ایرلند شمالی هنگام برخاست اسکاتلند ، ولز را به پلی آف یورو 2022 منتقل می کند | فوتبال زنان

[ad_1]

ایرلند شمالی پس از پیروزی مقابل تیم ، یک قدم تا رسیدن به مرحله تاریخی رسیدن به فینال مسابقات بزرگ زنان باقی مانده بود جزایر فارو در “Seaview” این تیم را با هزینه ولز در پلی آف یورو 2022 جایگزین کرد.

در همین حال، اسکاتلند در دقیقه 95 پس از عملکرد غالب مقابل ، دچار حمله قلبی شد فنلاند در جاده عید پاک. وقتی میزبان ها در جستجوی یک برنده جلو می رفتند تا امیدهای رسیدن به گروه E را تقویت کنند ، آنها خود را در پیشخوان دیدند.

دروازه بان لی الكساندر تلاش اولیه آماندا رانتانن را كه از وسط زمین آزاد شد نجات داد اما توپ از روی تعویض فنلاند به بیرون برگشت و به سختی به تور دروازه برگشت. نتیجه به معنای سقوط اسکاتلند است ، در حالی که فنلاند و پرتغال همچنان برای کسب مقام اول گروه مبارزه کردند.

انگلیس به طور خودکار به عنوان میزبان یورو منتقل شده ، که اکنون در سال 2022 برگزار می شود ، صعود کرد و صاحبان هلند ، آخرین رقبای خود در سال 2017 دانمارک ، و همچنین سوئد ، نروژ ، فرانسه ، بلژیک و آلمان به طور خودکار به عنوان برندگان گروه انتخاب شدند. ایسلند همچنین به عنوان یکی از سه نایب قهرمان برتر صعود کرده است.

ارین كاتبرت در جاده ایستر به برنده فقید فنلاند واکنش نشان می دهد.
ارین كاتبرت در جاده ایستر به برنده فقید فنلاند واکنش نشان می دهد. عکس: جین بارلو / پنسیلوانیا

اوایل شوک در بلفاست رخ داد زیرا جزایر فارو در دقیقه چهار اولین گل خود را در گروه C به ثمر رساندند. صلیب کارا جورهوس توسط Torolvsdotir به جنسا Kanuberg آورده شد و یک جلو مسلح بدون سلاح را گرفت.

دو دقیقه بعد ، میزبان بازی را به تساوی کشاند که ضربه سر راشل فورنس از گوشه ای از کلوئه مک کارون به اشلی هاتون وارد دروازه شد. دوازده دقیقه بعد ، کیرستی مک گوینس قبل از اینکه از راه دور به گوشه بالایی برود ، پای راست ضعیف تر را قطع کرد تا میزبانان را از نیمه برانداز جلو ببرد.

مک کارون قبل از ساعتی قبل که کیتلین مک گوینس ، خواهر 18 ساله کرستی ، پس از دفاع ناموفق در دفاع ، به گل چهارم فشار آورد ، اولووا یونسن دروازه بان را از دور دور کرد. Ferness توپ را با حرکت دادن توپ در نزدیکترین پست مدافع به پایان رساند.

ولز تصاحب کرد بلاروس در رژه ردنی و امیدوار بود که ایرلند شمالی پس از تساوی 2-2 در نیوپورت و یک بازی بدون گل در بلفاست ، امتیازات خود را کاهش دهد ، ولز سر خود را کنار گذاشت.

جس فیشلاک از روی نقطه پنالتی گل سوم ولز را به ثمر رساند.
جس فیشلاک از روی نقطه پنالتی گل سوم ولز را به ثمر رساند. عکس: نیک پاتس / پنسیلوانیا

در دقیقه 15 ، جس فیشلاک ، هافبک “ردینگ” از مرز عبور کرد و پاس را به سمت ناتاشا هاردینگ ، که به خانه تجاوز کرد ، هل داد. در این مرحله ولز از این مزیت برخوردار بود اما نمی توانست کاری برای فرسودگی دائمی دریای ایرلند انجام دهد. راشل روو یک ثانیه اضافه کرد و فیشلاک یک پنالتی را از دست داد اما ولز از دست داد.

اوایل روز سه شنبه ، جمهوری ایرلند پلی آف را از دست داد ، زیرا دو گل Tabe Vasmut به شکست برندگان گروه I با نتیجه 3: 1 کمک کرد آلمان. شاید ایرلند بدشانس باشد: سونیا هات یک پنالتی نرم اعلام کرد که لینا مغول آن را دریافت کرد.

دبل واسموت از دو طرف محوطه جریمه آرسنال کیتی مک کیب به دست آمد و ایرلند امیدوار است مونته نگرو اوکراین را در کیف ناراحت کند. میزبان در این بازی 2-1 پیروز شد ، ایرلند مانده بود که انتظار شکست خود در اوکراین و چهار امتیاز مقابل یونان را داشته باشد.

[ad_2]