این زوج به دلیل تقلب “بالون” در سال 2009 در ایالات متحده آمرزش دریافت کردند کلرادو

[ad_1]

این زوج ، که به جرم کلاهبرداری با بالون دوست پسر 2009 که در آن با ایجاد گزارش دروغ مبنی بر اینکه پسرشان با یک کشتی هوایی بداهه قایقرانی کرده است ، احساس رسانه ای در سراسر جهان را جلب کردند ، توسط فرماندار کلرادو مورد عفو قرار گرفتند.

بخشیدن به بخش اجرایی ریچارد و میومی هاینه ، بخشدار جارد پولیس گفت این زوج که اکنون 59 و 56 ساله هستند ، به دلیل “تماشایی” که باعث اتلاف وقت و منابع اجرای قانون شده بود ، به جامعه بدهی پرداخت کرده اند.

در 15 اکتبر 2009 ، این زوج گزارش دادند که پسر شش ساله آنها ، فالکون ، توسط بالن خانگی هلیوم که در حیاط پشتی خانواده در فورت کالینز ، کلرادو آزاد شد ، در طبقه بالا آورده شد.

تصاویر خبری نشان می دهد یک بالون نقره ای ، شبیه یک بشقاب پرنده است که به مدت 90 دقیقه بر فراز شمال شرقی کلرادو معلق است و توسط بالگردهای گارد ملی در حالیکه مقامات تلاش می کردند ترافیک هوایی را در اطراف فرودگاه بین المللی دنور منحرف کنند ، اتو می زنند.

میلیون ها نفر برای پخش زنده از تلویزیون و اینترنت زنجیر شدند و بالاخره بالون را در زمین گندم نشستند. هیچکس در هواپیما نبود و فالکون ، کوچکترین فرزند از سه فرزند زوج ، در اتاق زیر شیروانی گاراژ خانواده قرار گرفت.

محققان گفتند که مادر بعداً اعتراف کرد که هدف این ترفند برای به دست آوردن برنامه تلویزیونی واقعی خانواده است.

حساب اصلی هینز پس از سخنرانی در برنامه Larry King Live CNN ، که در آن سوکل از او می پرسید که چرا این مدت طولانی مخفی شده بود ، حل شد. در ابتدا پسر با نگاه به والدین پاسخ داد: “شما گفتید ما این کار را برای نمایش انجام دادیم.”

ریچارد هاین به جرم تلاش برای نفوذ در یک کارمند دولت ، که یک جرم است ، خود را گناهکار دانست و به 30 روز زندان محکوم شد. شوهر وی به دلیل ارتکاب گزارش نادرست به جرم ارتکاب جرم خود اعتراف کرد و به وی دستور داده شد که 20 ساعت خدمات اجتماعی تحت نظارت درخواست کند.

وکیل شوهرش ، دیوید لین ، به رویترز گفت که خانواده ، که اکنون در فلوریدا زندگی می کنند ، “بسیار ممنون” از پلیس هستند ، اما او دادستانان پرونده را جارو کرد. لین گفت كه دادستان ها به ریچارد هاینه گفتند كه اگر وی خود را به جرم ارتكاب نكرد ، آنها را برای تبعید میامی كه تابعیت ژاپن داشت ، انتقال می دهند. “ریچارد مطلقا چاره ای نداشت ، بنابراین آن را پذیرفت.”

پرونده پسران بالون در میان 18 بخشش و چهار برگرداندن احکام صادر شده در روز چهارشنبه توسط اولین دموکرات پولیس بود.

[ad_2]