 19977 + 1.50٪#IBEX 6951 + 1.18٪#OMX 1843 + 1.29٪# STOXX 3252 + 1.51# تماس تلفنی


9 نوامبر 2020

پیروزی بایدن به بازار اطمینان می دهد (که همیشه خوشحال کننده است) ، در حالی که وعده او برای متحد کردن آمریکا بازگشت به روزهای آرامتر را نشان می دهد.

قول وی برای مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 که در آمریکا بیداد می کند بسیار مورد استقبال است – امروز یک گروه ویژه ویروس کرونا تشکیل می شود.

دموکرات همچنین احتمالاً موضع کمتری را در سیاست خارجی اتخاذ می کند و به رهبران تجارت اعتماد بیشتری به سرمایه گذاری در خارج از کشور می دهد. گفتگوهای تجاری نیز ممکن است از نوسان کمتری برخوردار باشند ، اگرچه روابط با چین هنوز هم متشنج است.

نکته مهم ، سرمایه گذاران همچنین خوشبین هستند که گفتگوها درباره یک بسته محرک بسیار ضروری می تواند برای کمک به مبارزه با خانواده های آمریکایی پس از همه گیری از سر گرفته شود.

جیم رید با بانک دویچه امروز صبح به مشتریان گفت:


از روز انتخابات ، رهبر اکثریت سنا ، مک کانل ، در برابر مشوق ها بازتر شده است. این تغییر لحن احتمال بسته اردک لنگ را افزایش می دهد و ممکن است به احتمال ارتکاب محرک کمی بیشتر از آنچه بدون “موج آبی” فکر می کردند اشاره کند.

بنابراین آنها حفظ می کنند فرض مبنای فعلی آنها حدود 750 میلیارد دلار بسته قانونی برای سه ماهه اول است حتی اگر قبلاً تحت سناریوی جدایی دولت نگران آن بودند.

رئیس جمهور بعدی واقعاً با یک کنگره دوپارچه روبرو است – مگر اینکه دموکراتها بتوانند در دو انتخابات مجلس سنا در ژانویه پیروز شوند تا مجلس عالی را 50:50 (با رأی موافق) تساوی دهند.

اگر جمهوری خواهان اکثریت فعلی خود را حفظ کنند ، پیشبرد تغییرات عمده در سیاست های مالیاتی و هزینه ای برای کاخ سفید دشوارتر خواهد بود.

او می گوید که احتمال تأخیر نیز باعث فشار در این اقدام شده است مارک هفله، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مدیریت ثروت جهانی UBS.


به طور کلی ، ما موقعیت را در مورد خطر حفظ می کنیم. ما معتقدیم که بهترین اقدام این است که بر اساس پایان انتخابات ایالات متحده عمل کنیم و انتظار داریم تمرکز بازار به سمت محرک های میان مدت رشد اقتصادی سوق یابد.

این موارد شامل COVID-19 ، تولید واکسن و مشوق های مالی و مالی است. “

اگر وال استریت آماده تجمع باشد ، می تواند روز خوبی برای بازارها باشد. ما همه اقدامات را ردیابی خواهیم کرد ….

دستور جلسه

  • 10.35 به وقت گرینویچ: رئیس بانک انگلیس ، اندرو بیلی ، در اجلاس سبز افق سبز لندن سخنرانی کرد
  • ساعت 14:00 به وقت گرینویچ: اقتصاددان ارشد بانک انگلیس ، اندی هلدان در مورد “پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا و پیامدهای بلند مدت برای انگلیس” صحبت می کند



[ad_2]