ایلان ماسک: من در تلاش بودم تا تسلا اپل را بفروشم الون ماسک

[ad_1]

ایلان ماسک گفت که “در تاریکترین روزهای برنامه مدل 3” با تیم کوک از شرکت اپل تماس گرفته است تا در مورد خرید این شرکت از وسایل نقلیه الکتریکی تسلا به ارزش “1/10 ارزش فعلی ما …” صحبت کند. [Cook] از شرکت در جلسه خودداری کرد. “

این نظر ماسک پس از گزارش هایی مبنی بر تلاش شرکت اپل برای تولید یک ماشین الکتریکی با فناوری پیشرفته باتری صورت گرفت. در مباحث توییتر ، ماسک و دیگران ماهیت این فناوری را زیر سوال بردند ، از جمله گزارشاتی که باتری را “یک عنصر” با مواد شیمیایی فسفات آهن لیتیوم نامیدند:

افشای این واقعیت که ماسک به اپل روی آورده تعجب آور نیست. در سال 2013 ، ماسک در جستجوی گزینه هایی برای نجات شرکت در میان مشکلات فروش زودهنگام ، “خرید” شرکت دوست خود لری پیج از ایسلان ماسک را “معامله” کرد.

اشلی ونس در این کتاب می نویسد که این معامله پس از به ثمر نشستن رشد چشمگیر فروش لغو شد. تسلا سفارشات کافی را برای صرفه جویی در هزینه های خود به مدل S مهر و موم کرد ، تا حدی به این دلیل که ماسک بخش های طراحی ، مهندسی ، امور مالی و سایر ادارات را از دفاتر خود به سمت فروش سوق داد و به آنها گفت: “اگر این ماشین ها را تحویل ندهیم ، ما را لعنت خواهیم کرد. “

تلاش های خودرویی اپل ، معروف به Project Titan ، از سال 2014 که شروع به توسعه اتومبیل خود از ابتدا کرد ، نابرابر است. گزارش های این هفته گزارش می دهد که این ماشین در نهایت می تواند توسط یک شریک تولید خارجی ساخته شود.

با رویترز



[ad_2]