“این چیست؟” محققان ادعا می کنند کانگوروها می توانند با انسان ارتباط برقرار کنند رفتار حیوانات

[ad_1]

به گفته محققان استرالیایی و انگلیسی ، برنامه تلویزیونی کلاسیک “Skipi” ، اختصاص داده شده به کودکی که با یک کانگوروی بسیار باهوش صحبت می کند ، ممکن است آنگونه که ما فکر می کردیم ، خیالی نباشد.

تحقیقات انجام شده از دانشگاه سیدنی و دانشگاه رویمپتون در لندن نشان می دهد کانگوروها می توانند عمداً با انسان ارتباط برقرار کنند و این نشان دهنده سطح عملکرد شناختی بالاتر از آن است که تصور می شد.

محققان کانگورو را با “کار غیرقابل حل” در اسارت قرار دادند ، در این مورد مواد غذایی را در جعبه ای قرار دادند که نمی توانستند آن را باز کنند.

دکتر الکساندرا گرین ، نویسنده مشترک این تحقیق ، گفت که اکثریت قریب به اتفاق کانگوروها به جای اینکه فقط در هنگام باز کردن جعبه منصرف شوند ، به محقق نگاه کردند و سپس به جعبه بازگشتند ، این ژست به عنوان درخواست کمک تلقی شد.

گرین گفت: “برخی از آنها در واقع به او نزدیک شدند و شروع به خاراندن و بو دادن کردند و سپس به اطراف جعبه نگاه کردند تا واقعاً در تلاش بودند با او ارتباط برقرار کنند.”

این “نگاه” در سایر حیوانات هنگامی که از انسانها کمک می گرفتند نیز مشاهده شد ، اما نویسنده اصلی دکتر آلن مک الیگات گفت که این برای کسانی که صدها سال اهلی شده اند درست است.

“در حقیقت ، کانگوروها الگوی رفتاری بسیار مشابهی را نشان داده اند که هنگام آزمایش در سگ ها ، اسب ها و حتی بزها دیده ایم.”

گرین گفت: این مطالعه به این ایده افزود که ارتباط بین گونه ها توسط هر موجودی با قدرت کافی قابل یادگیری است.

“در ابتدا آنها فکر می کردند این یک ویژگی رام است ، اما ما فکر می کنیم به جای اینکه شما تکامل پیدا کنید ، این چیزی است که می توانید با توجه به شرایط مناسب محیطی در مورد آن یاد بگیرید. بنابراین ، در باغ وحشی که آنها دائماً در اسارت هستند و در اطراف مردم هستند ، ما فکر می کنیم آنها یاد گرفته اند که چنین رفتاری را ابراز کنند. “

این مطالعه در مقیاس کوچک انجام شد و فقط با 11 کانگورو از گونه های مختلف ارتباط برقرار کرد ، اما Makeligat گفت که این اولین مطالعه در نوع خود است که بر روی داربست انجام شد.

وی گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد كه پتانسیل ارتباط آگاهانه بین حیوانات و انسان دست كم گرفته می شود … كانگوروها اولین كامیون هایی هستند كه از این طریق مورد مطالعه قرار می گیرند و نتایج مثبت باید منجر به تحقیقات شناختی بیشتر از گونه های خانگی معمولی شود.”

گرین اظهار امیدواری کرد که این مطالعه همچنین به استرالیایی ها کمک کند احترام بیشتری نسبت به کانگوروی غالباً شرور پیدا کنند.

“آنها به اندازه کوالا دلپذیر و زیبا نیستند ، بنابراین گاهی اوقات کانگوروها رپ بدی پیدا می کنند … شکاف وجود دارد ، اگرچه آنها گونه های شاخص استرالیایی هستند ، در عین حال بسیار غنی هستند ، رد می شوند و بسیاری آنها را آفات می دانند” او گفت.

“امیدواریم که درک اینکه آنها دارای این مهارتهای شناختی پیچیده هستند نیز آنها را از منظر مثبت تری نشان می دهد.”

گرین گفت: این مطالعه به این معنی نیست که کسی باید با داشتن یک جعبه باز نشده پر از غذا به یک کانگورو در طبیعت نزدیک شود ، به این امید که با آنها صحبت کند.

“شما قطعا نباید شما کمی درباره حمله کانگوروها به انسان مطالعه کردید ، بله ، من چنین چیزی را توصیه نمی کنم. “

[ad_2]