ایتالیا TikTok را برای برخی از کاربران پس از مرگ دختری که گفته می شود بازی “خفگی” بازی می کند مسدود می کند | ایتالیا

دادستان های ایتالیا تحقیق در مورد مرگ تصادفی یک دختر 10 ساله را که گفته می شود در “تماس خاموشی” در شبکه اشتراک ویدیوی TikTok شرکت کرده است ، آغاز کرده اند.

این کاوشگر زمانی اتفاق افتاد که ایتالیا اعلام کرد دسترسی کاربران به سن TikTok را به طور موقت مسدود کرده است.

طبق شرایط TikTok ، کاربران باید حداقل 13 سال داشته باشند.

این دختر پس از اینکه چهارشنبه توسط یک خواهر پنج ساله در حمام خانواده با تلفن همراه خود پیدا شد ، در بیمارستان پالرمو درگذشت ، که توسط پلیس ضبط شد.

TikTok ، متعلق به ByteDance چین ، روز جمعه اعلام کرد که موفق به شناسایی محتوای وب سایت خود نشده است که می تواند دختر را به شرکت در هرگونه تماس تلفنی ترغیب کند ، اما به مقامات کمک می کند تا “تحریک به خودکشی” را بررسی کنند.

سخنگوی TikTok گفت: “ایمنی جامعه TikTok اولویت مطلق ما است ، بنابراین ما اجازه نمی دهیم محتوایی را تشویق ، ترویج یا تجلیل كند كه می تواند خطرناك باشد.”

بعداً روز جمعه ، سازمان حفاظت از داده های ایتالیا گفت که “شبکه رسانه های اجتماعی (چینی)” را با اثر فوری تا 15 فوریه مسدود می کند ، در این زمان شبکه باید از الزامات تنظیم کننده مطابقت داشته باشد.

کارشناسان پزشکی در مورد خطری که برخی جوانان تهدید می کنند ، هشدار می دهند ، که آنها آن را “روسری” یا “بازی خفگی” می دانند که در آن محدودیت اکسیژن در مغز منجر به سطوح بالا می شود.

والدین این دختر به La Repubblica گفتند که دختر دیگری توضیح داد که خواهرش “در کسوف بازی می کند”.

پدر این دختر به روزنامه گفت: “ما چیزی نمی دانستیم.”

“ما نمی دانستیم که او درگیر این بازی است. می دانستیم (دخترمان) برای تماشای فیلم برای رقصیدن به تیک توک رفته است. چگونه می توانم این قساوت را تصور کنم او گفت.

در ماه دسامبر ، آژانس حفاظت از داده های ایتالیا از TikTok شکایت کرد ، به اتهام “عدم توجه کافی به حمایت از خردسالان” و انتقاد از سهولت ثبت نام کودکان بسیار جوان در برنامه ویدئو.

TikTok که در سال 2018 جهانی شد ، موفقیت سریع خود را بر روی تقلیدها ، پیام ها و فیلم های کوتاه رقص یا کمدی خود علیه موسیقی محبوب – همراه با الگوریتمی تعیین کرد که محتوا به احتمال زیاد برای هر کاربر جالب است.

مرگ دختر جوان واکنش طوفانی در ایتالیا ایجاد کرد و نیاز به تنظیم بهتر شبکه های اجتماعی دارد.

لیسیا رونزولی ، رئیس کمیته پارلمانی حفاظت از کودکان ایتالیا گفت: “شبکه های اجتماعی نمی توانند به جنگلی تبدیل شوند که در آن همه چیز مجاز است.”